Thaimaassa elämä jatkuu

Anonyymi

Thaimaassa elämä jatkuu ja Thaimaa on hoitanut asiansa koronan aikaan maailman parhaiten kokonaisuutena, kertoo tutkimus.

Kenties Thaimaan salaisuus piilee tasaisessa tekemisessä, buddhalaisessa positiivisuudessa, halusta olla osa kaikkea ja kantaa kortensa kekoon. Toisista huolehtiminen on myös sitä aitoa Thaimaata.

Legendaarinen Paddy’s irkkupubi Buriramissa sai uuden omistajan ja siunattiin käyttöön buddhalaisin menoin. Niin sanotut pikkujoulut vietettiin tuolla.

Erinomaiset sapuskat ja irkut ovat aussien ohella maailman vieraanvaraisinta ja rennointa kansaa ja lasiin ei syljetä noissa piireissä!

Sporttipubi, joka toimii Buriramin farangigolfareiden kantiksena. Meiltä kolmen vartin matka. Täytyy piipahtaa porukalla, kunhan ehtii. Golf on jäänyt todella vähiin. Syksyllä olen viimeksi koskenut mailoihin.
www.buriramtimes.com/warm-welcome-paddys-irish-bar-mike-lin/

T 2010

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastoin kuin meille suhnille toitotusvälineet kertovat, pandemian hoito on kyllä ollut kaikkea muuta kuin onnistunutta. Esim vasta tänään tuli VRlle maskipakko, rajat vuotavat yhä, muunnosviirusta virtaa Suhnalaan ovista ja akkunoista.

      Lapin koronakuplaa ei haluttu edes tutkia, tyrmättiin vain suoralta kädeltä. Muutama tuli ulkomailta, sairaana, ja nyt tilanne on mikä on.

      Suomi = Hölmölä

    • Anonyymi

      Eikö olekin hienoa kertoa paratiisistaan kuopiosta käsin, katkerana ja kateellisena, meinasin unohtaa velkaisena.

      • Anonyymi

        eipä ole epärehellinen mies, Lempinen, omansa jätti

        sanottiin SIUNATUSSA HULLUDESSA, kun maallikkosaarnaaja Lempinen nahkatakin ja lakin varasti, ja jätti vanginvaatteet tilalle


    • Anonyymi

      Mukava aloitus! Luonnollisesti tuttu hahmo multihahmo ryntäsi tapojensa mukaisesti suoltamaan omaa törkyänsä lääkepurnukoitten keskeltä savosta tähänkin aloitukseen.

    • Anonyymi

      Minkälaisia lääkepurnukoita mahtanee olla henkilöllä, joka väittää hotellin uima-allasta kotialtaakseen?

      • Anonyymi

        Esittelepäs meille se hotelli mistä hänen altaansa löytyy, kiitos. Samalla voinet laittaa kuksan vaikkapa laatupyörän satulalle Chiang Main maisemissa ja ottaa siitä kivan valokuvan ystävällisesti, kiitos. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittelepäs meille se hotelli mistä hänen altaansa löytyy, kiitos. Samalla voinet laittaa kuksan vaikkapa laatupyörän satulalle Chiang Main maisemissa ja ottaa siitä kivan valokuvan ystävällisesti, kiitos. :)

        Esittele hotelli? Hänen.....hänen....🚜 katso poju ritilää ja väitä samaksi altaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittele hotelli? Hänen.....hänen....🚜 katso poju ritilää ja väitä samaksi altaaksi.

        Tykkäätkö tutkia altaiden ritilöitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö tutkia altaiden ritilöitä..

        Mielellään kyllä ja varsinkin tässä tapauksessa kun neito 2010 on nollannut itsensä täysin hänellä olen hänen internetpuolustaja hänen turvanaan kuten hällä on tapana neitimäisesti toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään kyllä ja varsinkin tässä tapauksessa kun neito 2010 on nollannut itsensä täysin hänellä olen hänen internetpuolustaja hänen turvanaan kuten hällä on tapana neitimäisesti toimia.

        Olet sairas ihminen sensei ja sen näkee kaikki eikä pelkästään vainoamasi nimimerkki. Itse et sitä välttämättä tiedosta, koska taudinkuvaan kuuluu itsekritiikin puute.
        Persoonan rakenteellinen dissosiaatio on DID-potilaalla niin sanotussa tertiäärivaiheessa: emotionaalisen persoonallisuuden osan (EP) hajoamisen lisäksi myös näennäisen normaali persoonallisuuden osa (ANP) on jakautunut. Käytännössä tämä tarkoittaa, että DID-potilaalla eri identiteettejä (”sivupersoonia”) on oltava vähintään neljä: kaksi EP:tä ja kaksi ANP:tä (näennäinen ”pääpersoona” luettu mukaan)

        Alussa oli Hiekkaharjun hanuristi ja sitten jotakin naksahti pahan kerran siellä myssysi alla.


    • Anonyymi

      Tolla sairaskertomuksia lataavalla on ongelmia, mutta kai se tälle palstalle kirjoittelu helpottaa.

      • Anonyymi

        Jotkut kirjoittelee tänne mutta sinä asut täällä.


    • Hyvin heitetty Buriramin mies.!

      • Anonyymi

        Kiitos Travelli, on mukava saada myötätuntoa osakseen.!
        Koska sinulla olisi aikaa tulla piipahtamaan.?

        T 2010


      • Kiitos, päätin rekisteröityä uudelleen, kun tuo leikkisensei Suomesta tykkää näköjään taas käytellä nimimerkkiäni. Mukavaa loppuviikkoa Rayongiin!


      • Anonyymi

        Hesan chiangmain uimavalvoja havahtui välittömästi täyttymättömän rakkautensa saavuttua paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesan chiangmain uimavalvoja havahtui välittömästi täyttymättömän rakkautensa saavuttua paikalle.

        Sinisen neidin näppäimistöltä löytyi musta anonyymi fanittamaan sinistään, vittuettäkahjoo klaanii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisen neidin näppäimistöltä löytyi musta anonyymi fanittamaan sinistään, vittuettäkahjoo klaanii.

        Ei se ollut kenenkään fanitusta vaan sinulle nauramista.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Kiitos, päätin rekisteröityä uudelleen, kun tuo leikkisensei Suomesta tykkää näköjään taas käytellä nimimerkkiäni. Mukavaa loppuviikkoa Rayongiin!

        Mitens sinä voit rekisteröityä kun sen edellytys on suomalainen puhelin-numero toki se on mahdollista jos sinulla on ollut vuosia käytössä suomalainen sim-kortti täällä thaimaassa, muuta kuka hölmö sitä pitää turhan panttina ja maksaa siitä kuukausimaksu, varsinkin kun on noin velkainen "mies", ehei poika, sinä olet tukevasti suomen maaperällä, aivan varmasti...
        Mukavaa aamua thaimaasta , kello on muutamaa minuuttia vaille kymmenen, kuopioon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitens sinä voit rekisteröityä kun sen edellytys on suomalainen puhelin-numero toki se on mahdollista jos sinulla on ollut vuosia käytössä suomalainen sim-kortti täällä thaimaassa, muuta kuka hölmö sitä pitää turhan panttina ja maksaa siitä kuukausimaksu, varsinkin kun on noin velkainen "mies", ehei poika, sinä olet tukevasti suomen maaperällä, aivan varmasti...
        Mukavaa aamua thaimaasta , kello on muutamaa minuuttia vaille kymmenen, kuopioon...

        Miksi sinun pitää joka viestissä jauhaa tuota thaimaassa asumista.? Itsellesikö uskottelet asuvasi thaimaassa, lopeta paskanjauhaminen. Muistaakseni et saanut minkäänlaista kuittia aikaiseksi tuonne Asiantravelin aloitukseen joten asumisesi thaimaassa on taputeltu. Olet pelkkä pelle suomi24 palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitens sinä voit rekisteröityä kun sen edellytys on suomalainen puhelin-numero toki se on mahdollista jos sinulla on ollut vuosia käytössä suomalainen sim-kortti täällä thaimaassa, muuta kuka hölmö sitä pitää turhan panttina ja maksaa siitä kuukausimaksu, varsinkin kun on noin velkainen "mies", ehei poika, sinä olet tukevasti suomen maaperällä, aivan varmasti...
        Mukavaa aamua thaimaasta , kello on muutamaa minuuttia vaille kymmenen, kuopioon...

        Numeromiehen eturauhas-ongelmat on ilkeitä. Joudut vähän väliä heräämään savossa ja tiristämään nakkia kuivaksi tippa kerrallaan. Onneksi sinulla on tapana nukahdella pitkin päivää uniapnean auttamana, niin et ole sitten ihan aina niin väsynyt ja ärtyisä ja jaksat taas päivystää täällä seuraavaan aamuyöhön saakka kertomassa tarinoita toisten uima-altaista ja rahatilanteista, jotka näet salaisesta kristallipallosta haaveillen salaisista moottoriradoista ja huviloista. Kuksa vaan ei pääse Thaimaaseen.


      • Anonyymi

        Minäkin olin v.2008 thaimaassa ja laitoin kuitin tänne palstalle. En ole nasu, mutta minulla on monta muuta persoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olin v.2008 thaimaassa ja laitoin kuitin tänne palstalle. En ole nasu, mutta minulla on monta muuta persoonaa.

        Hienoa minäkin olin vuonna 2008 samoin 2006,,, ja 2004...


      • Anonyymi

        Totuustarkkailija tässä Jyväskylästä terve.
        Ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä tyhmyytesi ja surkea logiikkasi, numeromies.
        Jos tarkoitat nasulla 28x / martta / nazi, niin hän asuu PK-seudulla ja on Suomessa. Kävi vuosi sitten jouluna Pattayalla eikä ole mitään muuta koskaan esittänyt. Hän on Pattayan konkareita ja legenda tällä palstalla. Kirjoitellut tänne jo yli kymmenen vuotta silloin tällöin. Aikoinaan paljonkin.

        Minä taasen olen käynyt Pattayalla vain muutamia kertoja. Matkustelin paljon ennen koronaa muuallakin. Minulla on nainen ja kaksi hänen lastaan odottelemassa Thaimaassa, ei Pattayalla.
        Sinä ja Senssu olette aivan varmasti sama henkilö, mielenterveyskuntoutuja ja Suomessa. Sinun osalta voisi mennä vielä se läpi että olet erakoitunut pelokas mökkihöperä vanhus yksin jossakin vuokrahuoneessa Hua Hinissa, mutta sensein hahmosi on niin totaalinuija, ettei mene tuo sinunkaan hahmosi läpi. Sensei on käynyt korkeintaan kerran Thaimaassa ja se oli se vuosi 2008, josta hän esitteli kuvia. Molemmat hahmosi on liikuntarajoitteisia bakteerikammoisia sairaseläkeläisiä, jotka ei tiedä mistään mitään ja siihen ei googlekaan auta lukihäiriösi vuoksi.

        Thaimaassa on tänne kirjoittelijoista 2010, asiantravel ja 44. Lukemattomia tuoreita kuvia ja kuitteja laittaneet juuri sieltä missä sanovatkin olevansa. Olisi mahdotonta ajatella että joku toinen suomalainen passeineen kuvaisi passin kanssa vain minuutteja vanhoja kuitteja lähettääkseen niistä kuvan sitten Suomeen jollekin jotta tämä voisi esittää olevansa Thaimaassa. Ota huomioon että asiantravelilla oli lentolippu kuvattuna lentoasemalla vain hetki ennen koneen lähtöä ja viestikuva myös karanteenihotellista ja lukuisia kuitteja ja muita kuvia. Hänen kuvansa on Rayongista. 2010:n kuvat on Buriramin Nangrongista. Varmaan parikymmentä tuoretta kuittia ja osa kuvattuna suomalaisen passin kanssa. Samaten nimimerkki 44 on laittanut tuoreita lomakuvia, kuitteja juuri sieltä missä sanookin olevansa. Saarilta, ravintoloista ja samasta naisesta. Laittoi kuvan myös hotellihuoneen avainkortista yms.

        Menet aina ihan sekaisin noiden laittamista kuvista ja alat vääntämään ikiomia aivan älyttömiä teorioita. Jos olisit onnellista elämää viettävä parisuhteessa oleva mies, niin et sinä olisi täällä päivystämässä ja ilmiselvästi kadehtimassa Thaimaan matkaajia. Se on ihan varmaa se. Kummatkaan hahmosi eivät kykene laittamaan yhden yhtä tuoretta kuittia tai kuvaa joka todistaisi Thaimaassa oleskelusi.
        Valitettava totuus kohdallasi on että sinun Thaimaan matkailusi on tässä elämässä matkailtu ja meillä muilla matkat ja elämä jatkuu. Lähden ensi kuussa matkaan, oli karanteenitilanne mikä tahansa. Suosittelen jättämään Thaimaan matkailijat ja tämän palstan rauhaan, jotta täällä päästään keskustelemaan aiheesta ilman aivottomia kommenttejasi ja katkeruuttasi.

        Totuustarkkailija, Jyväskylä


      • Anonyymi

        Lisään vielä, että varma todiste siitä että sinä ja senssu olette sama henkilö on se, että ette koskaan kyseenalaista toisienne älyttömiä kirjoituksia, vaan ylistätte niitä. Vastailette toinen toistenne puolesta ja olette jääneet ainakin sata kertaa valehtelusta kiinni.
        Kun jäät valehtelusta kiinni, kutsut sitä villalangaksi, porkkanaksi, ohjailuksi ja aivopesuksi.
        Tuo käytöksesi on aivan suoraan lääkärikirjasta vakavien persoonallisuushäiriöiden kohdasta koko kirjo. Persoonasi vaihtelee, sukupuolesi vaihtelee, mielialasi häilyy ja on mennyt jatkuvasti huonompaan suuntaan. Aiemmin sinulla oli sentään unelmia ja pieniä positiivisia hetkiä. Nyt pelkkää synkkyyttä, kurjuutta ja katkeruutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että varma todiste siitä että sinä ja senssu olette sama henkilö on se, että ette koskaan kyseenalaista toisienne älyttömiä kirjoituksia, vaan ylistätte niitä. Vastailette toinen toistenne puolesta ja olette jääneet ainakin sata kertaa valehtelusta kiinni.
        Kun jäät valehtelusta kiinni, kutsut sitä villalangaksi, porkkanaksi, ohjailuksi ja aivopesuksi.
        Tuo käytöksesi on aivan suoraan lääkärikirjasta vakavien persoonallisuushäiriöiden kohdasta koko kirjo. Persoonasi vaihtelee, sukupuolesi vaihtelee, mielialasi häilyy ja on mennyt jatkuvasti huonompaan suuntaan. Aiemmin sinulla oli sentään unelmia ja pieniä positiivisia hetkiä. Nyt pelkkää synkkyyttä, kurjuutta ja katkeruutta.

        Innostuin selailemaan vanhoja lomakuvia joutessani.
        Tämän kuvan laitoinkin yli vuosi sitten kihlatustani ja itsestäni. Kuva on otettu Pattayalla. Muistan kuinka huomautit puuttuvasta hampaastani. Joo puuttuu edelleen poskihammas enkä viitsi implanttia käyttää. 16 vuoden kiekkoura jätti jälkensä. https://aijaa.com/ekt0kn
        Laitoin tänne muutes myös kuvia prätkästäni, joka on ihan oikea superpyörä, eikä mikään mielikuvitus HD.

        Totuustarkkailija, Jyväskylä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Innostuin selailemaan vanhoja lomakuvia joutessani.
        Tämän kuvan laitoinkin yli vuosi sitten kihlatustani ja itsestäni. Kuva on otettu Pattayalla. Muistan kuinka huomautit puuttuvasta hampaastani. Joo puuttuu edelleen poskihammas enkä viitsi implanttia käyttää. 16 vuoden kiekkoura jätti jälkensä. https://aijaa.com/ekt0kn
        Laitoin tänne muutes myös kuvia prätkästäni, joka on ihan oikea superpyörä, eikä mikään mielikuvitus HD.

        Totuustarkkailija, Jyväskylä.

        Mielenkiintoinen kolmen stoorin kokoelma, otan vain muutamaan väittämään kantaa, tuohon viimeiseen "totuustarkkailija, jyväskylästä", olen itse asunut tikkakoskella ja jyväskylässä lähes koko urani ajan, joten tunnen erittäin hyvin kaikki jyväskyläläiset joilla on thaipuoliso, siis todella hyvin.

        Nasusta sen verran että tiedän kuka hän tarkalleen ottasen on, hänen nikistä on helppo tehdä hakuja josta löytyy muutaman linkin kautta hänen niminsä, ei ole hänestä kiinnostunut, mutta hän oli sotilas ja siitä olen kiinnostunut, mikä on tehnyt hänestä mitä hän on... Hän on postannut ainakin tänä vuonna olevansa thaimaassa, en tiedä missän mutta etsi facessa matkaseuraa jonnekin päin thaimaata.

        Tuo lause huolettaa sinussa toisissaan "Minulla on nainen ja kaksi hänen lastaan odottelemassa Thaimaassa, ei Pattayalla." mimmonen nyhvero kertoo itsestään tollaista, sairas reppana, joka on elänyt lähes koko elämänsä yksin, ilman mitään kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen, surkeaa siis todella... siis sinulla on nainen ja kaksi hänen lastaan, odottamassa häneen prinssiään thaimaassa, voi vittu en paremmin sano.

        kyllä minä poju asun hua hinissä ja minä olen ollut thaikun kanssa aviossa vuodesta 1998 tai 1999 en muista tarkkaan, ja minulla on syytä uskoa että Senssu asuu chiang maissa,

        mistä muuten keksit tuon totuustarkkailija tunnuksen, osuma tarkkuutesi on yhtä huonoa, kuin tietämyksesi naisista, ettet vain ole entinen pesäpalloilija jolla on jo neljäs thaivaimo suomessa.... 5555

        Luulempa että sinäkin olet vain yksi 2010 luomuksista, sieltä hullummasta päästä, tämä chliangmai kaheli on kanssa käyttänyt tuota samaa totuustarkkailija, diagnooseineen...

        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kolmen stoorin kokoelma, otan vain muutamaan väittämään kantaa, tuohon viimeiseen "totuustarkkailija, jyväskylästä", olen itse asunut tikkakoskella ja jyväskylässä lähes koko urani ajan, joten tunnen erittäin hyvin kaikki jyväskyläläiset joilla on thaipuoliso, siis todella hyvin.

        Nasusta sen verran että tiedän kuka hän tarkalleen ottasen on, hänen nikistä on helppo tehdä hakuja josta löytyy muutaman linkin kautta hänen niminsä, ei ole hänestä kiinnostunut, mutta hän oli sotilas ja siitä olen kiinnostunut, mikä on tehnyt hänestä mitä hän on... Hän on postannut ainakin tänä vuonna olevansa thaimaassa, en tiedä missän mutta etsi facessa matkaseuraa jonnekin päin thaimaata.

        Tuo lause huolettaa sinussa toisissaan "Minulla on nainen ja kaksi hänen lastaan odottelemassa Thaimaassa, ei Pattayalla." mimmonen nyhvero kertoo itsestään tollaista, sairas reppana, joka on elänyt lähes koko elämänsä yksin, ilman mitään kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen, surkeaa siis todella... siis sinulla on nainen ja kaksi hänen lastaan, odottamassa häneen prinssiään thaimaassa, voi vittu en paremmin sano.

        kyllä minä poju asun hua hinissä ja minä olen ollut thaikun kanssa aviossa vuodesta 1998 tai 1999 en muista tarkkaan, ja minulla on syytä uskoa että Senssu asuu chiang maissa,

        mistä muuten keksit tuon totuustarkkailija tunnuksen, osuma tarkkuutesi on yhtä huonoa, kuin tietämyksesi naisista, ettet vain ole entinen pesäpalloilija jolla on jo neljäs thaivaimo suomessa.... 5555

        Luulempa että sinäkin olet vain yksi 2010 luomuksista, sieltä hullummasta päästä, tämä chliangmai kaheli on kanssa käyttänyt tuota samaa totuustarkkailija, diagnooseineen...

        By NumBall HHN 60v.

        Asuuko myös persoonasi otahanuriinpoju ja zaphodbbx tällähetkellä thaimaassa.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kolmen stoorin kokoelma, otan vain muutamaan väittämään kantaa, tuohon viimeiseen "totuustarkkailija, jyväskylästä", olen itse asunut tikkakoskella ja jyväskylässä lähes koko urani ajan, joten tunnen erittäin hyvin kaikki jyväskyläläiset joilla on thaipuoliso, siis todella hyvin.

        Nasusta sen verran että tiedän kuka hän tarkalleen ottasen on, hänen nikistä on helppo tehdä hakuja josta löytyy muutaman linkin kautta hänen niminsä, ei ole hänestä kiinnostunut, mutta hän oli sotilas ja siitä olen kiinnostunut, mikä on tehnyt hänestä mitä hän on... Hän on postannut ainakin tänä vuonna olevansa thaimaassa, en tiedä missän mutta etsi facessa matkaseuraa jonnekin päin thaimaata.

        Tuo lause huolettaa sinussa toisissaan "Minulla on nainen ja kaksi hänen lastaan odottelemassa Thaimaassa, ei Pattayalla." mimmonen nyhvero kertoo itsestään tollaista, sairas reppana, joka on elänyt lähes koko elämänsä yksin, ilman mitään kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen, surkeaa siis todella... siis sinulla on nainen ja kaksi hänen lastaan, odottamassa häneen prinssiään thaimaassa, voi vittu en paremmin sano.

        kyllä minä poju asun hua hinissä ja minä olen ollut thaikun kanssa aviossa vuodesta 1998 tai 1999 en muista tarkkaan, ja minulla on syytä uskoa että Senssu asuu chiang maissa,

        mistä muuten keksit tuon totuustarkkailija tunnuksen, osuma tarkkuutesi on yhtä huonoa, kuin tietämyksesi naisista, ettet vain ole entinen pesäpalloilija jolla on jo neljäs thaivaimo suomessa.... 5555

        Luulempa että sinäkin olet vain yksi 2010 luomuksista, sieltä hullummasta päästä, tämä chliangmai kaheli on kanssa käyttänyt tuota samaa totuustarkkailija, diagnooseineen...

        By NumBall HHN 60v.

        Päässäsi kääntyy totuus valheeksi ja valhe totuudeksi. Todella hämmentävä tuo häiriötilasi.

        Sukupuoleton naisena välillä esiintyvä vittumaisuudellaan kehuskeleva jätetty päihde- ja alkoholiriippuvainen erakoitunut sairaseläkeläinen juttelee toisten "naistietämyksestä" ja kateuksissaan keksii omasta päästään kaikenlaista historiaa ja ennustetta muille.

        Suosittelen keskittymistä omaan hyvinvointiisi ja pitkää palaveria psykiatrian osastolla siellä Savossa. Nykyään on skitsoille aika hyviä lääkkeitä joiden avulla voi elää miltei normaalia elämää.

        Nuo multipersoonshäiriöt on sitten vaikeammin hoidettavissa, mutta koeta pysyä väleissä sivupersooniesi kanssa ettei tule riitaa. Sekin helpottaa jo ja lopeta sekakäyttö.

        Hiekkaharjun hanuristi sinä olet etkä kukaan muu.


      • Jaa mikäs vika kuvissa on? Toinen eri kohdasta ja märkänä tuo komposiittirouhe on tummempaa. Olet ilmeisesti vielä käsitellyt kuvia huonommiksi sairauspäissäsi.

        Onko Chiang Maissa kuksa hukassa, päivän lehti hukassa vai kamerakin hukassa, kun ei sitä kuvaa tule ikinä suurista puheista huolimatta.

        Täysfeikki suomalaisesta hoivakodista käsin etsii feikkejä Thaimaasta. Olen aika monta kuvaa tänne viime aikoina laittanut tuoreista kuiteista jne. Niitä et ole kommentoinut laisinkaan vaan manipuloit allaskuviani.

        Laitan pari tuoretta kuvaa tässä kun kerkiän oikeiden matkamiesten iloksi, en sinulle. Kokeilepa pystytkö samaan?! Ja kun et pysty, niin kysyn jo etukäteen että mikä siinä on niin vaikeaa?


    • Anonyymi

      Heh Heh

      Siunatussa Hulluudessa vanhemmat velipoijjaat vievät nuorinta Niuvanniemeen, vaan meinaavat itse joutua sinne.

      Jo Aapeli tiesi. Miten asiat muolimassa ovat.

    • Anonyymi

      Suomen hallitus ei halua koronan loppuvan, koska sen avulla he voi puristaa kansaa palleista loputtomiin ja säädellä omat bisnekset vapaiksi ja muut nurin.

    • Anonyymi

      Kiitos 2010 sinulle jälleen kerran mitä hienoimmasta aloituksesta ja kirjoituksestasi.
      Irkuista ja ausseista kirjoitit jotain sellaista, mitä minäkin olen kokenut.
      Kiwit ovat minun mielestäni Osseja vielä parempia tyyppejä.

      • Anonyymi

        Kiitos että kiittelemme toisiamme, kiitos sinulle kiitoksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos että kiittelemme toisiamme, kiitos sinulle kiitoksestasi.

        Kuuden minuutin viive... vain.... aiheuttaneeko tämä nyt mitään muuta kuin kannustusta sinulle,,.

        ขี้ใส่ตัวเอง


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuden minuutin viive... vain.... aiheuttaneeko tämä nyt mitään muuta kuin kannustusta sinulle,,.

        ขี้ใส่ตัวเอง

        Kiitos, jänskää että viiveet on vain muilla kuin sinulla,kiitos vielä kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, jänskää että viiveet on vain muilla kuin sinulla,kiitos vielä kerran.

        Oslo’s hyv😩hyvakas...

        Viiveet suhteellisia ollen?

        Ihan sama mista mina endin kuittailemaan.

        Sina olet sita itteasi.


    • Anonyymi

      Maata, jonka kansalaiset ilman aviota ulkomaalaisen kanssa, eivät pääse minnekään tuskin kannattaa ylenmäärin ylistää...

      Ninimerkki; "Ruotsi rules" = vapaus mennä ja tulla ja päättää itse kuinka suuren riskin ottaa.

      • Anonyymi

        Tiedätkö mitä yhteistä on ruotsalaisilla ja Etelä-Afrikkalaisilla? Kumpikin on raiskaustilastojen kärkimaita.


    • Anonyymi

      Mikä tässä on elellessä. Ladyboys palvelut pelaa ja viina on halpaa. Haittapuolena on Tummelin korvikkeen saatavuus.

    • Anonyymi

      Parhaillaan on se tilanne, että Suomeen ei sallita muiden tulo kuin thaimaalaisten. Muut niin vi..n horoissaan, kuin majatalon leski.

      • Anonyymi

        Muuttolinnut tulee,

        Kiuru nähty jo

        tvssä höpisemässä horonaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttolinnut tulee,

        Kiuru nähty jo

        tvssä höpisemässä horonaa

        Siellä tuo pääHorona ylen aamussa näkkyy höperöivän, Lapin muunnoksesta jo puhhuu, eip oo ottanna kiljuu, se auttaa, laittaa Lysolia joukhon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä tuo pääHorona ylen aamussa näkkyy höperöivän, Lapin muunnoksesta jo puhhuu, eip oo ottanna kiljuu, se auttaa, laittaa Lysolia joukhon

        THL ilmoitti, että LTK todennut, ettei mitään riskiä ole AstraZeneca ssa, Chan Chang taas päätti pidättäytyä piipistä.

        Kumpikohan on oikiassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttolinnut tulee,

        Kiuru nähty jo

        tvssä höpisemässä horonaa

        Näkyy olevan seitsemän v'''n hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan seitsemän v'''n hallituksessa.

        Aikoinaan hallituksessa oli työläjärvi joka oli maailman pienin järvi. Sinne mahtui ainoastaan sorsan munat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan seitsemän v'''n hallituksessa.

        Tarkoititko seitsemän vilun hallitusta? Tässä t-kirjain, jonka voit laittaa haluamaasi kohtaan.


    • Anonyymi

      Niuvanniemen suljetulla kaikki kuten ennenkin wc-ankkaa kiljulla, kyllä ruisku toimii.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe