Tunnistaako joku palstan mies tästä kuvauksesta itsensä?

Anonyymi

Olet 45-vuotias kaljamahainen, karvainen ja hikoileva. Hankkijalippis päässä, kalja kourassa ja sininen lenkki toisessa. Verkkarit henkseleiden avulla päällä ja flanellipaita. Jalassa siniset crocsit, parta ajamatta ja paskarantu poskessa ja kalsareissa, reikäisissä kalsareissa. Asut isoisältä perityssä punaisessa puutalossa suon laidalla, lämpiää vain puulla ja vesi kannetaan omasta kaivosta. Ajelet vanhalla karvalakki-corollalla ja elantosi hankit hoitamalla naapurin metsät. Sulla on yksisilmäinen kirppuja täynnä oleva kissa, jolle tarjoat maitoa tiskipöydällä. Pihassa louskuttaa sekarotuinen metsäkoira, niin hirveätapainen ettei sisälle voi päästää. Huonekalut on kavereilta kerätty sekalainen kokonaisuus, lakanat sait äidiltä 18-vuotiaana ja ne pestiin -95, nevö foget. Pillün perässä olet, äly tai luonne ei kiinnosta, kunhan haarat avautuu kun käsky käy. Muun ajan muija saa hinkata tiskit käsin ja luututa sun paskaraitoja vessanpytystä ja pyyhkiä kusiroiskeet seiniltä.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvailit 99% palstan miehistä, mitä nyt ikä voi heittää vuoden pari. 😃

    • Anonyymi

      Paitsi että muijaa ei ole, eikä tule.

    • Anonyymi

      Mä olen 33v mies, ja olen ollut suhteessa 2 kertaa (alle vuoden suhteet) nyt olen vaan juonut olutta, ja lihonut

      • Anonyymi

        Aloitus kuvasi tulevaisuuttasi.


      • Anonyymi

        Onko oluesta ollu muutakin iloo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oluesta ollu muutakin iloo?

        Vain harmia, mut ei mua kiinnosta.


    • Anonyymi

      Apua 🤣😱🤭😂

    • Anonyymi

      Eikö tuo ole Välis?

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Muuten kai, mutta se asuu yksiössä vuokralla ja on paljon vanhempi 😏.

        xLiner


    • Kalja on välillä kourassa. Mitään muuta yhteistä minulla ja kuvauksen henkilöllä ei sitten olekaan.

    • Anonyymi

      Niih ja mimmoisia ne palstaeukot sit on????

      • Anonyymi

        Ai, kylläpä hyvin tiedät ketä täällä kirjoittelee.


    • Anonyymi

      Katkeraa settiä.

      • Anonyymi

        Totuus voi olla joskus katkeraa kalkkia.


    • Anonyymi

      Kannattaa mennä nukkumaan jotta ei ole seuraava suursarkari kuin joku Teemu Tomppeli James Bond -elokuvassa: Syö iltapala ennen kuolemaasi, 007 ;D

      • Anonyymi

        Päätä päiväsi kelloks kornfleikseillä.


    • Anonyymi

      Näin kyllä hienon näköisen paketin mutta kun tarkkailin lähemnin pikkuautoa olikin Camaro eikä Charger en siis ostanut lahjaksi joillekin lapsille aina hieno kyllä.

    • Anonyymi

      Ei oikein mikään kohta pidä paikkaansa meikäläisen kohdalla. Siivouksen hoidan ihan itse. Muijaa ei ole ollut moneen vuoteen, koska olen eronnut, siis ns. uus-poikamies.
      Terveisin: Puolireuho

      • Anonyymi

        No huh-huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh-huh.

        Ja huom.
        "Sepi toteaa saaneensa myös kosintakirjeitä.
        -Olin nuorempana aika itsekeskeinen, eikä siinä ollut oikein seurustelulle sijaa, hän naurahtaa haastattelussa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh-huh.

        No joo, mutta kämppä on kyllä liian siisti…


    • Anonyymi

      No kai kotona saa olla kotivaatteissa ja muutenkin olla rennoissa vaateissa niin kuka kotona puku päällä on ja käy kaupassa puku tai kauluspaita ja kravatti ja meikkaa ja parturissa niin ei mies ole hienopieru ja neitimäinen miäs ja niin rikasta ja korkeastikoulutettua leikkii ja vit.n leuhka ja päällikköä vaikka on palkollinen niin mies menee kauppaan t paita ja verkkarit ei koreile ja muut voi kysyä miksi koreilet ja olet leuhka ja leikit hienoa ja ässä suhisee suusta kun on niin fiiniä ja pukupäällä töihin ja on palkollinen renkipoika ehkä on bubbeliboeka mut semmosist naiset tykkää sama kuin leijona uros käy parturissa kynsilakkaa ja geeliä pää täynnä hajuvesii ja pinkkii paitoo bubbelit niin pukeutuu ei ihminen

      • Anonyymi

        Maailma on mennyt niin kummalliseksi ja oudoksi sairasta niin sairasta että


      • Eikös muita pukeutumisvaihtoehtoja ole ku jokku järkyttävät verskarit tai sit puku? (Ite en huoli kumpaakaan enkä silti ole alasti.)

        Ja jollei huoli verskareita, niin ei se tarkoita et olis leuhka ja leikkis hienoa ja käyttäis kynsilakkaa, sminkkiä, geeliä ja pinkkiä paitaa. (Niin eipäs mulla ole mitään noistakaan.)

        Käsittääkseni uunoturhapuron ja sillä-silmällä -miehen väliin mahtuu monenlaista tallaajaa.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Eikös muita pukeutumisvaihtoehtoja ole ku jokku järkyttävät verskarit tai sit puku? (Ite en huoli kumpaakaan enkä silti ole alasti.)

        Ja jollei huoli verskareita, niin ei se tarkoita et olis leuhka ja leikkis hienoa ja käyttäis kynsilakkaa, sminkkiä, geeliä ja pinkkiä paitaa. (Niin eipäs mulla ole mitään noistakaan.)

        Käsittääkseni uunoturhapuron ja sillä-silmällä -miehen väliin mahtuu monenlaista tallaajaa.

        No näin talvella voi kotona olla pitkissä alkkareissakin mut verkkarit on miesten housut ja niissä hyvä olla eli verkkareilla pärjää kaikkialla no töissä työhousut tai haalarit niillä mies pärjää


    • Anonyymi

      Jollain traumaattinen suhde kokemus. Voi voi sentään. Toivottavasti helpotti tuo vuodatus.

    • Anonyymi

      Hankkija hankkii ja hommailee kaikkia tavaroita, sitten kaikki paikat alkavat pikku hiljaa täyttyä turhista vempeleistäkin :D

      Formulatkin kieltäytyvät ajamasta kun eivät pysty noudattamaan turvavälejä ja tulee törmäyksiä joka olisikin sinänsä hauskaa jä jännittävää katsella kun romua tulee :D

    • Anonyymi

      Tajustiko juuri, että tasosi ei enää riitä edes kuvailemasi kaltaiselle miehelle?

    • Anonyymi

      Siinä olet oikeassa ettei naisen äly tai luonne kiinnosta vaan keskinäinen kemia.

      • Siin on vaan sellanen juttu, ettei mun kemiat ainakaan kohtaa tyhmän ihmisen kans.


    • Anonyymi

      Hep!

    • "kaljamahainen, karvainen ja hikoileva. Hankkijalippis päässä, "

      paljon täsmää, mutta ikään ja Hankkijalippikseen tyssää. Ikää en kommentoi, mutta ostan/vaihdan/varaston itselleni aidon ja alkuperäisen (siis 70- 80-luvun oranssin) Hankkijalippiksen heti jos jossain sellaisen saatavana näen. Keräilykohteeksi. Päähän mulla on miltei yhtä legendaarisia muotilippiksiä ja -pipoja ajalta, jolloin kukaan ei tiennyt niiden olevan muotia.

      Kuka urbaani sivistymätön ei tiedä mistä kysymys, niin tästä
      https://www.sarka.fi/kuukauden-esine/112005-hankkijan-lippalakki/

      • Legenda!
        Ainoa oikea kypärä kun hyppää pappatunturin (hätätilassa myös Solifer käy) selkään.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Legenda!
        Ainoa oikea kypärä kun hyppää pappatunturin (hätätilassa myös Solifer käy) selkään.

        Mie niin #HALUISIN# originaalin Hankkija-lippiksen
        har-har-har-har-har-har--har-har-har-har


    • Anonyymi

      Miksi paskarantu poskessa?

    • Anonyymi

      No mies on mies! Nainen on vaan seksiä varten ei mitään muuta.

    • Anonyymi

      Tämä oli hauska juttu, kuvaelma tai lista, sillä kirjoitus on eräänlainen nopeasti syvenevä katsaus sellaiseen maailmaan, jollaisesta ei alussa tiedä mitään, mutta joka lisää itsetietoisuuttaan räjähdyksenomaisesti, ja tempaa lukijan mukaansa.

      Minusta tämä on taiteellisesti ajateltuna onnistunut avaus.

      Kritiikkiä

      En ole täysin varma, mutta olen jostain syystä jäänyt sellaiseen käsitykseen, että suon laidalle ei kannata rakentaa taloaan. Tämä siksi että suot sijaitsevat yleensä alavilla mailla, joilla on kesäisinkin kylmä. Lisäksi on vaarana se että joku tulee ja kuivattaa suon, pöllyttää sen tukahduttavaksi pölyksi ja kuljettaa suon jonnekin toisaalle. Tämä on kuitenkin puhtaasti mutua, eikä perustu kuin luuloihini,

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      Tuossa kuvauksessa kaikki oli ihan ok, kunnes päästiin pesemättömiin lakanoihin ja naisen käyttämiseen kodinkoneena ja panoalustana.

      Toisin sanoen, tyyppi tulee toimeen omillaan, eikä juuri pintakiillosta piittaa. Sen ei tarvitse pelätä sähköjen katkeamista eikä tietoverkon kaatumista. Talvella ei tule kylmä, vaikka kaukolämpö ei enää peittäisi.

      Olisko kaupunkilaisen kirjoittama teksti 🤭

      xLiner

      • Anonyymi

        Mjoo

        Mielestäni ei ole niin väliä sillä mistä nämä kirjoitukset tulevat. Vain sillä on merkitystä, että ne saapuvat ruuduillemme. Jos tarkemmin mietit asiaa, niin tulet samaan johtopäätökseen.

        Käsittääkseni nämä kirjoitukset tulevat kuitenkin Kupittaan palloiluhallista.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Mielestäni ei ole niin väliä sillä mistä nämä kirjoitukset tulevat. Vain sillä on merkitystä, että ne saapuvat ruuduillemme. Jos tarkemmin mietit asiaa, niin tulet samaan johtopäätökseen.

        Käsittääkseni nämä kirjoitukset tulevat kuitenkin Kupittaan palloiluhallista.

        (naurua)

        Tietysti on väliä!

        Erilaisilla taustoilla kirjoittavat ihmiset arvostavat erilaisia asioita, se on mielenkiintoista.

        Kupittaan palloiluhallissa vilvoittelee karvattomia ja hikoilemattomia urheiluvaatemalleja?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on väliä!

        Erilaisilla taustoilla kirjoittavat ihmiset arvostavat erilaisia asioita, se on mielenkiintoista.

        Kupittaan palloiluhallissa vilvoittelee karvattomia ja hikoilemattomia urheiluvaatemalleja?

        xLiner

        Mjoo

        En tarkoittanut tuota, vaan sitä että sillä ei ole mitään merkitystä, mistä nämä kirjoitukset saapuvat, sillä tasolla, että on myös täysin yhdentekevää, missä esmes jokin Hesarin artikkeli on kirjoitettu ja sieltä postattu painotaloon.

        Minä ainakin koen asian näin.


        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        En tarkoittanut tuota, vaan sitä että sillä ei ole mitään merkitystä, mistä nämä kirjoitukset saapuvat, sillä tasolla, että on myös täysin yhdentekevää, missä esmes jokin Hesarin artikkeli on kirjoitettu ja sieltä postattu painotaloon.

        Minä ainakin koen asian näin.


        (hihitystä)

        Ahaa.. mun mielestäni ympäristö voi hyvinkin vaikuttaa tekstiin.

        Mietihän vaikka talitinttiä. Kaupungin melussa se ilmaisee itseään ti-tyyllä. Maaseudun rauhassa on enemmän tilaa huomiolle, joten sama asia ilmaistaan ti-ti-tyyllä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa.. mun mielestäni ympäristö voi hyvinkin vaikuttaa tekstiin.

        Mietihän vaikka talitinttiä. Kaupungin melussa se ilmaisee itseään ti-tyyllä. Maaseudun rauhassa on enemmän tilaa huomiolle, joten sama asia ilmaistaan ti-ti-tyyllä.

        xLiner

        Ulottuvuuksia riittää

        Emme nyt tunnu kulkevan samalla narulla.

        Jos minä kirjoitan taiteellisuutta tavoittelevan tekstin ja ripottelen siihen vähän kaikenlaista, ja sitten postaan sen vaikka tänne, niin tämä napautuksen jälkeen irtoan tekstistäni ja siirryn takaisin bittiavaruuteen. Minusta kirjoittajana tulee täysin merkityksetön elementti kokonaisuudessa tai tapahtumasarjassa. Minulla ei ole mitään merkitystä enää sen jälkeen. Minä ikään kuin katoan jonnekin.

        Ainoa asia joka jää on teksti ja sitä tavaavat dudet.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Ei nyt oikein tutulta kuulosta tämä mutta niitä on varmasti sinulle tarjolla.

    • Anonyymi

      Niin siis miksi, jos on sininen lenkki on kädessä niin täytyy olla paskaranatu poskessa? Kulminoituuko tässä itsestään huoltapitämättömien länsinaisten ahneus?

    • Anonyymi

      Oliko tässä nyt niin että joku palstan nainen kuvaili juuri sellaisen miehen joka on hänen omaa tasoaan?

      -harmiseikirj-

    • Prikulleen tarkka kuvaus, mikset samantien laita nimeäni ja osoitettani kaikkien katseltavaksi.

    • Anonyymi

      Kissaa ei ole eikä tule mutta muuten osui ja upposi. Onnellinen mies olen. Kaksi akkaakin.

    • Anonyymi

      Onko tuollainen mies jotenkin huono tai viallinen? Minusta normiäijä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe