HP kosketusnäytöllisen läppärin Win 10 käynnistyy normaalisti ja kuvakkeiden ilmestyessä työpöydälle, se alkaa välkkymään ja mitään ei voi tehdä koneella.
Korjaustoimenpiteet ei onnistunut ja tilaa kovalevyllä ei ole tehdä varmuuskopiota joistakin varmuuskopioimattomista tärkeistä jutuista.
Olisiko jotain mahdollisuutta korjata ohjelmallisesti? Tässä on Win 8 ja netissä päivitetty Win 10.
Vai olisiko kerralla viisainta laittaa läppärin kovalevy pöytäkoneeseen kiinni ja ottaa tiedostot ja vaihtaa samalla uusi kovalevy läppäriin. Mulla on noita läppärin kovalevyja ja USB-koteloita.
Läppärin käyttis rikki
Anonyymi
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, päädyin tuohon viimeiseen. Sainpas talteen tärkeät...
- Anonyymi
W10 on kovin hankala.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904