Vihdoinkin, tammikuussa tein kauan harkitsemani hankinnan. Se maksoi 39.90 mutta on hintansa väärti. Paperisilppuri.
On ehdottoman kätevää pistää UO ja Perintä kirjeet, maksamattomat sakot ja jotkut vapaana kelluvat maksumuistutukset suoraan silppuriin. Se helpottaa kaikkea ja luo henkistä vapautta.
Totuushan on se, että kun ei ole ulosmitattavaa, niin kirjeet ovat turhia. Ihmettelen, että UO:kin lähettää kirjeitä vaikka ovat jo vuosi sitten nähneet, että turhaan.
Joitakin UO kirjeitä joudun avaamaan koska paperinippu on niin paksu, että pitää syöttää silppuriin pienemmissä erissä.
Silppuri pitää huolen, että velat on hoidettu ja mieliala pysyy hyvänä.
Tein kauan odottamani hankinnan
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Joutuuko kauan odottamaan linnareissua tai käräjähaastetta jos heittää sakot silppuriin?
Lopetin muuten tuon silppurin käytön suunnilleen maalis-huhtikuussa koska laskut tulivat korkoineen perintään. Nyt joudun lyhentämään 150€/kk joten en suosittele silppuria ratkaisuksi kenellekkään velkaantumisen ratkaisuun.
Laskusi jäävät näkyviin UO-viranomaiselle vaikka itse laittaisit ne silppuriin.- Anonyymi
Myy se silppuri vaikka nettikirpparilla jollekkin yrittäjälle. Et sillä itse mitään tee koska joudut laskut maksamaan vaikka silppuaisitkin ne.
- Anonyymi
Vaikkei itse maksaisikaan mitään, niin kyllä ulosotto pitää josain vaiheessa huolen, ja ottavat omansa tililtä kyselemättä mitään.
Viimeistään sitten ei mielialakaan pysy enää hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661164Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991154Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2111151Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128871Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755