Tein kauan odottamani hankinnan

Anonyymi

Vihdoinkin, tammikuussa tein kauan harkitsemani hankinnan. Se maksoi 39.90 mutta on hintansa väärti. Paperisilppuri.

On ehdottoman kätevää pistää UO ja Perintä kirjeet, maksamattomat sakot ja jotkut vapaana kelluvat maksumuistutukset suoraan silppuriin. Se helpottaa kaikkea ja luo henkistä vapautta.

Totuushan on se, että kun ei ole ulosmitattavaa, niin kirjeet ovat turhia. Ihmettelen, että UO:kin lähettää kirjeitä vaikka ovat jo vuosi sitten nähneet, että turhaan.

Joitakin UO kirjeitä joudun avaamaan koska paperinippu on niin paksu, että pitää syöttää silppuriin pienemmissä erissä.
Silppuri pitää huolen, että velat on hoidettu ja mieliala pysyy hyvänä.

4

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joutuuko kauan odottamaan linnareissua tai käräjähaastetta jos heittää sakot silppuriin?

• Lopetin muuten tuon silppurin käytön suunnilleen maalis-huhtikuussa koska laskut tulivat korkoineen perintään. Nyt joudun lyhentämään 150€/kk joten en suosittele silppuria ratkaisuksi kenellekkään velkaantumisen ratkaisuun.
      Laskusi jäävät näkyviin UO-viranomaiselle vaikka itse laittaisit ne silppuriin.

• Anonyymi

Myy se silppuri vaikka nettikirpparilla jollekkin yrittäjälle. Et sillä itse mitään tee koska joudut laskut maksamaan vaikka silppuaisitkin ne.

• Anonyymi

Vaikkei itse maksaisikaan mitään, niin kyllä ulosotto pitää josain vaiheessa huolen, ja ottavat omansa tililtä kyselemättä mitään.

Viimeistään sitten ei mielialakaan pysy enää hyvänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27