Yläkerrasta kuuluu joka päivä huonekalujen siirtämistä raahaamalla edestakaisin useita kertoja.
En usko että kyseessä on muutto, koska tätä on jatkunut jo vuoden verran.
Onko tämä normaalia vai onko kyseessä pakkomielle?
Miten voi simuloida tämän saman äänen asunnon kattoa vasten ? Sitä saa mitä tilaa.
Pakkomielle huonekalujen siirtelyyn useasti jokaisena päivänä?
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa siellä asuu liikuntarajoitteinen vanhus tms vajaakuntoinen.
Hän siirtää tuolia edellään huoneesta toiseen. Jos sillä ei ole rollaattoria tai muuta "virallista" apuvälinettä käytössään.
Toisekseen kannattaisi vaikka mennä soittamaan ovikelloa kukkapuskan kanssa ja esittäytyä, että minä olen xxxxx ja asun tuossa alapuolella. Näkisit minkälainen tyyppi siellä yläpuolellasi asustaa, ennen kuin alat sille kiusaa tekemään.- Anonyymi
Jotkut siivoo sillälailla, että rymps ryms ja kolin kolin. Vieressa sellaset. Tulee varmaan laminaattien uusinta. Odotan poispääsyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut siivoo sillälailla, että rymps ryms ja kolin kolin. Vieressa sellaset. Tulee varmaan laminaattien uusinta. Odotan poispääsyä.
Tuossahan se syy tulikin miksi äänet kuuluvat niin selvästi: laminaattilattia. Jos sinun asunnossasi on laminaattilattia niin sinunkin äänesi kuuluvat takuulla muihin asuntoihin. Kukaan ei vain ole kertonut siitä sinulle.
Yhden kerran tein sellaisen virheen, että muutin kerrostaloon jossa ymmärtääkseni kaikissa asunnoissa oli laminaattilattia. Kaikki kolahdukset ja huonekalujen liikuttamiset kuuluivat selvästi. Muutin jo puolen vuoden päästä pois.
- Anonyymi
Laita vaan meteliä takaisin. Oppii näin oikeille tavoille. Naapurille ei anneta missään kohtaa periksi.
- Anonyymi
Kaikki ei ole normaalia !. Minä asuin 80-luvulla Jyväskylän keskustan kerrostalossa ja yläkerrassa mies veti vessaa joka yö satoja kertoja. Kysyin talonmieheltä asiasta ja hän sanoi, että ko. miehellä on ns. "putkinäkö". Hän lähti varhain aamulla sanomalehtiä jakamaan ja veteli ennen sitä vessaa. Oli uskottava, että miehen käytös oli normaalin rajoissa.
- Anonyymi
Minulla on yksi ystävä joka siirtelee huonekaluja aina kun sitä ahdistaa. Melkein joka kerta kun käyn kylässä on eri järjestys kämpässä. Ehkä sillä on samanlainen ongelma 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764