eli lääkäri sanoi huonon kuvan perusteella että mulla olisi lapamato. ulosteessa monta kertaa valkoisia, läpikuultavia noin 1-2cm pituisia pätkiä. Onkohan kyse lapamadosta? kun kuvan perusteella diagnoosi ja kävin ottaa lääkkeen terveyskeskuksessa... hoitaja ei osannut sanoa mitään lääkkeestä (sen verran harvinainen) ja tuli pahat sivuvaikutukset lääkkeestä. edelleen tulee samanlaisia pätkiä ulosteen mukana, lääkkeen otosta noin 2vk. 3kk päästä pitää antaa ulostenäyte eli meinaako tää, että 3kk sisällä pitäisi tulla iso mato ulos? :// hitto kun he eivät halunneet ulosteesta näytettä asian varmistukseksi... ei siis tutkittu mua mitenkään..
Lapamato??
Anonyymi
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
Jos lääkkeestä tulee sivuvaikutuksia, niin ne pitää kertoa lääkärille, joka voi sitten määrätä toisen lääkkeen. Välttämättä ei tule mikään "iso mato" ulos lainkaan, sillä se riippuu ihan lääkkeestä ja sen toimintaperiaatteesta.
Kysy lääkäriltä enemmän, sillä nämä ovat tosiaan harvinaisempia tapauksia. - Anonyymi
Ennenvanhaan valokuvamallit söivät raakaa järvikalaa jotta saivat lapamadon. Mato piti mallin hoikkana kun se söi liian ravinnon mahasta. Toimisi hyvin vieläkin joten pidä matosi jos olet ylipainoinen. Ja nyt kaikki läskit pilkille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789