IS Viikonloppu 13.-14.3.2021

Anonyymi

Viikonvaihteen ristikoiden käsittelyä vapaimmin. Omilla sivuillani annan vähän yli viikon verran vain vinkkejä palkintoristikoihin. Käytä sitä, jos et halua suoria vastauksia.

36

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovis on Skytältä ja voi olla hyvinkin paha. Skyttä julkaisisi koviksesta 24.3.2021 tietämillä anatomian. Tuskin pystyy sitä tekemään, sillä EV:n foorumi on todennäköisesti vielä silloinkin pois käytöstä. EV tuskin antaa lupaa Skytälle julkaista anatomiaa sivuillani. Pitäisiköhän yhdessä väsätä vihjeanalyysi kasaan? Viimeksi vihjeanalyysi jäi tekemättä, koska ajattelin että Sanariksen foorumi saadaan pystyyn. En halunnut luoda kilpailevaa selitystä. Sellaisen luominen on myös sen verran työlästä, etten ole jaksanut pitkään aikaan moisia väsätä. Aika ei niille oikein riitä.

      Kyllä minä Skytän omat edellisen ristikon ja tämän ristikon anatomiat voisin julkaista, jos se on mahdollista.

      • Anonyymi

        Kirjoitit 10.2.
        ”Jätän täst´edes Skytän laatimukset toistaiseksi väliin, tarjolla on laadukkaammin kriteerein laadittuja ristisanatehtäviä.”

        Eikö sinuun voi luottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit 10.2.
        ”Jätän täst´edes Skytän laatimukset toistaiseksi väliin, tarjolla on laadukkaammin kriteerein laadittuja ristisanatehtäviä.”

        Eikö sinuun voi luottaa?

        En minä kyseistä kommenttia ole kirjoittanut. Joku on nyt vain jossakin määrin samaa mieltä kanssani. Kyllä kriittisiä kommentteja tulee muiltakin kirjoittajilta.

        Älä sotke kirjoitteluani toisten kirjoitteluun äläkä yritä arvata, sattuisinko jonkun kommentin kirjoittamaan anonyymisti. Toki olen itsekin syyllistynyt kirjoittajien arvuutteluun ja olen niiden varmaankin tehnyt virhepäätelmiä. Pata kattilaa...


    • En ole vielä Skyttää aloittanut. "Alkulämmittelynä" ratkoin muita tehtäviä. Leinosen ristikko oli jälleen kerra hyvä. Yksi ihan uusi sana tuli opittua. Vaikeusaste on mielestäni 3 . Sopii muillekin akulämmittelyyn. Muitakin tehtäviä voi käyttää alkulämmittelyyn.

      • Siis 2 on mielestäni vaikeusaste. Skyttä on arvatenkin selvästi vaikeampi. H*** hutilyönnit.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Siis 2 on mielestäni vaikeusaste. Skyttä on arvatenkin selvästi vaikeampi. H*** hutilyönnit.

        Miksi muuten kirjoittelet tähän lankaan, jossa annetaan vastaussanoja suoraan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten kirjoittelet tähän lankaan, jossa annetaan vastaussanoja suoraan?

        Lopetan kun alkaa tulla paljastuksia, joita en halua lukea. Olisinkan toki voinut kirjoittaa rinnakkaissäikeeseen.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Lopetan kun alkaa tulla paljastuksia, joita en halua lukea. Olisinkan toki voinut kirjoittaa rinnakkaissäikeeseen.

        Teepä se.


    • Anonyymi

      Siihen rinnakkaissäikeeseen ei enää kannata kirjoittaa, kun Sanariksen foorumi on lähes kahden kuukauden jälkeen pystyssä. Ristikosta tulee myös anatomiatia sinne.

      • Anonyymi

        Aivan loistavaa! Tapsa saa yksin riehua täällä . Ei ole kavereita. Yksin saa kirjoittaa sairaudestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan loistavaa! Tapsa saa yksin riehua täällä . Ei ole kavereita. Yksin saa kirjoittaa sairaudestaan.

        Mutta sille, joka haluaa paljastaa palkintoristikoiden ratkaisusanat vielä kilpailuun osallistumisen aikana, Sanariksen foorumi ei ole vaihtoehto. Siellä paljastaminen on ehdottomasti kielletty. Myös "hippaleikki" on siellä kielletty paitsi HS-säikeiden osalta. Säännön noudattamista myös valvotaan ja sääntöä rikkovia kommentteja poistetaan.

        Sanariksen vaatiman tulkinnan mukaan myöskin tässä foorumissa ratkaisusanojen paljastaminen vielä kilpailuun osallistumisen aikana on periaatteessa kiellettyä. Täällä asiaa ei kuitenkaan aktiivisesti valvota vaan asiaan puututaan vain, jos siitä erikseen ylläpidolle valitetaan. "Hippaleikki" on ymmärtääkseni sallittua täällä.

        Joku yritti Ylilaudassa toimia villisti, mutta kun siellä ylläpito sallii vain yhden ristikkosäikeen, se ei toimi. Nykyinen säie eli lanka on pilattu monen henkilön toimesta (itse olen yksi pilaajista)

        Minun on vaikea kuvitella, että kaikki haluavat toimia Sanariksen määrittämissä puitteissa. Muitakin foorumeita tarvitaan.

        Rauhallinen rinnakkaiselo olisi järkevin vaihtoehto. Puolin sun toisin voisi ohjata toisiin foorumeihin, jos jonkun foorumin toimintaoeriaatteet ei eivät kyselijälke käy.

        Jos Sanariksen foorumissa joku kysyy apua palkintoristikkoon, EV voisi fiksuna ihmisenä ohjata keskustelun tänne, foorumiini tai chattiini.

        Jos täällä joku kokee, että täällä autetaan liikaa, mutta apua kuiten halutaan, ohjattakoon häntä foorumiini ja chattiini.

        Jos joku ei halua lainkaan apuja palkintoristikkoon, ohjattakoon häntä Sanariksen foorumiin.

        Yksi foorumi nyt vain ei voi toimia ainoana ristikoiden keskustelualustana. Toivon kaikille käyttäjiä.

        Edellisen kommentin sisältö on erittäin ilkeämielinen. Toivoisin kaikissa foorumeissa ilkeämielisten kommemttien jäävän historiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan loistavaa! Tapsa saa yksin riehua täällä . Ei ole kavereita. Yksin saa kirjoittaa sairaudestaan.

        Mutta sille, joka haluaa paljastaa palkintoristikoiden ratkaisusanat vielä kilpailuun osallistumisen aikana, Sanariksen foorumi ei ole vaihtoehto. Siellä paljastaminen on ehdottomasti kielletty. Myös "hippaleikki" on siellä kielletty paitsi HS-säikeiden osalta. Säännön noudattamista myös valvotaan ja sääntöä rikkovia kommentteja poistetaan.

        Sanariksen vaatiman tulkinnan mukaan myöskin tässä foorumissa ratkaisusanojen paljastaminen vielä kilpailuun osallistumisen aikana on periaatteessa kiellettyä. Täällä asiaa ei kuitenkaan aktiivisesti valvota vaan asiaan puututaan vain, jos siitä erikseen ylläpidolle valitetaan. "Hippaleikki" on ymmärtääkseni sallittua täällä.

        Joku yritti Ylilaudassa toimia villisti, mutta kun siellä ylläpito sallii vain yhden ristikkosäikeen, se ei toimi. Nykyinen säie eli lanka on pilattu monen henkilön toimesta (itse olen yksi pilaajista)

        Minun on vaikea kuvitella, että kaikki haluavat toimia Sanariksen määrittämissä puitteissa. Muitakin foorumeita tarvitaan.

        Rauhallinen rinnakkaiselo olisi järkevin vaihtoehto. Puolin sun toisin voisi ohjata toisiin foorumeihin, jos jonkun foorumin toimintaoeriaatteet ei eivät kyselijälke käy.

        Jos Sanariksen foorumissa joku kysyy apua palkintoristikkoon, EV voisi fiksuna ihmisenä ohjata keskustelun tänne, foorumiini tai chattiini.

        Jos täällä joku kokee, että täällä autetaan liikaa, mutta apua kuiten halutaan, ohjattakoon häntä foorumiini ja chattiini.

        Jos joku ei halua lainkaan apuja palkintoristikkoon, ohjattakoon häntä Sanariksen foorumiin.

        Yksi foorumi nyt vain ei voi toimia ainoana ristikoiden keskustelualustana. Toivon kaikille käyttäjiä.

        Edellisen kommentin sisältö on erittäin ilkeämielinen. Toivoisin kaikissa foorumeissa ilkeämielisten kommemttien jäävän historiaan.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Mutta sille, joka haluaa paljastaa palkintoristikoiden ratkaisusanat vielä kilpailuun osallistumisen aikana, Sanariksen foorumi ei ole vaihtoehto. Siellä paljastaminen on ehdottomasti kielletty. Myös "hippaleikki" on siellä kielletty paitsi HS-säikeiden osalta. Säännön noudattamista myös valvotaan ja sääntöä rikkovia kommentteja poistetaan.

        Sanariksen vaatiman tulkinnan mukaan myöskin tässä foorumissa ratkaisusanojen paljastaminen vielä kilpailuun osallistumisen aikana on periaatteessa kiellettyä. Täällä asiaa ei kuitenkaan aktiivisesti valvota vaan asiaan puututaan vain, jos siitä erikseen ylläpidolle valitetaan. "Hippaleikki" on ymmärtääkseni sallittua täällä.

        Joku yritti Ylilaudassa toimia villisti, mutta kun siellä ylläpito sallii vain yhden ristikkosäikeen, se ei toimi. Nykyinen säie eli lanka on pilattu monen henkilön toimesta (itse olen yksi pilaajista)

        Minun on vaikea kuvitella, että kaikki haluavat toimia Sanariksen määrittämissä puitteissa. Muitakin foorumeita tarvitaan.

        Rauhallinen rinnakkaiselo olisi järkevin vaihtoehto. Puolin sun toisin voisi ohjata toisiin foorumeihin, jos jonkun foorumin toimintaoeriaatteet ei eivät kyselijälke käy.

        Jos Sanariksen foorumissa joku kysyy apua palkintoristikkoon, EV voisi fiksuna ihmisenä ohjata keskustelun tänne, foorumiini tai chattiini.

        Jos täällä joku kokee, että täällä autetaan liikaa, mutta apua kuiten halutaan, ohjattakoon häntä foorumiini ja chattiini.

        Jos joku ei halua lainkaan apuja palkintoristikkoon, ohjattakoon häntä Sanariksen foorumiin.

        Yksi foorumi nyt vain ei voi toimia ainoana ristikoiden keskustelualustana. Toivon kaikille käyttäjiä.

        Edellisen kommentin sisältö on erittäin ilkeämielinen. Toivoisin kaikissa foorumeissa ilkeämielisten kommemttien jäävän historiaan.

        Palvelin pätkii, joten tuli kommentti kahteen kertaan, kun luulin, ettei eka kerta onnistunut ja painoin lähetyspainiketta toistamiseen. Täällä on satunnaisesti palvelinhäiriöitä, joten tällaista sattuu silloin tällöin.

        Lähetin s-postin Sanarikselle, jossa kehotin lukemaan viestini. Pyysin rauhallista rinnakkaiseloa.


    • Onpas ovelat pääkuvasta johdetut sanaketjut koviksessa! Aukenivat vasta kun sai tarpeeksi risteäviä. Ytimenä pieni yksityiskohta. Tämä on kyllää upea sommitelma.

    • Anonyymi

      Upea ristikko. Skyttä on taas onnistunut yli odotusten. Oli mahtava tunne saada ruudut täyteen sen jälkeen, kun olin aikani tuijotellut pääkuvaa. Siitä lähtevät sanaketjut todella tuntuivat ensin pirullisen kieroilta, mutta olivat niin loistavasti keksittyjä ja loppujen lopuksi ihan loogisia. Enpä ole ennen Skytältä nähnyt vastaavaa loistolaatimusta, vaikka aina olen pitänyt hänen ristikoistaan. Tämä ylitti kekseliäisyydessään kaikki aikaisemmat.

    • Jos tähän säikeeseen ei tule ennen palkintokisan päättymistä ratkaisusanojen paljastelua, voin antaa vinkkejä täällä. Muussa tapauksessa minulta voi kysyä vinkkejä foorumissani tai chatissa. Mikään vihje ei jäänyt tällä kertaa epäselväksi ja oletan, että olen ymmärtänyt vihjeet oikein (niin ei tietenkään välttämättä ole).

    • Anonyymi

      Muutamaan kohtaan pyytäisin apua. Vasen yläkulma -Omari nurmio - jos tu pois, niin mitään ei keksi..... Vasen alakulma -ensin monia- ei hajuakaan.... oikea yläkulma - kerhon enkka- lyö tyhjää...... ja oikea alaosa - viilettäjä- todennäköisesti isoja virheitä risteävissä, koska pääkuvan lauseissa ei päätä ei häntää. Kiitos jo etukäteen!!!!

      • Jos et halua, että sinulle ei annettaan suoraan vastaussanat, mutta haluat tietää, missä sinulla on mahdollisesti virheitä, skannaa tai valokuvaa ristikko ja lähetä se minulle
        https://chattis.net/tapchat/index.php?id=1


      • Anonyymi

        Kerhon enkka on asea.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos et halua, että sinulle ei annettaan suoraan vastaussanat, mutta haluat tietää, missä sinulla on mahdollisesti virheitä, skannaa tai valokuvaa ristikko ja lähetä se minulle
        https://chattis.net/tapchat/index.php?id=1

        Kiitos Tapio! Arvostan aidosti tarjoustasi, mutta tarvitsen vain pientä potkua takalistoon ja selvittelen loput itse. Jos en selviä, niin laitan kynän viikoksi jäähylle. En suhtaudu näihin kovinkaan vakavissani. Kun näen yhdistelmän Skyttä ja kolmonen, niin yleensä annan periksi yrittämättä. Mutta kiitos tarjouksestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Tapio! Arvostan aidosti tarjoustasi, mutta tarvitsen vain pientä potkua takalistoon ja selvittelen loput itse. Jos en selviä, niin laitan kynän viikoksi jäähylle. En suhtaudu näihin kovinkaan vakavissani. Kun näen yhdistelmän Skyttä ja kolmonen, niin yleensä annan periksi yrittämättä. Mutta kiitos tarjouksestasi.

        Voin antaa myös pikku vinkkejä. Mutta jos ristikossa on ratkontavirheitä, vinkistä ei ole välttämättä apua. Jouduin itse kumittelemaan aika paljon ennen kaikkea sivun yläosasta lähtevän sanaketjun toisen ja kolmannen sanan kohdalla kun sanaketju oli hakusessa (alempi aukeni helpommin). Vinkeissä täytyy ainakin ottaa huomioon, että risteävissä voi olla virheitä.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Voin antaa myös pikku vinkkejä. Mutta jos ristikossa on ratkontavirheitä, vinkistä ei ole välttämättä apua. Jouduin itse kumittelemaan aika paljon ennen kaikkea sivun yläosasta lähtevän sanaketjun toisen ja kolmannen sanan kohdalla kun sanaketju oli hakusessa (alempi aukeni helpommin). Vinkeissä täytyy ainakin ottaa huomioon, että risteävissä voi olla virheitä.

        Ja voihan näitä käsitellä ratkaisuajan päättymisen jälkeen, jos tarkoitus on oppia paremmaksi ratkojaksi. Itse joskus kyselin, oliko ratkaisusanani oikein. Annoin joskus myös muutamia mahdollisia vaihtoehtoja. Sain näin eliminoitua virheratkontoja ja pääsin eteenpäin. Eikö tässä harrastuksessa ole myös mielekästä tukea ja auttaa toinen toistaan parhaalla mahdollisella tavalla? Ei pantata tietoa tarpeettomasti, mutta ei myöskään syöttää kaikkea valmiina, mikäli sitä ei nimen omaisesti pyydetä. Auttaminen on taitolaji, ja harva on siinä tosi taitava. Itsellä on paljon oppimista tässä asiassa.

        Aina ei auttajien pinna minua kohtaan kovissharrastuksen alkuaikoina pitänyt, mutta itsellä on kyllä tähän ymmärrystä.


      • "Omari nurmio - jos tu pois, niin mitään ei keksi..... "

        Olet uian oikeilla jäljillä. Siitä TU-kirjainten puuttumisesta on kyse. Jos Tuomari on ilman TU-kirjaimia, se on ....


      • Anonyymi

        Tähän tulee jossakin vaiheessa anatomia. Kannattaa lukea se huolella.


    • Anonyymi

      Ristikko on haastava, koska se on minun mielestäni ratkomieni Punaisen Pelikaanin tehtäviä vaikeampi. Ylemmän pääkuvalauseen hoksaamisessa oli itsellänikin paljon vaikeuksia. Eikä se toinenkaan ollut läpihuutojuttu. Voisin antaa pienen vinkin pääkuviin, jos joku sitä pyytää.

      • Anonyymi

        ”Ennen torstaita saatu rikkeestä” = kesakko
        ”Vinon tornin kaupunki alkuviikosta” = pisama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ennen torstaita saatu rikkeestä” = kesakko
        ”Vinon tornin kaupunki alkuviikosta” = pisama

        Vihjeet ovat kieroja kuin kaukopartiomiesten latuprofiilit. Mutta niiden kanssa on elettävä jos aikoo ristikoita laativien lajitovereiden leivät jatkossakin maksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Ennen torstaita saatu rikkeestä” = kesakko
        ”Vinon tornin kaupunki alkuviikosta” = pisama

        Tämä tuntuu kyllä liialliselta paljastamiselta. Tosin eihän tätä ole pakko lukea, mutta silti. Vähempikin auttaminen olisi riittänyt, esim. että sanaketjut liittyvät pisammaan/kesakkoon. Olisi jäänyt vielä ratkojallekin mietittävää. Tämä kyllä spoilaa turhan paljon ratkontaa.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tämä tuntuu kyllä liialliselta paljastamiselta. Tosin eihän tätä ole pakko lukea, mutta silti. Vähempikin auttaminen olisi riittänyt, esim. että sanaketjut liittyvät pisammaan/kesakkoon. Olisi jäänyt vielä ratkojallekin mietittävää. Tämä kyllä spoilaa turhan paljon ratkontaa.

        Mikä tai kuka sinä olet päättämään mitä täällä saa tai ei saa tehdä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tai kuka sinä olet päättämään mitä täällä saa tai ei saa tehdä?

        Kerroin vain mielipiteeni. Minusta nyt auttaminen meni överiksi.

        Mutta mitä päättämiseen tulee, tämän sivuston ihmismoderaattori ohjeisti minua, että ratkaisusanojen paljastaminen ennen kuin siihen on lupa lehden ristikoista vastaavalta, eli tässä tapauksessa Sanarikselta on tekijänoikeuksien rikkomista. Tämä säie siis rikkoo viime keväänä määriteltyjä tekijänoikeuksia. Tällainen tulkinta tuli arvatenkin Sanarikselta ja tämän sivuston moderaattori omaksui tämän tulkinnan. Tulkintaa kyllä monikin pitää vääränä.

        Eihän ihmismoderaattori tulkintaa aktiivisesti valvo. En minä siksi kirjoita.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Kerroin vain mielipiteeni. Minusta nyt auttaminen meni överiksi.

        Mutta mitä päättämiseen tulee, tämän sivuston ihmismoderaattori ohjeisti minua, että ratkaisusanojen paljastaminen ennen kuin siihen on lupa lehden ristikoista vastaavalta, eli tässä tapauksessa Sanarikselta on tekijänoikeuksien rikkomista. Tämä säie siis rikkoo viime keväänä määriteltyjä tekijänoikeuksia. Tällainen tulkinta tuli arvatenkin Sanarikselta ja tämän sivuston moderaattori omaksui tämän tulkinnan. Tulkintaa kyllä monikin pitää vääränä.

        Eihän ihmismoderaattori tulkintaa aktiivisesti valvo. En minä siksi kirjoita.

        Kyllä minä ymmärrän, että tulkintaa, jota ei pidetä oikeana, ei haluta noudattaa.

        Tulkinta ei myöskään ole esillä julkisesti säännöissä, minkä vuoksi sivusto ei voi edellyttää, että sitä noudatetaan.

        Minulle henkilökohtaisesti asiasta muistuttaminen ei ole riittävää tiedottamista. Oikeastaan kyse on vain siitä, että minulla ei ole lupa paljastaa tällä sivustolla palkintoristikoiden ratkaisusanoja, mutta muita kielto ei koske.

        Minun puolestani yksittäisten ratkaisusanojen kertominen ei ole paha asia, mutta ratkaisulauseiden paljastaminen tässä vaiheessa on vain minusta liiallista auttamista. Se nyt vaan ihan totaalisesti spoilaa pohtimisen ilon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ennen torstaita saatu rikkeestä” = kesakko
        ”Vinon tornin kaupunki alkuviikosta” = pisama

        Törppöjen törppö klo 12:34. Oletko olevinasi kovin viisas?


    • Joka haluaa osallistua palkintokisaan, kyllä hänen olennaisimmat asiat pitää mielestäni itse keksiä. Kyllä nämä asiat kuitenkin jossakin vaiheessa selviää ja jos jää epäselväksi, selvitetään.

    • Anonyymi

      Ristikon on taas pieniä henkilövalokuvia. En soisi "kuvantunnustuskilpailujen" leviävän Sanariksen julkaisemiin ristikoihin. Joku kertoi, että hän ei kumpaakaan tunnistanut. Vasemmanpuoleisen tunnistin, mutta toista en. Noin pienestä kuvasta Googlen kuvahaku ei välttämättä henkilöä tunnista, jos digikuvasta leikatun kuvan lähettää Googlen kuvahakuun. Tällä kertaa asialla ei nyt ole merkitystä, joten toisen kuvan henkilön nimi ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Mutta kenelle tästä voi lähettää palautetta? Laatijalle vai Googlelle? Kenen syy tämä on? Kuka vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kenelle tästä voi lähettää palautetta? Laatijalle vai Googlelle? Kenen syy tämä on? Kuka vastaa?

        Sanarikselle. Oletan, että Sanarikselle palaute menee perille edellisellä kommentilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe