Vibrolegs jalkojenhierontalaite kokemuksia?

Anonyymi

Hei!

Läheisemme täyttää vuosia ja mietimme kun hänellä on ollut jalkojen kanssa ongelmia, olisko hänelle apua ja iloa Valittujen Palojen myymästä ja telkkarissa mainostetusta Vibrolegs-jalkojen hierontalaitteesta?

Onko sinulla tai ehkä vanhemmillasi, isovanhemmillasi laitteesta käyttökokemuksia?

Olen itse ollut niin skeptinen mm. TV-shopin tuotteisiin ja tuolla kuitenkin hintaa parisen sataa eikä viitsisi heittää rahoja hukkaan. Ja tärkeintä tietty että olisi lahjasta oikeasti iloa ja hyötyä. <3

Lämmin kiitos kokemusten jakamisesta ja muusta Vibrolegsiin ja esim. laitteen mahdollisiin sydänterveysvaikutuksiin liittyvistä näkökohdista! :)

62

34214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän sillä parilla sadalla saa jonkin hyödyllisemmän lahjan. Eihän tuollaisesta jalkojentäristimestä ole mitään lääketieteellistä hyötyä. Todennäköisesti lahjan saaja kokeilisi sitä pari kertaa ja sitten se unohdettaisiin jonnekin komeron nurkkaan.

      Jos jaloissa on ollut ongelmia, voisi ostaa samalla hinnalla lahjakortin pätevälle jalkahoitajalle. Jalat saataisiin kuntoon ja hyvät neuvot jatkohoitoon.

      • Anonyymi

        Olen kyllä itsekin samaa mieltä, että sellaiset Vibrolegsien tapaiset vehkeet ovat täysin HUUHAATA, herkkäuskoisten höynäyttämiseksi. Kyllä saman liki
        200 euron summan maksaisin paljon mieluummin pätevälle ammatti-ihmiselle joka saisi kunnon tuloksia aikaan.
        Mies vuosimallia 1956


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, nyt sinulla ei taida olla yhtään ymmärrystä kehon fysiologisesta jos väität että laitteesta ei olisi hyötyä.
        Terv: Urheiluhieroja/ manuaaliterapeutti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kunnon juntti oot jos et enempää tiedä 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkahierontalaite - https://hespac.com/jalkahierontalaite.htm Tehokas laite. Tärisyttää ja hieroo jalkapohjia tehokkaasti. Hierontapää tuntuu aika kapealta. Verenkierto tuntuu virkeältä hieronnan jälkeen

        Ei hiero vaan tärisee todella epämukavasti. Ei mikään miellyttävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, nyt sinulla ei taida olla yhtään ymmärrystä kehon fysiologisesta jos väität että laitteesta ei olisi hyötyä.
        Terv: Urheiluhieroja/ manuaaliterapeutti.

        Olen samaa mieltä! Ostin laitteen itselleni ja ihmettelen, miten kevyiltä jalkani tuntuvat. Läyn kahden viikon välein fysioterapiassa jalkojen ja lantion hieronnassa. Sen jälkeen niin kevyt olo jaloissa... nyt saan saman tunteen kotona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkahierontalaite - https://hespac.com/jalkahierontalaite.htm Tehokas laite. Tärisyttää ja hieroo jalkapohjia tehokkaasti. Hierontapää tuntuu aika kapealta. Verenkierto tuntuu virkeältä hieronnan jälkeen

        Miten tämä linkin laite täristyttä kun on manuasalinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hiero vaan tärisee todella epämukavasti. Ei mikään miellyttävä

        MIEHENI KANSSA KÄYTÄMME 3 KERTAA VIIKOSSA OLEMME TOSI TYYTYVÄISIÄ OLLT KOHTA PARI VUOTTA


      • Anonyymi

        Onko kokemusta käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon juntti oot jos et enempää tiedä 🤣🤣

        Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan


    • Anonyymi

      Kiitos vastauksestasi! Hän käy jo säännöllisesti jalkahoitajalla. Tietty lahjakortti voi olla rahallinen apu, mutta tasavuosia ja ajatus että voisi olla jotain mikä mukana kotona ja arjessakin, kun juhlapäivä on ohi. :)

      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin olisin kiitollisempi jostain lahjakortista kuin tavarasta jolle ei ehkä ole edes käyttöä. Viimeksi kun täytin tasakymppejä, lapset perheineen hankkivat minulle viikonlopun kylpylämatkan hoitoineen ja aterioineen suomalaiseen kylpyläkohteeseen, koska tiesivät että käyn Virossakin kylpylämatkoilla.


    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut samasta laitteesta. Minulla on ollut kipsi jalassa, eikä siihen jäänyttä turvotustaipumusta ja mustelmia ole kukaan osannut hoitaa 20 vuoteen.
      Akupunktiopisteissä lienee ideaa, mutta minäkin haluaisin kuulla mielipiteen joltain, jolla oikeasti on kyseinen laite.

      • Anonyymi

        Kiitos kommenteista!

        Lahjan saaja 80 joten matkat eivät nyt korona-aikana mahdollisia tässä tapauksessa. Jotain mistä olisi iloa kotona. Ongelmia ollut jaloissa vaivasenluuta, ehkä hieman jäykkyyttä, lihaskramppeja ajoittain. Käyttäjäkokemuksia olisi hyvä kuulla.
        Onko tärinä liian kova..? Kestääkö lataus vai onko koko ajan verkkovirtalauteella kiinni seinässä? Vaikuttaako jotenkin sydämen toimintaa häiritsevästi ehkä? Yms

        Kiitos kaikille kommentoijille!


    • Anonyymi

      Minulla on ollut tämä laite viikon käytössä. Kärsin lonkkakivusta ja samalla koko jalka oli kipeä. Heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen lonkkakipu loppui ja jalat on paljon paremmat. Ennen tätä oli myös vaivalloista nousta sänkystä, kun jalat tuntui jäykiltä. Nyt jäykkyydestä ei ole tietoakaan. Olen tosi tyytyväinen tähän vibrolegs laitteeseen.

      • Anonyymi

        Mutta jospa se televisiossa mainostettu "polkemislaite" olisikin parempi? Antaisi liikettä jalkojen nivelille kun moottori pyörittää polkimia ja jalat vaan seuraa mukana. Ei olisi vartalon paino päällä kuten kävellessä.


      • Anonyymi

        Joopajoo sano.


      • Anonyymi

        Kuinka monta kertaa päivässä laitetta voi/uskaltaa käyttää sen 10 minuuttia kerrallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa päivässä laitetta voi/uskaltaa käyttää sen 10 minuuttia kerrallaan?

        KOLME KERTAA VIIKOSSA RIITTÄÄ HYVÄ LAITE


    • Anonyymi

      Lisäys edelliseen. Kone toimii verkkovirralla . Siinä on kevyempiä ja nopeampia toimintoja. Hyvä ohjekirja mukana. Sekä kaukosäädin. Itse olen 69 v eikä tämä tärinä ole vaikuttanut sydämentoimintaan. Kannattaa kysyä neuvoja Valittujen Palojen asiakasneuvonnasta.

      • Anonyymi

        Minulla on tuo laite ollut nyt pari viikkoa ja käytän sitä päivittäin. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tuo laite ollut nyt pari viikkoa ja käytän sitä päivittäin. Suosittelen.

        Kuinka monta kertaa päivässä sitä voi käyttää? Tiedosta kiitollinen🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tuo laite ollut nyt pari viikkoa ja käytän sitä päivittäin. Suosittelen.

        Oletko tosissasi että suosittelet. Itse käytin yhden kerran ja riittiz


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi että suosittelet. Itse käytin yhden kerran ja riittiz

        No myy vaikka minulle, jos et itse käytä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi että suosittelet. Itse käytin yhden kerran ja riittiz

        TOSI ONKUIN VESI


    • Anonyymi

      Olen 72v nainen. Toukokuussa2021 sain Fibrolegs hierontalaitteen kotia. Kahden viikon kokeilujakson aikana ehdin vain muutamaan kokeiluun. Minulla on toisessa jalassa aiemmin leikattu suonikohjut, ja pidin tuolloin tukisukkahousuja. Huomasin että ei sovi pitää yhtä aikaa tukisukkahousuja kun hieroo laitteella. Jalka oli turvonnut tuon jälkeen. Jatkoin sitten paljain jaloin hierontalaitteen käyttöä. Kolmas maksukuukausi oli lähtenyt menemään kun havaitsin erään oireen itsessäni (olin alkanut tärisemään koko vartalosta muutamia kertoja määrätyissä tilanteissa. Mieleeni johtui oliko Fibrolegs aiheuttanut tai edesauttanut tärinän /vapinan ilmaantumista. En tiedä mutta ajallisesti sopii yhteen. Soitin palvelunumeroon ja kerroin havaintoni. Ei sen kummempaa kommentia kuin että laite on nyt ostettu ja maksettava. No minä maksoin laitteen tänään viimeistä erää myöten. Asiakasnumero 132418377

    • Anonyymi

      Voin suositella laitetta. Levottomat jalat -oire on helpottanut huomattavasti. Samoin iltaisin jalkoihin tuleva kuumotus on lähtenyt pois! Ainakin näihin ongelmiin laite on toiminut.

    • Anonyymi

      Tehokas laite. Tärisyttää ja hieroo jalkapohjia tehokkaasti. Hierontapää tuntuu aika kapealta. Verenkierto tuntuu virkeältä hieronnan jälkeen

    • Anonyymi

      Yleiskaman messuja eukon kaa kierrellessämme mukaan kertyi myös jalkojenhoitoon tarkoitettuja vermeitä. Ostettiin mm. sellainen nyppylähypyttäjä, että molemmat jalat saivat hierontaa. Vähän käyttöö silläkin vehkeellä kuten yleensä näillä...

      Löysin komerosta sellaisen, tietenkin heräteostoksena hankitun. Kuuluu lihashoitolaitteisiin. Laitteessa lukee: Massage Hammer TL-2807 Medica plus M-120.
      Hyvä laite. Sillä voi käsitellä jalkapohjat, olkapäät, lantionseudun ja hartiatkin.

      Parikertaa käytössä ollessa se on sökähtänyt, mutta kylänmies, laitteiden korjaaja saa sen aina toimimaan. Yritän hankkia sellaisen toiselta heräteostos-ollilta.
      Laite on silmämääräisest katsottuna n.40 sm pitkä, hopeenharmaa.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään mennyt päälykangas rikki jonka alla on hieronta nystyrät. Minulla se meni rikki noin kk käytön jälkeen.

    • Anonyymi

      Hei. Minulla levottomat jalat oireyhtymä ja se on aika paha koska öisin ei voi nukkua rauhassa vaan on käveltävä ja käveltävä...väsynyt olen siis päivisin. Onko kenelläkään samasta kärsivällä ollut Vibrolegs kokemuksia....odotan kiinnostuneena vastauksia

      • Anonyymi

        Levottomiin jalkoihin Pramipexole 0,35 mg , vaatii reseptin . Takuulla toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levottomiin jalkoihin Pramipexole 0,35 mg , vaatii reseptin . Takuulla toimii

        Ei toimi Pramipexole minulla. Jalat rauhoittuvat, mutta uni ei tule, koko yö menee möllöttäessä ja seuraavana päivänä ihan tokkurainen ja voimaton olo. Joka kerta kokeillessa on käynyt samoin.
        Vibrolegs -laite on kiinnostanut, josko auttaisi (tai edes lievittäisi) aika pahaan levottomat jalat -ongelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levottomiin jalkoihin Pramipexole 0,35 mg , vaatii reseptin . Takuulla toimii

        Se ei ole ihan noin yksinkertaista. Monille lääke ( myös nimellä Sifrol) ei auta, toisille ei sovi, mutta erittäin huonoa ko. lääkkeessä on ns. augmentaatio, jossa oireet alkavat aikaisemmin tai ovat pahempia jatai niitä voi ilmetä pitkin päivääkin.
        Annosta joudutaan nostamaan ja usein ollaan tilanteessa, että mikään ei auta ja vieroittautuminen lääkkeestä kestää kauan ja voi olla todella helvetillistä.

        Tämä tapahtuu tietylle osalle käyttäjistä, en muista lukuja, mutta ei se mikään pieni prosentti ole, olisiko 20-30%? Läheskään kaikki lääkärit eivät sitä edes suostu kirjoittamaan.
        Monet kokeilleet ovat varoitaneet muita.
        Itsekin käytän, mutta max 2x 0,088mg. Välillä nostin 3-4 kpl:n, mutta oireet alkoivat pahentua.
        Ravintolisistä olen hyötynyt ja lukemalla todella paljon asiasta eli oireyhtymästä netistä englanniksi. Sekä lääkäreiltä, tutkijoilta että sen kanssa kamppailevilta.

        Jos käyttää ei kannata pelästyä, mutta pitää mielessä ettei nostele annosta, kokoajan suuremmaksi, vaikka lääkärikin niin ehdottaisi.


    • Anonyymi

      Itsekin miettinyt tuotteen ostamista, jokunen aika sitten joku möi tätä Torissa. Kyllä näiden täällä vastanneiden myönteisten kommenttien jälkeen ostaisin tuotteen. Toki on aikamoinen sijoitus. Tulipa mieleen levottomista jaloista kärsiville painopeitto, itte ostin Lidlistä tarjouksessa olevan tuotteen viime kuussa ja ollut tyytyväinen. Aluksi 7kg tuntu raskaalta mut ei enää. T. Nainen 26v

    • Anonyymi

      Onko kukaan kokeillut Beurer-nimistä jalkahieronta laitetta? Olen ajatellut sen hankkimista. Laite taitaa olla alansa uutuus, koska siitä ei ole vielä arvosteluja luettavissa?

    • Anonyymi

      Lesvoviagria aina tarvitaan.

      • Anonyymi

        Kommenteista päätellen toisille Vibrolegs sopii, toisille ei. Näinhän se on lääkkeissäkin ja muissa hoidoissa. Terv.fysioterapeutti


    • Anonyymi

      Ei ole hierontalaite se vaan tärisee epämiellyttävästi. Mainos on todella harhaanjohtava. Menin ja tilasin mutta ei voi käyttää kun tärinä on epämiellyttävää. Mainos aina valehtelee

      • Anonyymi

        Jonkunaikaa ollut käytössä. Todella hyvä laite,ei mennyt rahat hukkaan . Miehelläni huono verenkierto jaloissa ja kävely on parantunut selvästi. Itselläni on toisinaan todella kipeät jalat ja kyllä sen hoidon jälkeen tuntuu kevyemmältä. Eka kerralla hieronta tuntui kovalta mutta kun jalat on tottuneet niin nautin hieronnasta.


    • Anonyymi

      Ylihintainen romu,ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Ovat nyt keskittyneet myymään sitä laitetta jolla moottorilla pyöritellään polkimia, käyttäjän ei tarvitse itse polkea.


    • Anonyymi

      Tori.fi on hyvä näköjään myynnissä.edullinen ja takuutakin näytti vielä olevan.

    • Anonyymi

      Olen kohta 80 v, mies. Tämä laite on ollut minulla reilun viikon. Päivittäin olen kayttänyt sitä 3 - 4 kertaa 10 min. eri ohjelmia käyttäen. Äsken huomasin nilkan sinisten suonikohjujen tyystin hävinneen.
      Nilkat ja sääret ovat terveemmän tuntuiset ja -näköiset, askel kevyempi kuin aikaisemmin . Olen lisännyt vasta nyt voimakkaampien ja monipuolisempien ohjelmien käyttöä, joista koituu mitä ilmeisemmin vielä parempaa hoitovaikutusta. Hyvä ja toimiva laite ainakin minulle: herkkätuntoisille ainakin "kovemmat ohjelmat" saattavat aluksi tuntua liian täristäviltä ja vatkaavilta, mutta voihan sitä aloittaa ja käyttää kaikkien " hellintä" ohjelmaa ja tuntemusten mukaan vaihdella käytön määrää ja laatua.

    • Anonyymi

      Tilasin laitteen jonka mukana oli ohje missä mainittiin Kenen ei pitäisi laitetta käyttää ilman lääkärin lupaa.iäkkäänä ja sairaana palautin laitteen.olin kovin pahoillani kun myyjä ei maininnut tilausta tehdessäni asiasta.koko asia aiheutti minulle turhia matkoja ja rasitusta.

    • Anonyymi

      Valittujen palojen kusetusta pukkaa ameriikasta harva se päivä, omituinen kansakunta tosiaan?🤡🤡

    • Anonyymi

      Kokemusta laitteesta puoli vuotta ja erinomaiseksi havaittu. Vibrolegs loistava keksintö.

    • Anonyymi

      Ostin laitteen mutta en voi sitä käyttää! Syön verenohennuslääkettä ja ensimmäinen käyttö aiheutti mustelmia jalkopohjiin. En suosittele mikäli joudut käyttämään verenohennuslääkkeitä!

    • Anonyymi

      Meillä on ja hyväksi havaittu , joka päivä käytössä 👍

    • Anonyymi

      Kyllä mulla ainakin auttaa tämä laite. Ja on paljon vaihtoehtoja millä hieronta nopeudella laitetta käyttää, on 10 eri vaihtoehtoa ohjelmissa mitä hierontaa käyttää. Ja kyllä kaikki tuntuu alussa epämiellyttävältä.,jopa ihan hierojan eka kerta. Nii ja tietty käyttöohjeet kyllä antaa infoa.

    • Anonyymi

      Minulla on myös tämä laite, valitettavasti laturi hävinnyt. Onko mahdollista saada tähän sopiva laturi??

      • Anonyymi

        Olikin uudempiakin kommentteja, joten katselin näitä.
        Minä nykyisin vähemmän katsonut noita mainoksia, mutta osui silmään tuo Motioncisen.
        Ehkä aika uusi laite, kokemukset voi olla vanhemmistakin.
        Olen aikeissa tilata, on apua mininkin jalkavaivoihin. On kyllä nivelrikkoja molemmissa lonkissa, oikea pahempi. Haittaa nukkumista sillä kyljellä.

        On sitten selän Spinaalistenoosi, joka tietysti heijastuu jalkoihin, lävely hankalaa. Olisin kyllä valmis kokilemaan kyseistä laitetta, onhan joillekin apuakin.
        Nyt jos joku vielä kirjoirjoittaisi.tästä uudeesta kokemuksia. Laitan aina nähin 24:fi loppuun, taisi uudempia noitten kirjootusten välissäkin.
        Laitan sitten kokemuksoani jos tilaan tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikin uudempiakin kommentteja, joten katselin näitä.
        Minä nykyisin vähemmän katsonut noita mainoksia, mutta osui silmään tuo Motioncisen.
        Ehkä aika uusi laite, kokemukset voi olla vanhemmistakin.
        Olen aikeissa tilata, on apua mininkin jalkavaivoihin. On kyllä nivelrikkoja molemmissa lonkissa, oikea pahempi. Haittaa nukkumista sillä kyljellä.

        On sitten selän Spinaalistenoosi, joka tietysti heijastuu jalkoihin, lävely hankalaa. Olisin kyllä valmis kokilemaan kyseistä laitetta, onhan joillekin apuakin.
        Nyt jos joku vielä kirjoirjoittaisi.tästä uudeesta kokemuksia. Laitan aina nähin 24:fi loppuun, taisi uudempia noitten kirjootusten välissäkin.
        Laitan sitten kokemuksoani jos tilaan tuon.

        Kirjoitusvirheitähän niitä tuli aikalailla tuohon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirheitähän niitä tuli aikalailla tuohon!

        Hyvinhän tuosta kävi asia ilmi.Ei takerruta pikku seikkoihin.😊


    • Anonyymi

      Vuoden käyttänyt ja nyt hajos muuntaja niin heti hätä mistä saa uuden. Erittäin hyvä laite ja ei tunnu pahalle jos jalat kunnossa. Mikäli tuntuu epämiellyttävälle on jalkapohjien lihaskalvot jumissa. Eli ne pitää saada löysäksi ja tällä vehkeellä saa. Vaimoni on hieroja ja hyvä sellainen ja hän tämän laitteen kokeeksi osti ja hyväksi on todettu.

    • Anonyymi

      Paras kirpparilöytöni. Tää on oikea aarre seisomatyötä tekevälle, taas oli työpäivän jälkeen jalat niin kipeät, mut tällä heti helpotti. Hieronta kutittaa jalkapohjia ja aluksi on vaikea pitää jalkapohjia hieronta-alustalla, mutta kyllä siihen tottuu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Motionciser

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe