Mikä on / millainen olisi hyvä seksinovellisivusto?

Itse kirjoittelin nimimerkillä "Kirjailija" tarinoita herkku.netiin vuosina 2003-2017, ja minua houkuttelisi jatkaa kirjoittelua. En vain löydä tarinoilleni sopivaa sivustoa - miten se voi olla näin vaikeaa 2020-luvulla?

Mielestäni hyvällä alustalla olisi seuraavat ominaisuudet:
- tarinoille ei pituusrajoituksia
- mahdollisuus tekstin muotoiluun (lihavoinnit, kappaleet jne)
- mahdollisuus julkaistun tarinan muokkaamiseen sekä poistamiseen
- tarinoiden julkaisu ja kommentointi vain rekisteröityneille käyttäjille; kommentoinnin poiskytkentä tai kommenttien poistaminen
- käyttäjien, heidän kommenttiensa ja tarinoiden seuraaminen, etteivät tarinat ja kommentit mene sivu suun
- mahdollisuus yksityisviestien/kommenttien lähettämiseen
- erillinen keskustelupalsta sivuston toiminnasta ja sisällöstä
- selkeät säännöt tabuille fantasioille; varoituskäytäntö
- sivuston olisi toivottavaa olla ammattimaisen näköinen ja sen oloinen, että se myös pysyy netissä eikä yht'äkkiä katoa (vrt. itsetyydytys.org, seksinovellit.com jne)

Mikä on mielestänne tämän hetken paras julkaisualusta tarinoiden kirjoittajille ja niiden kommentoinnista/keskustelusta kiinnostuneille?

14

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kirjoittaisit? Ei niitä kukaan jaksa lukea, ja tyhmää niitä on kirjoittaakin. Ajankuluksi ehkä.
      Seksi on kumma juttu. Kun tietää että kaikki on koettu, niin ei kiinnosta enää yhtään.
      Muut asiat on yhtäkkiä tärkeämpiä, huomaa olevansa jo liian laiskakin. Ei viitsi enää, ja se on tosi nastaa.

      • Löysin kirjoittamisen ilon uudelleen, kun kokeilin. Erityisesti seksifantasioiden kohdalla nautin siitä yllätyksen tunteesta, kun kirjoittaessani opin tuntemaan mieltymykseni ja niiden rajat paremmin. Kuvitellessani tarinan tapahtumia mielessäni, ja joutuessani pukemaan ne sanojen ja lauseiden muotoon niistä tulee minulle konkreettisempia. Yllättäen huomaan, mitkä sanat ja yksityiskohdat tuntuvat minusta luotaantyötäviltä ja mitkä kiihottavilta. Suosittelen kokeilemaan!


      • Anonyymi
        Slick76 kirjoitti:

        Löysin kirjoittamisen ilon uudelleen, kun kokeilin. Erityisesti seksifantasioiden kohdalla nautin siitä yllätyksen tunteesta, kun kirjoittaessani opin tuntemaan mieltymykseni ja niiden rajat paremmin. Kuvitellessani tarinan tapahtumia mielessäni, ja joutuessani pukemaan ne sanojen ja lauseiden muotoon niistä tulee minulle konkreettisempia. Yllättäen huomaan, mitkä sanat ja yksityiskohdat tuntuvat minusta luotaantyötäviltä ja mitkä kiihottavilta. Suosittelen kokeilemaan!

        Minusta seksitarinoiden lukeminen on oikein viihdyttävää. Paitsi silloin, jos ne on huonosti kirjoitettuja ja niistä tunnistaa, että kirjoittaja on aina sama. Viittaan tällä erääseen kirjoittajaan, jonka jokaisessa jutussa on sama tavaramerkki piilotettuna. Sen kun huomaa, niin mielenkiinto menee pakkaselle välittömästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta seksitarinoiden lukeminen on oikein viihdyttävää. Paitsi silloin, jos ne on huonosti kirjoitettuja ja niistä tunnistaa, että kirjoittaja on aina sama. Viittaan tällä erääseen kirjoittajaan, jonka jokaisessa jutussa on sama tavaramerkki piilotettuna. Sen kun huomaa, niin mielenkiinto menee pakkaselle välittömästi.

        Tiedän mitä tarkoitat: kun omien fantasioiden pohjalta kirjoittaa, niin kyllähän ne kirjoittajan omat kiihotuksenaiheet ja kummallisetkin fetissit paistavat helposti - ja välillä häiritsevästi - läpi. Ja tämä liittyy hyvin viestiketjun aiheeseen sikäli, että hyvä seksinovellisivusto mahdollistaa tarinoiden ryhmittelyn sekä kirjoittajakohtaisesti että teemojen mukaan.

        Harmittaa, että seksinovellit.com yllättäen katosi bittitaivaaseen.


    • Anonyymi

      Tykkäsin sun teksteistä!

      • Kiitos, että kerroit! Mukavaa, että joku vielä muistaa ne :)


      • Anonyymi
        Slick76 kirjoitti:

        Kiitos, että kerroit! Mukavaa, että joku vielä muistaa ne :)

        Onko tarinoitasi vielä jossain luettavissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tarinoitasi vielä jossain luettavissa?

        Ovat itse asiassa yhä herkku.netissä luettavissa, kuten ovat aina olleet! Mene herkku.net/tarinat ja laita hakusanaksi "Kirjailija".


    • Lukisin mielelläni. Olen töissä. Herkku.net ei avaudu.
      Voisitko laittaa tänne tai yksityisviestin.

      • Neljänkymmenen vanhan tarinan siirtäminen ei onnistu helposti, joten valitettavasti en. Toivottavasti voit käyttää kännykkää tai tutustua niihin vapaa-ajallasi. :)

        Englanninkielisiä tekstejä löydät muuten rajattomia määriä sivustoilta asstr.org (heterotarinat) ja nifty.org (homotarinat). Ja monelta muultakin sivustolta. Isompi ongelma voi olla itseä kiinnostavan sisällön löytäminen, siihen käytän usein jotain hakukonetta ja hakusanoja.


      • Slick76 kirjoitti:

        Neljänkymmenen vanhan tarinan siirtäminen ei onnistu helposti, joten valitettavasti en. Toivottavasti voit käyttää kännykkää tai tutustua niihin vapaa-ajallasi. :)

        Englanninkielisiä tekstejä löydät muuten rajattomia määriä sivustoilta asstr.org (heterotarinat) ja nifty.org (homotarinat). Ja monelta muultakin sivustolta. Isompi ongelma voi olla itseä kiinnostavan sisällön löytäminen, siihen käytän usein jotain hakukonetta ja hakusanoja.

        Kiitos vastauksesta. Pitää tutustua.
        Haku on kivaa mutta löytyy paljon muuta kuin tarinoita. Pitää testata hakusanoja.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Pitää tutustua.
        Haku on kivaa mutta löytyy paljon muuta kuin tarinoita. Pitää testata hakusanoja.

        Hakukonetta, kuten googlea, täytyy tosiaan opetella käyttämään ja testailla, mitkä hakusanat antavat hyviä tuloksia. Esimerkiksi jos pariskuntaa sattuisi kiinnostamaan teema "vieraat miehet sängyssä", niin googlen hakutuloksia voi rajoittaa koskemaan vain jotain tiettyä sivustoa hakusanoilla

        site:asstr.org wife-sharing


    • Anonyymi

      Onko mitään (ulkomaista) sivustoa, joissa näistä tarinoista myös maksettaisiin?

    • Anonyymi

      Moro. Muakin harmittaa, että se seksinovellit.com, loppui! Olin itsekin kirjoittanut sinne monta tarinaa! Samalla linjalla olen kanssasi, että olisi mukava jos tulisi sellainen sivusto, jota kuvailit. Varsinkin, jos sinne saisi sen keskustelumahdollisuuden kahden kesken. Olen lukenut tarinoitasi ja tykännyt niistä! Perusta sinä se sivusto!

      Leidi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe