Ajattelin keksiä kissalle tekemistä ja ostaa sellasen silikonien lautasen mis on sellasia koloja,lähinnä siihen, et söis vähän hitaammin. Sit sillä jom yks suodikkiherkku ja sktivointileluun ajattelin niitä pistää. Ei leikin korvikkeena tietenkään mut.... Se kissa on niin älykäs et ihan yksinkertaisinta lelua en todellakaan osta.
Kertokaa niistä jos jollaan on vinkkejä tai kokemuksia.
Aktivointi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kissa ahmii, nuo ahminnanestokupit on hyviä nokkelalle kissalle. Kuivaruokaa voi laittaa aktivointipalloon tai ns lautapeleihin, joista kissa niitä etsii. Aktivointipelejä on paljon ja niitä voi kikkailla itsekin, kokeilla mistä oma kissa tykkää.
- Anonyymi
Lisäksi kuivaruokaa tai herkkuja voi heitellä tai piilotella vaikka maton alle, pahvilaatikkoon, eri tasoille ym. niin kissa voi niitä metsästellä.
- Anonyymi
Zooplussakta tilasin semmoisen ruokinta automaatin. Jo yli vuosi sitten. Kissani käyttää sitä surutta monella tavoin. Se ongittaa tassulla raksuja. Se rumahuttaa koko automaatin nurinkin välillä,ja syö lattialta. Se jopa istuu välillä automaatin päällä,ja osaa vierittää nurin olevaa automaattia pitkin kämppää. Siinä on muutama juju millä vaikeusastetta voi lisätä,ja aukkoja voi osan teipata umpeen. On hyvä! Ihan yksinkertaisesta kissa ei välttämättä pidä. Pakkauksista,vessaoaperihylsyistä jne voit rakentaa itse halpoja erilaisia aktivointi leluja. Itse teen niitä välillä,kun on oikein aikaa. Maito tölkki,vessapaperihylsy-,maalari teippiä,sakset.
Ja pahvilaatikossa voit rakentaa vaikka linnan kissalle,tai temppuradan,jossa on virikkeitä muuta kierrätys sälää.
Pääasia ettei mitään vaarallisia,ettei kuristi tai saa myrkyttää,tai niele jotain metallihakasia tms. Haitallista. - Anonyymi
Se aktivointirulla oli hyvä, tosin hieman liian helppo eli kovin moneksi minuutiksi siitä ei tekemistä ole. Kupin testaan illalla ku annan iltaruuan. Tuo lastikkoidea oli niin hyvä et ehdottomasti koitan. Banaanilastikoita päällekkäin? Niissähän on reijät pohjassa ja katossa... Siitä tulis hyvä puu kun tekee alimmaiseen oven
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829