Korvaus seisotetuista hetkistä

Anonyymi

Roosa oli pelannut jalkapalloa pienellä paikkakunnallaan poikien joukkueessa. Roosaa se ei haitannut, hän viihtyi poikien kanssa. Niin, hän viihtyi poikien kanssa.

Oli kevätkauden päättäjäiset. He olivat samalla leirikeskuksella, jolla aikaisemminkin. Takassa oli tuli ja lattialla oli suuri hirven talja. Kello läheni puoltayötä. Tyhjiä pulloja oli pöydillä. Tipe oli sammunut sohvalle.

Roosa meni hirventaljalle ja antoi kylpytakin valua päältään.

- Oho, kato Roosaa. Hyvä Roosa!

Roosa ei välittänyt. Hän aukoi käsissään olevan kortsupakkauksen ja repi kortongit irti ja tiputteli ne lattialle. Sen jälkeen hän meni kontalleen lattialle ja köyristi selkäänsä.

- Nyt jos joku haluaa panna Roosaa niin on mahdollista. Viimeinen mahdollisuus.

Seurasi täysi hiljaisuus. Roosa makasi kontallaan ja heilutteli peppuaan. Hän kuuli hillitöntä hihitystä, joka läheni. Napakka kalu tökkäsi häntä ja suoraan maaliin.

- Onko kortsu? Roosa kysyi.

Kuului muovin aukeamisen ääntä. Hetken päästä kalu palasi ja hakeutui Roosan sisään. Ihan merkittävä kalu, Roosa pani merkille. Kauaa se ei kestänyt. Roosa raotti silmiään. Hänen takanaan oli jonoa. Hän tunsi kostuvansa.

- Saatana, mulla tuli jo, Roosa kuuli. Kalu ei ollut ehtinyt kuin hipaista Roosan pakaraa.

Roosa kuuli kun kaveri siirrettiin pois ja uusi asettautui pukille.

- Mitä helkuttia täällä tapahtuu? Roosa kuuli ovelta. Valmentaja oli tullut saliin.
- Nyt annetaan kaikille pillua, Roosa sanoi ääni vavahdellen kun takana oleva paukutti urheilijan kropalla Roosaa niin että koko tyttö heilahteli.

- Nyt loppuu heti, valmentaja sanoi epävarmalla äänellä.

Pojat työnsivät valmentajan ovesta takaisin ja napsauttivat oven lukkoon. Valmentaja jäi huutelemaan oven taakse.

Roosaa painava poika tuli valmiiksi ja jäi makaamaan Rosan selän päälle. Kiihkeät “siirry” huudot seurasivat ja poika nyittiin siitä pois.

Valmentajan ääni kellossa oli muuttunut. Hän rukoili päästämään sisälle ja sanoi, että ei puuttuisi asiaan.
- Minäkin haluan, päästäkää, sieltä kuului nyt.

- Oho, kattokaa pojat.
- Hirmunen mulkku Matilla, tulkaa kattoo, Ritse huusi suihkutilaan.

Matti oli joukkueen huoltaja. Jo vanhempi mahakas mies.

Roosa tunsi raskaan mätkähdyksen pakarassaan. Tuollaisen sai aikaan iso kalu.

- Ei jumalauta, kattokaa jätkät.
- Kohta tuntuu Roosa, Roosa kuuli pojan käyvän sanovan aivan hänen päänsä vieressä.

Roosa tunsi kun suuri kyrpä pingersi hänen paikkaansa auki ja alkoi työntyä sisään. Roosa voihkaisi.

Matti työnteli, syvemmälle ja syvemmälle mennen. Matti painoi kädellään Roosan rintakehän hirvetaljaan kiinni. Roosa tunsi mten hänen perse levisi entisestään.

- On saatana hyvän näkönen misukka tuo Roosa.

Lopulta Roosa tunsi miehen reisien ihon pakaroillaan. Taitaa se mahtua, Roosa ajatteli ja rentoutui. Hän antoi ylävartalonsa painua rennoksi hirven taljaan vasten ja köyristi selkäänsä. Siihen saat panna, Roosa ajatteli ja tunsi että oli märkä, hävytön ja isoperseinen.

Matti oli kiihdyttänyt tahtiiaan ja halusi selvästikin mennä loppuun. Roosa työnsi vastaan. Roosa näki että jotkut pojat tyydyttivät itseään ja katselivat kun Matti pani häntä isolla.

Matti korisi ja sykähteli, otti ulos. Roosa jäi makaamaan kontilleen, silmät puolilummessa.

Uusi poika oli tullut asemapaikalle. Roosa tunsi kuinka hirveällä vauhdilla pojan nivuset paukuttivat häntä pakaroihin. Itse kalu ei tuntunut. 10 sekunttia ja poika tuli valmiiksi.

Nyt oli valmentaja. Roosa keinutteli peppua ja antoi miehen nauttia. Joku korvaus sateessa seisotuista, ja seisotetuista, hetkistä. Olihan Roosa sen huomannut, kuinka häntä kentällä ahmittiin.

Kortsut olivat loppuneet, mutta pojilla oli ollut lisää.

Jono oli lyhentynyt. Toiset pojat olivat käyneet useamman kerran. Mahla valui Roosan reisiä. Roosa etsi silmilään Mattia. Haluaisikohan hän vielä jos tulisin hänen päälle? Toisaalta vittu oli hellä. Saanut. Onkohan sauna vielä lämmin?

0

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        271
        2636
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        73
        1431
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        41
        1421
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        23
        1179
      5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        7
        1154
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        27
        1153
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        48
        1146
      8. Kellä on rumin tukka?

        Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
        Haapavesi
        9
        1131
      9. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        46
        1083
      10. Kuinka paljon nalle harmittaa

        Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
        Ikävä
        9
        1063
      Aihe