Surullista että YLE1 on muuttanut tämänkin sunnuntain klo 10 radio jumalanpalveluksen tälläiseksi maailmanparantajien rupattelutuokioksi, joka mielestäni kuuluisi jollekin kristillisten keskusteluohjelmien tai kulttuuriohjelmien puolelle. Tällä ohjelma paikalla nämä herättävät minussa lähinnä ärsyyntymistä kaipaan kunnollisen Jumalanpalveluksen pyhyyttä, vaikuttava saarnoja yms.
Nämä YLEn ohjelmat kun tuotetaan verovaroilla, mutta onneksi on jotkut seurakunnat striimaavat webbiin Jumalanpalveluksensa hakeutua sinne tämän YLE1 sijaan.
Radiojumalanpalveluksesta rupattelutuokio
Anonyymi
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedotan.
Kulttuuri- eli uusmarxismin perustajahahmona pidetty italialainen kommunistijohtaja Antonio Gramsci julisti, että heikäläisten tulee soluttaa länsimaiden tiedonvälitys, koulutus ja kirkko.
Huomatkaa että ei uskontoja yleensä vaan vain kristinusko on arvomädätyksen kohteena! Ei kait tarvitse selittää yhteyttä avauksen aiheeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329