Oletkohan noita

Vai miten oikein lumosit minut? 😊
2476
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Hän on noitamies. Mun taikamies. Ensin lumosi ja sitten kumosi kaiken katseellaan.

Äänestä

Rakkaus, tai hänen rakkaus sinut lumosi.

Äänestä

Abrakadabra.. taikuutta? 🎩✨✨

Äänestä

Hän teki sen ihan tahallaan😆.. Mutta onneksi tunteista pääsee eroon ajallansa, kunhan hän ei jatka enää.

Äänestä
  • Teki koska pystyy

Äänestä

• Itteeskö rakastat?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Teki koska pystyy

Jaaha. Ei pysty enää kauan!

Äänestä

• Entä jos hän jatkaa?

Äänestä

• Kuka pääsee, kuka ei. Riippuu tunteen laadusta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka pääsee, kuka ei. Riippuu tunteen laadusta.

Tunteen laatu voi olla voimakaskin, mutta siihen tarvitaan vain yksi oikea ihminen kohdalle se on sit siinä🤫

Äänestä

Pääsiäistä odotellessa..mämmiä mennyt muutama tuokkonen paljonkohan juhalla🤔?

Äänestä
  • Oh, pääsiäinen . . . Tiedätkö mikä minulle tulee pääsiäisestä mieleen? . . .

( Voi niitä muistoja! )

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oh, pääsiäinen . . . Tiedätkö mikä minulle tulee pääsiäisestä mieleen? . . .

( Voi niitä muistoja! )

😘😘😘

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oh, pääsiäinen . . . Tiedätkö mikä minulle tulee pääsiäisestä mieleen? . . .

( Voi niitä muistoja! )

Ymmärräthän, että ne muistot ovat minulle niin kovin rakkaita? ❤️

Äänestä

Sitten kun lumous haihtuu tipahdatko luudan kyydistä. Tuleeko kananlento.

Äänestä
  • Oh, tämä lumous ei vain ole haihtunut 20. vuodessakaan!

Äänestä

Velho 🧙‍♂️

Äänestä

olen oikea milla.magia, paitsi että hiukset eivät ole mustat.

Äänestä
  • Ainahan ne voi värjätä

Äänestä

Seireeni vain.

Äänestä

Rapatessa roiskuu. Se tyyppi joka oli tarkoitus lumota, seisoi siinä sinun selkäsi takana.

Äänestä

Ai niinkö siinä kävikin? Minä kun luulin, että sinä lumosit minut. Eli onko syyllinen sittenkin joku muu, joka lumosi meidät molemmat?

Äänestä

Sinähän se noitani olet ja tiedät sen leijonani❤🐾 ja niin rakas olet 💗

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Vai miten oikein lumosit minut? 😊

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu