Moikka! Minä tarvitsisin vähän apua hamsterini kanssa. Elikkäs minulla on n. 9vk vanha kääpiöhamsteri talvikko uros ja olen alkanut miettimään että onko häkkini hyvä sille. Häkin koko on 55x47x37,5 tai 35,5. Olen miettinyt terraarion hankkimista mutta äitini on eri meiltä koska kuulemma ilmanvaihdonta on huono terraarioissa ja ovat kalliita, olen katsonut erittäin hyviä vaihtoehtoja tori.fisat mutta silti äitini on eri meiltä vaikka sieltä saa hyvällä hinnalla joten mitä mieltä olette, onko terraario huono koska siinä on huono ilman vaihdonta, vai?
Hamsteri asiaa
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Auttakaa pliiisss !!!
- Anonyymi
Ja olen miettinyt että mitä virikkeitä/tavaroita häkkiin voisi lisätät, minulla on vessapaperi rulls, vessapaperi iglu, mökki ja, heinää ja tälleen. Äitini on senkin suhteen hyvin tiukka koska kuulemma on kaikki tarvittava.
- Anonyymi
Talvikot eivät tarvitse isompaa häkkiä! Minulla on suunnilleen samankokoinen häkki! Ei kannata vaihtaa terraan koska häkkisi on varmasti hyvä! Jos siellä on tarpeeksi purua (10-20 cm) koska talvikot tykkäävät kaivamisesta! ❤️ Minulla on myös talvikko ja sinun virikkeet/ tavarat ovat hyviä! Ei tarvitse ostaa lisää! MUTTA, juoksupyörän kannattaisi hankkia TAI edes pistää yöllä häkkiin koska oma talvikkoni juoksee siellä yöllä ja tykkää siitä! ❤️ Onnea talvikon hoitoon ❤️ T: 7 viikkoa vanhan talvikon omistaja! <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124283
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202266Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1052172Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341829- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261511Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170