Tietääkö raati mikäs toi "Edge" versio on?
Mahdollisestivanha "Mate" vaimikä
Linux Mint 64bit Chinnamon Edge?
9
84
Vastaukset
Täällä selitys: https://linuxmint-user-guide.readthedocs.io/en/latest/edge.html
Eli siinä on uudempia ajureita kuin normaalissa versiossa, mutta se ei ole yhtä vakaa. Tuota ei pidä käyttää jos normaali versio toimii.- Anonyymi
Ok. Kiitos ja kumarrus tiedosta, empä sitten asenna sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Kiitos ja kumarrus tiedosta, empä sitten asenna sitä.
Turha kiitellä kun se oli valetta!
- Anonyymi
Siletä tulee Window-linuks-truibutin joka pistää n. 200 000 000 konetta vuosittain romuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siletä tulee Window-linuks-truibutin joka pistää n. 200 000 000 konetta vuosittain romuksi.
Jos otat, älä aja, elä kirjoittele ja käyttäydy siivosti.
- Anonyymi
Minun piti asentaa, Emolevy B550 ja prossu Ryzen 5950X, eli uudemmalle koneelle ehdottomasti tuo Edge-levykuva.
- Anonyymi
Taas neuvotiin väärin,, Mint Chinnamon Edge ,ssä on uusin ydin..Kernel. Voi olla ebävakaa kun on tavallaan testi.
- Anonyymi
Jos et voi käynnistää tai asentaa Linux Mintia, koska laitteistosi on liian uusi eikä sitä ole tunnistettu oikein, etsi “Edge” ISO-kuvaa.
Säännöllisten ISO-kuviensa lisäksi Linux Mint tarjoaa joskus "reunan" ISO-kuvan uusimmalle julkaisulleen. Tämän kuvan mukana toimitetaan uudempia komponentteja, jotta se voi tukea uusimpia laitteistopiirejä ja laitteita.
Varoitus
Edge ISO -kuva ei ole yhtä vakaa kuin muut ISO: t, eikä se välttämättä tue yhtä monta valmistajan ohjainta. Käytä sitä vain, jos et voi käynnistää tai asentaa muiden ISO-standardien kanssa.
- Anonyymi
Kanattaa poestaa tuommoinen linkkura. Nii!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201