Tietääkö raati mikäs toi "Edge" versio on?
Mahdollisestivanha "Mate" vaimikä
Linux Mint 64bit Chinnamon Edge?
9
61
Vastaukset
Täällä selitys: https://linuxmint-user-guide.readthedocs.io/en/latest/edge.html
Eli siinä on uudempia ajureita kuin normaalissa versiossa, mutta se ei ole yhtä vakaa. Tuota ei pidä käyttää jos normaali versio toimii.- Anonyymi
Ok. Kiitos ja kumarrus tiedosta, empä sitten asenna sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Kiitos ja kumarrus tiedosta, empä sitten asenna sitä.
Turha kiitellä kun se oli valetta!
- Anonyymi
Siletä tulee Window-linuks-truibutin joka pistää n. 200 000 000 konetta vuosittain romuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siletä tulee Window-linuks-truibutin joka pistää n. 200 000 000 konetta vuosittain romuksi.
Jos otat, älä aja, elä kirjoittele ja käyttäydy siivosti.
- Anonyymi
Minun piti asentaa, Emolevy B550 ja prossu Ryzen 5950X, eli uudemmalle koneelle ehdottomasti tuo Edge-levykuva.
- Anonyymi
Taas neuvotiin väärin,, Mint Chinnamon Edge ,ssä on uusin ydin..Kernel. Voi olla ebävakaa kun on tavallaan testi.
- Anonyymi
Jos et voi käynnistää tai asentaa Linux Mintia, koska laitteistosi on liian uusi eikä sitä ole tunnistettu oikein, etsi “Edge” ISO-kuvaa.
Säännöllisten ISO-kuviensa lisäksi Linux Mint tarjoaa joskus "reunan" ISO-kuvan uusimmalle julkaisulleen. Tämän kuvan mukana toimitetaan uudempia komponentteja, jotta se voi tukea uusimpia laitteistopiirejä ja laitteita.
Varoitus
Edge ISO -kuva ei ole yhtä vakaa kuin muut ISO: t, eikä se välttämättä tue yhtä monta valmistajan ohjainta. Käytä sitä vain, jos et voi käynnistää tai asentaa muiden ISO-standardien kanssa.
- Anonyymi
Kanattaa poestaa tuommoinen linkkura. Nii!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882