Todistus, todistus !! Todistus!!!
Haluan todistaa, kuinka jumala käyttää lääkäriä Pedroa auttaakseen minua munuaisleikkauksessa. Olen Lynda Espanjasta ja myin munuaisen lääkäri Pedron sairaalaan 1000000 eurolla ja täytettyään lomakkeen ja hyväksynyt ehdot ja leikkaus pidettiin Yhdysvalloissa, Holy Madrina klinikalla, heillä on myös sivuliike Euroopassa Hollannissa ja Turkissa ,,
Ennen kuin olin peloissani, se on huijaus tai menetin henkeni, mutta ei, heillä on paras laaja terveydenhoitokokemus ja leikkauksen päättymisen jälkeen anoin 1000000 euroa, voit myös saada puolimaksusi ennen leikkausta tai jotkut rahaa kuluihin ja olen erittäin iloinen siitä, että kaikki taloudelliset ongelmani ovat ohi. Haluan kehottaa kaikkia ottamaan yhteyttä lääkäri Pedroin munuaisleikkausta varten tänään.
sähköposti: [email protected]
Terveiset
Elinluovuttajia tarvitaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh402304Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422931904- 201730
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231384- 1001289
- 411262
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391225- 35972
- 9918