Toistuva ääniuni

Anonyymi

Herään toistuvasti öisin poikani "äiti"-kutsuun. Hän ei kuitenkaan kutsu minua eli se on omien aivojeni tuotosta. Ääni on ihan neutraali, joten heräämisiin ei liity mitään dramaattista. Rukoilen iltaisin suojaa itselleni ja pojalleni. Tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa. Mitä tämä voisi tarkoittaa?

7

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samanlainen täälläkin. Usein herään ovikellon soittoon. Ääni ei kuitenkaan ole nykyisen asuntoni ovikellon ääni., eikä kenenkään naapurinkaan. Herättyäni mietin aina että menekö tarkistamaan onko joku oven takana, mutta sitten päättelen että sen täytyi olla unta ja jatkan unia. Varsin omituista koska ääni on aivan selkeä ja se ei tule mistään asunnossa olevasta laitteesta eikä ulkoa vaan omasta päästä. Onko siis päässä vikaa?

• Anonyymi

Onko tätä jatkunut sinulla jo kauemmin? Nämä minun herätykset on jatkuneet jo kohta 2 vuotta. Tosin nyt näyttää, että viimeisen kuukauden aikana on ollut vähemmän.

• Anonyymi

Uniin uskominen on taikauskoa.

• Anonyymi

Mitä tahdot sanoa? Heräilystä tässä on kyse. Siitä, että herää tahtomattaan kesken unien. Ei ole mukavaa herätä kesken unien - etenkin, jos ei saa enää unta. Ehkä ensi kerralla kannattaa miettiä, että kommentoidako ollenkaan, jos ei ole mitään asiassa auttavaa kommentoitavaa.

• Anonyymi

Tuollaiset unet voivat tarkoittaa että pitäisi "herätä" huomaamaan jokin asia tai ehkä ongelma.

• Anonyymi

Jos kesken sikeän nukkumisen herää vieraan ovikellon äänen soittoon vaikka klo 3 aamuyöllä, niin ei silloin ole minulla terveellä ihmisellä mitään tärkeätä meneillään eikä ongelmaa. Ei edes vessahätää. Mikään ei käryä eikä vatsaa väännä ja ympäristö on hiirenhiljainen. Ääni ei tule mistään kodin sähkölaitteista kuten jääkaappi, pakastin, radio, tv eikä lämpöpattereista eikä palovaroittimesta. Myös jonkun eläimen kuten linnun tai oravan naputus ikkunaan ei tee sellaista sointuva kirkasta ovikellon soittoa.
        Elän tasapainoista elämää ilman suurempaa stressiä mistään.
        Ainoastaan ovikellon mystinen soitto tuntuu täysin epätodelliselta.
        Asia ei pelota mutta se on hyvin mielenkiintoinen ilmiö ja ihmetyttää minua. Sen takia odotan innokkaasti seuraavaa soittoa jos voisin saaada siitä selvyyden. Olisi kiva saada se nauhoitettua mutta ääni tulee sen verran harvoin, että on vaikeata järjestää joku jatkuva nauhoitusvalmius.

Jos jollain on ideoita niin olisi mielenkiintoista kuulla järkeviä ajatuksia.

• Anonyymi

Ottaisin mielelläni selkeämpiä vihjeitä, jos asia tai ongelma on niin oleellinen. Itse en tunnista tällaista, vaikka pohdin tätä useinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      71
      3848
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      92
      3234
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      111
      2528
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      17
      1707
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      74
      1495
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      99
      1383
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      57
      1341
    8. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      127
      1281
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1093
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1060
    Aihe