Mitä on tapahtumassa Saarijärveläinen-lehdelle, kun hupenee viikko toisensa jälkeen? Muutava sivu toimitettua asiaa ja loput erään paikallisen lääkärin jupinoita. Eikö todellakaan ole paikallisia uutisia enää tarjolla?
Alatyyliset pakinat eivät ole edustavaa ja asiallista journalismia.
Saarijärveläinen
25
520
Vastaukset
- Anonyymi
Saarijärvi on kaupunki ilman uutisoitavaa asiaa.
- Anonyymi
Heh heh eihän siellä perähikiällä tapahdu mitään mene ässä marketin käytäville siellä irtoaa tuoreimmat juorut
- Anonyymi
Olen ulkopaikkakuntalainen. Satuin saamaan käteeni pitkästä aikaa tuon paikallislehden ja olipas pikkuinen ja littana. Muistikuva on viiden vuoden takaa ihan toinen. Onko siellä toimituskunta vaihtunut?
- Anonyymi
Katos saakeli sentään ihanko totta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ulkopaikkakuntalainen. Satuin saamaan käteeni pitkästä aikaa tuon paikallislehden ja olipas pikkuinen ja littana. Muistikuva on viiden vuoden takaa ihan toinen. Onko siellä toimituskunta vaihtunut?
Työllistää monta ihmistä, lehden tekovaihe ja postinjakelussakin monta vapaaehtoista. Eiköhän siinä kohta näy vaalimainoksia ja lehti paksuuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työllistää monta ihmistä, lehden tekovaihe ja postinjakelussakin monta vapaaehtoista. Eiköhän siinä kohta näy vaalimainoksia ja lehti paksuuntuu.
Voi sentään 😂 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos saakeli sentään ihanko totta..
Sitä ei itse huomaa, kun tapahtuu kehitys tapahtuu hiljakseen. Olet ottanut isoja askeleita oikeinkirjoituksen polulla eteenpäin. Sisältöön voi sitten keskittyä sen jälkeen, kun kirjaimet sattuvat oikein. Hyvä, jatka samaa rataa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei itse huomaa, kun tapahtuu kehitys tapahtuu hiljakseen. Olet ottanut isoja askeleita oikeinkirjoituksen polulla eteenpäin. Sisältöön voi sitten keskittyä sen jälkeen, kun kirjaimet sattuvat oikein. Hyvä, jatka samaa rataa!
Tosi on.olisi näköalapaikka ilmoitella asioista. Voisi olla vaikka eri ammattiryhmien edustajien juttuja. Nyt kuntavaaliehdokkaiden esittelyjä ym. Missä toimittajat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on.olisi näköalapaikka ilmoitella asioista. Voisi olla vaikka eri ammattiryhmien edustajien juttuja. Nyt kuntavaaliehdokkaiden esittelyjä ym. Missä toimittajat?
Otapa yhteystiedot lehdestä ja juttu vinkkiä toimitukseen. Paikallisia ihmisiä riittää vielä haastateltaviksi asti. Olen tykännyt katugallup osiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otapa yhteystiedot lehdestä ja juttu vinkkiä toimitukseen. Paikallisia ihmisiä riittää vielä haastateltaviksi asti. Olen tykännyt katugallup osiosta.
Ässä marketin käytäville ja irtoaa sata varmasti juorut ja paisuu ku pullataikina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässä marketin käytäville ja irtoaa sata varmasti juorut ja paisuu ku pullataikina
Ai niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sentään 😂 🤣
Käy ostamassa 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sentään 😂 🤣
🧈🧈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sentään 😂 🤣
Kaupasta sa voita 😛
- Anonyymi
Aiemmin parasta olivat jutut Karstulasta. Nyt ei ole niitäkään näkynyt.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Vuoden 2024 tammikuusta alkaen Pikkukaupunkilainen -lehti.
https://www.sampolehti.fi/paikalliset/6369612- Anonyymi
Uutisointi on painottunut Äänekosken suuntaan. Ihan kiva sekin toki, mutta oman kunnan tapahtumista olisi mukava lukea enemmän. Mutta ei hihhuleiden jutuista. Miksi ihmeessä täällä on niin monta lahkolaista ryhmää, ei muualla maata ole. Onko keskisuomalaiset peloissaan taivaspaikastaan muita suomalaisia enemmän kun aina pitää veisata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutisointi on painottunut Äänekosken suuntaan. Ihan kiva sekin toki, mutta oman kunnan tapahtumista olisi mukava lukea enemmän. Mutta ei hihhuleiden jutuista. Miksi ihmeessä täällä on niin monta lahkolaista ryhmää, ei muualla maata ole. Onko keskisuomalaiset peloissaan taivaspaikastaan muita suomalaisia enemmän kun aina pitää veisata.
Niin on. Sampo-Lehdessä enemmän juttua Saarijärvestä.
- Anonyymi
Pikkukaupunkilainen -lehti ja Saarijärveläinen -lehti siis yhdistyivät tammikuussa 2024.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkukaupunkilainen -lehti ja Saarijärveläinen -lehti siis yhdistyivät tammikuussa 2024.
Ja enempi Äänekoskesta juttua.
- Anonyymi
Oliko niin, ettei posti enää jaa näitä paikallisia ilmaislehtiä jatkossa?
- Anonyymi
Parasta Saarijärveläisen vielä ollessaan voimissaan Strengellin aikana oli joka kevät lehden mukana jaettava Vappukäpy. Teekkarihuumoria maaseudun ihmisille. Karstusethan sitä tekivät ja piruilivat saarijärveläisille, mutta tekivät sen hauskalla naapurirakkaudella. Niskasen Jari taisi olla puuhamiehenä. Minä saarijärveläisenä arvostin Vappukäpyä.
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
📰📰
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551796Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111184Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775- 47770