Tapettigate lähenee ratkaisuaan

Anonyymi

Jos tulee sisustuksesta erimielisyyttä, kumpi antaa periksi? Vedetäänkö perheenjäsenet, sukulaiset ja ystävät mukaan?

nimimerkki "Pientä pintaremonttia"

70

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haha tottakai kaikki vedetään mukaan..

• Anonyymi

Mitä on "antaa periksi"? Ihan vierasta käsitteistöä, eikä edes urbaani sanakirja tunne.

• Anonyymi

Kilauta kaverille ja kysy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilauta kaverille ja kysy!

Olin jo onnellisesti unohtanut tuon raivostuttavan hokeman...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin jo onnellisesti unohtanut tuon raivostuttavan hokeman...

Laita linkki malleista, niin päätän kumman laitatte, jos ei kelpaa maalaatte seinän valkoisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita linkki malleista, niin päätän kumman laitatte, jos ei kelpaa maalaatte seinän valkoisella.

Minkä väristä puuta teillä on muussa sisustuksessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väristä puuta teillä on muussa sisustuksessa?

Taitaa olla jo päätetty, kunhan otin esiin päätäntävaltakysymyksen. Kenellä sen pitäisi olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla jo päätetty, kunhan otin esiin päätäntävaltakysymyksen. Kenellä sen pitäisi olla?

Luulen etteivät kaikki tajua että vitsailet...

• Anonyymi

Kettuillaanko sitä palstan välityksellä...?! Varo ettei käy vanhanaikaisesti!

• Anonyymi

Aina sama virsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sama virsi..

Vanhassa vara parempi! Ai niin, lähetin jo sun mutsillekin kuvan niistä mitä me päätettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhassa vara parempi! Ai niin, lähetin jo sun mutsillekin kuvan niistä mitä me päätettiin.

Ketkä me??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä me??

"Me-muoto voi tässä yhteydessä olla myös kirjoittajan keino ottaa lukija mukaan"

Ja tämä lainaus suoraan kielitoimiston ohjepankista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Me-muoto voi tässä yhteydessä olla myös kirjoittajan keino ottaa lukija mukaan"

Ja tämä lainaus suoraan kielitoimiston ohjepankista!

Ensi yönä nukutaan eri huoneissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi yönä nukutaan eri huoneissa.

Tyhjiä lupauksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjiä lupauksia!

Sehän nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän nähdään.

On nähty jo aika monta kertaa ja nyt lopetetaan palstatilan vieminen!

• Ei vedätä ketään mukaan ja köyden sijasta (eri suuntiin) mieluummin pitkää tikkua.

• Anonyymi

Yksi pitkä tikku on parempi kuin pussillinen lyhyitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu siitä, jotta mitä on tekemässä. Mie ite kallistuisin ehkä pitkään sytyttimeen, vaan ei kannata liian lähelle, jos on pitkä letti tai tukka auki.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Riippuu siitä, jotta mitä on tekemässä. Mie ite kallistuisin ehkä pitkään sytyttimeen, vaan ei kannata liian lähelle, jos on pitkä letti tai tukka auki.

Täältä tulee viisaita neuvoja.

• Anonyymi

Samaa olin kirjoittamassa, paperi-kivi-sakset ja kruuna tai klaava toimis myös, jos kompromissilla tai kaupanteolla ei ole saatu ratkaistua.

• Anonyymi kirjoitti:

Täältä tulee viisaita neuvoja.

Näitä riittää. Unohtu sanoa, jotta jos ei oo sormi liipasimella taikka nappi pohjassa, niin ei oo isompi vaaran paikka liehuvillakaan saparoilla.

• En_osaaEn_tunne
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa olin kirjoittamassa, paperi-kivi-sakset ja kruuna tai klaava toimis myös, jos kompromissilla tai kaupanteolla ei ole saatu ratkaistua.

👍 Kolikon voipi viskata myös suihkulähteeseen ja toivoa parasta (tapettia). Ei vaan, sopimalla tulee paras ja tässä kohtaa voi vetää hyvin välistä eli just tuon kompromissin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä napeilla pelata eikä kolikoillakaan! Kaupantekokin säästetään vähän isompiin juttuihin..

• Anonyymi

Näitä riittää. Unohtu sanoa, jotta jos ei oo sormi liipasimella taikka nappi pohjassa, niin ei oo isompi vaaran paikka liehuvillakaan saparoilla.

Saa nähdä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä napeilla pelata eikä kolikoillakaan! Kaupantekokin säästetään vähän isompiin juttuihin..

Tuo on tosiaan kahen kauppa eli ei elämää suurempi.

• Anonyymi kirjoitti:

Saa nähdä!

Jätän kahtomatta tämän kortin, mutta jokanen saa käännellä niinku ite tahtoo.

• Anonyymi

Fiksu päätös, älä vain ota mallia tästä vaarallisesta toimintastrategiasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Fiksu päätös, älä vain ota mallia tästä vaarallisesta toimintastrategiasta.

Liekö oli mun ensimmäinen. Toista ootellessa.

• Anonyymi

Älä jätä. En ole koskaan sinua tyhmäksi ajatellut, mutta viisasta on katsoa ❤

• Anonyymi

👍 Kolikon voipi viskata myös suihkulähteeseen ja toivoa parasta (tapettia). Ei vaan, sopimalla tulee paras ja tässä kohtaa voi vetää hyvin välistä eli just tuon kompromissin.

Mikä olisi se kompromissi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdään nyt sitten tikusta Aasia. Kymmenen tikkua laudalla, jos minä saan valita.

Sahramin värinen sopii oikein hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdään nyt sitten tikusta Aasia. Kymmenen tikkua laudalla, jos minä saan valita.

Ai hitsi, vai onkohan se liian Idia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai hitsi, vai onkohan se liian Idia?

Pinkkiä haluan rakas.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuosta tikusta ainakin yhen Euroopan saapi, jos ei aivan Aasiaa. Vaan kuinka käypi tikkujen, kun polokastaan. Tummia värejä suosin muuten, mutta seinillä vaaleampaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä olisi se kompromissi?

Vaikea se on tuohon vastata, mutta olisko se semmonen molempia tyydyttävä ratkaisu.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä jätä. En ole koskaan sinua tyhmäksi ajatellut, mutta viisasta on katsoa ❤

Joskus on viisasta olla kahtomatta ja kääntää pää, kuin myös askeleet toiseen suuntaan.

• Anonyymi

Kyllä tuosta tikusta ainakin yhen Euroopan saapi, jos ei aivan Aasiaa. Vaan kuinka käypi tikkujen, kun polokastaan. Tummia värejä suosin muuten, mutta seinillä vaaleampaa.

Sehän se pitäisi selvittää ihan maata vasten.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mie tykkään maata pehmeemmällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai varta vasten?

• Anonyymi

Kyllä mie tykkään maata pehmeemmällä.

No maaten kuin maaten. Ei ole viisasta jättää tätä selvittämättä..

• Anonyymi

Vaikea se on tuohon vastata, mutta olisko se semmonen molempia tyydyttävä ratkaisu.

Kokeilemalla selviää sekin kompromissi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai varta vasten?

Varta vasten asiaan. Sahrami on mainio väri, siinä on pinkin ja tumman punaistakin vaikka keltaiseksi värjää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selviää onko hyvä tissi vai pelkkä missi
        Lähteekö hissi vai tuleeko kissii

• Anonyymi kirjoitti:

No maaten kuin maaten. Ei ole viisasta jättää tätä selvittämättä..

Niin makaa kuin petaa, kuulemma. Joskus voi olla viisasta jättää selvittämättä, ainakin siinä tapauksessa mikäli ei ole kyse isommasta takusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Selviää onko hyvä tissi vai pelkkä missi
        Lähteekö hissi vai tuleeko kissii

"Saatiinko" taas mies lauteille. Johan tuo alkokin olemaan liian kovat löylyt ja riittänee mulle. Lähenpä suihkuun.

• Anonyymi

Niin makaa kuin petaa, kuulemma. Joskus voi olla viisasta jättää selvittämättä, ainakin siinä tapauksessa mikäli ei ole kyse isommasta takusta.

Iso takku tuntuu olevan🔥💕

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea ei piä kokeilla ja joskus ei selviä vaikka kokkeilis moneen kertaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Iso takku tuntuu olevan🔥💕

Tuntuuko se harjalla vetäen vai muulla tavalla?

• Anonyymi

Tuntuuko se harjalla vetäen vai muulla tavalla?

Helposti on takkuavaa tukkani mun, ei tarvii harjalla etsiä.. Muulla tavoin takkua myös löytyy, selvittämisen tarvetta liiankin juu 🔥❤

• Anonyymi kirjoitti:

Helposti on takkuavaa tukkani mun, ei tarvii harjalla etsiä.. Muulla tavoin takkua myös löytyy, selvittämisen tarvetta liiankin juu 🔥❤

No johan on, kun tuolla tavalla vettää monesta kohtaa pörröön.

• Anonyymi

No johan on, kun tuolla tavalla vettää monesta kohtaa pörröön.

Nii, eipä siinä mitään jos se vain rakkaan vieressä takkuun menis, mutta kun takussa oon ilman niin ei naurata. Mutta siis kovin on selvittämistä vailla.. Millanes sänky ois sitte paras? Kaappisänkyä en oo kokeillu vielä..

• Anonyymi kirjoitti:

Nii, eipä siinä mitään jos se vain rakkaan vieressä takkuun menis, mutta kun takussa oon ilman niin ei naurata. Mutta siis kovin on selvittämistä vailla.. Millanes sänky ois sitte paras? Kaappisänkyä en oo kokeillu vielä..

Ootkos kokeillu Niiskuneidin selvityssuihketta? 😁 Mie en ole takkujen asiantuntija, vaikka oon niitä omasta ja muidenkin päistä aika paljon selvitelly. Myöskään sänkyalan asiantuntija en oo, mutta ite tykkään maata mahollisimman levveellä laverilla, hieman levoton nukkuja kun olen. Patja saapi olla mieluiten ilman ylimääräisiä kuoppia ja muhkuroita kuin myös rikkinäisiä jousia jotka paukkuu selkään. Tarkemmin tässä sänkyhommassa ossaa varmaan neuvoa Unikulma 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varta vasten asiaan. Sahrami on mainio väri, siinä on pinkin ja tumman punaistakin vaikka keltaiseksi värjää..

Iloon peittynyttä rakkautta 🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iloon peittynyttä rakkautta 🧡

Tätä haluan❤💛

• Anonyymi

Ootkos kokeillu Niiskuneidin selvityssuihketta? 😁 Mie en ole takkujen asiantuntija, vaikka oon niitä omasta ja muidenkin päistä aika paljon selvitelly. Myöskään sänkyalan asiantuntija en oo, mutta ite tykkään maata mahollisimman levveellä laverilla, hieman levoton nukkuja kun olen. Patja saapi olla mieluiten ilman ylimääräisiä kuoppia ja muhkuroita kuin myös rikkinäisiä jousia jotka paukkuu selkään. Tarkemmin tässä sänkyhommassa ossaa varmaan neuvoa Unikulma 😉

Näitä omia takkujani olen selvitellyt alkaen tukastani hakemalla tuota Niiskuneidin suihketta. Nyt vielä on se toinen jäljellä.. Ymmärrys ei meinaa riittää ja apuja tarvitsen 💕

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä omia takkujani olen selvitellyt alkaen tukastani hakemalla tuota Niiskuneidin suihketta. Nyt vielä on se toinen jäljellä.. Ymmärrys ei meinaa riittää ja apuja tarvitsen 💕

Suihke auttaa tukkatakkuun, mutta muuanlaisiin takkuihin siitä ei taija apua olla. Niin se takkuaa täälläkin ja vieläpä aika usein. Ei tukka niinkään vaan muuten. Joskus vetää myös umpisolmuun.

• Anonyymi

Suihke auttaa tukkatakkuun, mutta muuanlaisiin takkuihin siitä ei taija apua olla. Niin se takkuaa täälläkin ja vieläpä aika usein. Ei tukka niinkään vaan muuten. Joskus vetää myös umpisolmuun.

Mikäs sen umpisolmun nyt aiheutti? Vai oisko muunlaisesta kyse. Ja sekin riippuu onko se hyvässä vai pahassa paikassa, umpisolmutkin onneksi auki saa kun oikein avaa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselinpa sahramin värille määritelmiä.. Luulin tosiaan ensin keltaiseksi, mutta sitten löysin maalikartastosta tuollaisen punaisen sahramin, linkki alhaalla.. Vierailla kielillä löytyi enemmän oransseja värejä, tuo lämmin keltainen oli yksi vaihtoehto. Että millaisellakohan sahramilla mennään? Minä tykkäsin tuosta alla olevasta :)

https://www.uula.fi/2016/12/14/sahrami/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselinpa sahramin värille määritelmiä.. Luulin tosiaan ensin keltaiseksi, mutta sitten löysin maalikartastosta tuollaisen punaisen sahramin, linkki alhaalla.. Vierailla kielillä löytyi enemmän oransseja värejä, tuo lämmin keltainen oli yksi vaihtoehto. Että millaisellakohan sahramilla mennään? Minä tykkäsin tuosta alla olevasta :)

https://www.uula.fi/2016/12/14/sahrami/

Suunnittelijan sahrami näytti marjapuuron väriseltä. Tykkäisin, jos menisi enempi keltaiseen kuin punaiseen päin. Ehdottomasti täysmatta (ei puolihimmeä), ei niin käytännöllinen, mutta hienompi. Sopikaa keskenänne :) enhän minä teillä asu. Laita kuva, kun seinä valmis.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sen umpisolmun nyt aiheutti? Vai oisko muunlaisesta kyse. Ja sekin riippuu onko se hyvässä vai pahassa paikassa, umpisolmutkin onneksi auki saa kun oikein avaa 😊

Tällä hetkellä ei ole umpisolmussa mikään ja joo, saahan nekin auki kun jaksaa nyprätä.

• Anonyymi

Fiksumpihan se yleensä antaa periksi. Minkä takia ei kannata lyöttäytyä yhteen tyhmemmän naisen kanssa.

• Anonyymi

Annan periksi.

• Se varmaan antaa periksi kenelle se tapetti ei oo niin tärkeä asia? Mulle olisi 😄 Yrittäisin kuitenki kierrellä rautakauppoi yhessä, et löytyisikö jotain mikä miellyttäisi molempia ja sopisi muuhunkin sisustukseen. Tai vaihtoehtosesti toinen päättää toisesta sisustusjutusta ja toinen toisesta. Sekasoppa vaan, jos tyylit ei natsaa keskenään. Kivi-paperi-sakset joutuu ehkä kuitenkin ottamaan. Pääasia kai kuitenkin lopulta on, että asukkailla on kotoisa olo? Liian isoihin kompromisseihin en siis lähtisi taipumaan.

• Anonyymi

Kärpänen puhui itsekseen -mun kaveri tapettiin tapettiin.

• Anonyymi

Eikös mainostaminen ole kiellettyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös mainostaminen ole kiellettyä?

Tarkoititko tuon maalisävyn jakamista ylempänä? Taitaa olla tuotemerkin sivut tosiaan.. Pitänee poistaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoititko tuon maalisävyn jakamista ylempänä? Taitaa olla tuotemerkin sivut tosiaan.. Pitänee poistaa..

Eikös vuokra-asuntojen ja maalien mainostaminen ole kiellettyä?

• Anonyymi

Ootko sä se sama jantteri, joka lähtee Patrian aseitakin mainostamaan omatoimisesti ilman Patrian lupaa, ilman palkkaa ja sopimusta Patrian kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      329
      4392
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      334
      2669
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      70
      2311
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      82
      1939
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      442
      1734
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1489
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1332
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1309
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1242
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1183
    Aihe