Nyt tuli vuoden sairasloma ja sairaspäivärahalla oonAja B lausunnolla ja nyt voi hakea loppuvuodesta työkyvyttömyyseläkettä ?
Kuinka ison työkyvyttömyys eläkkeen voin saada ?
Nyt sairastuin vakavasti
9
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kun on mukavaa maata vaan ja ottaa rennosti kerrakin ! 33v työelämässä ja nyt loppu!
- Anonyymi
Muistathan kadehtia myös itseäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistathan kadehtia myös itseäsi
Ei tartte, vaan olen ansainnu loppuelämän huilauksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte, vaan olen ansainnu loppuelämän huilauksen!
Niin minäkin kuomaseni , eikä siitä muille tarvitse mitään paasata. Jos on työhön kelpaamaton niin sittenhän on
- Anonyymi
Tuut huomaamaan että arki tulee eläkeläisellekkin.Päivät on samanlaisia ja et saa oikeen mitään aikaiseksi.Mutta kyllä voi rennosti ottaa, kunhan pitää päänuppinsa kunnossa.
- Anonyymi
Käy tutkimassa omasta työeläkeyhtiöstä,tuskin täällä kukaan tietää..Sitä eläkettä voi kyllä hakea,mutta ensijainen tukimuoto on saikun aikana kuntoutus.Se että pitää 300pv saikkuja ei suoraan oikeuta eläkkeeseen,oletko jo 60v?Sillä on kyllä merkitystä.
- Anonyymi
Sairaspäivä rahaa saan 1490e ja sitten työkyvytömyyseläkeelle joka on saman verran kun sairaspäiväraha kelassa .
Normieläke oli paljon pienempi !
olen 49v mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaspäivä rahaa saan 1490e ja sitten työkyvytömyyseläkeelle joka on saman verran kun sairaspäiväraha kelassa .
olen 49v miesNyt laitoin matkakorvaushakemukset kelaan kun joutuu liekärissä käymään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen 49v miesNiin tuosta menee varmaan verot.On vaikea päästä eläkkeelle kun ei pyörätuolissa istuvatkaan enää meinaa päästä.Toivotaan tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775