Nyt sairastuin vakavasti

Anonyymi

Nyt tuli vuoden sairasloma ja sairaspäivärahalla oonAja B lausunnolla ja nyt voi hakea loppuvuodesta työkyvyttömyyseläkettä ?
Kuinka ison työkyvyttömyys eläkkeen voin saada ?

9

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai kun on mukavaa maata vaan ja ottaa rennosti kerrakin ! 33v työelämässä ja nyt loppu!

• Anonyymi

Muistathan kadehtia myös itseäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistathan kadehtia myös itseäsi

Ei tartte, vaan olen ansainnu loppuelämän huilauksen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tartte, vaan olen ansainnu loppuelämän huilauksen!

Niin minäkin kuomaseni , eikä siitä muille tarvitse mitään paasata. Jos on työhön kelpaamaton niin sittenhän on

• Anonyymi

Tuut huomaamaan että arki tulee eläkeläisellekkin.Päivät on samanlaisia ja et saa oikeen mitään aikaiseksi.Mutta kyllä voi rennosti ottaa, kunhan pitää päänuppinsa kunnossa.

• Anonyymi

Käy tutkimassa omasta työeläkeyhtiöstä,tuskin täällä kukaan tietää..Sitä eläkettä voi kyllä hakea,mutta ensijainen tukimuoto on saikun aikana kuntoutus.Se että pitää 300pv saikkuja ei suoraan oikeuta eläkkeeseen,oletko jo 60v?Sillä on kyllä merkitystä.

• Anonyymi

Sairaspäivä rahaa saan 1490e ja sitten työkyvytömyyseläkeelle joka on saman verran kun sairaspäiväraha kelassa .
        Normieläke oli paljon pienempi !
        olen 49v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaspäivä rahaa saan 1490e ja sitten työkyvytömyyseläkeelle joka on saman verran kun sairaspäiväraha kelassa .
        olen 49v mies

Nyt laitoin matkakorvaushakemukset kelaan kun joutuu liekärissä käymään !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen 49v mies

Niin tuosta menee varmaan verot.On vaikea päästä eläkkeelle kun ei pyörätuolissa istuvatkaan enää meinaa päästä.Toivotaan tietty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      141
      5948
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      428
      2933
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      148
      2887
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2294
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      20
      2161
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      76
      1441
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      13
      1182
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1112
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      53
      1030
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      87
      972
    Aihe