Olemme yrittäneet mieheni kanssa saada lasta reilun vuoden kunnolla, ilman ehkäisyä olemme olleet jo kauemmin. Olen 33v ja mieheni 32v, BMI minulla noin 30 ja miehellä reilusti enemmän. Ensi viikolla aika gynelle, joka toivottavasti kirjoittaisi lähetteen lapsettomuushoitoihin.
Olen ihan täysin menettänyt toivoni. Joskus kuukautiskiertoni oli 30 päivää tarkalleen, sitten ensin lyheni 26, mutta nyt tänään kiertopäivä 24 ja paperiin pyyhittäessä tuli pientä punertavaa vuotoa! Jo pitemmän aikaa on ollut niin, että kuukautisia edeltää monen päivän tiputteluvuoto, jonka jälkeen alkaa normaalit kuukautiset.
Vuosi sitten gyne oli sitä mieltä, ettei näe syytä miksi raskaus ei olisi mahdollinen, ovuloin normaalisti jne. Monirakkulaisia munasarjoja ei näytä olevan, mutta olen aina ollut todella karvainen ja siksi olen pohtinut tuota vaihtoehtoa.
Olisiko kenelläkään sanoa mitään lohduttavia sanoja, että tästä kaikesta huolimatta voisin vielä raskautua? Tai neuvoja. Vuonna 2018 BMI:ni oli 40, josta olen laihduttanut tähän nykyiseen tilanteeseen, yritän edelleen, mutta en saa millään itseäni motivoitumaan kunnolla. :( Olen koko ajan surullinen ja pelkään tuottavani pettymyksen miehelleni, vanhemmille jne kun en raskaudu.
Lohduttavia sanoja?
Anonyymi
1
51
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä voi niin voimakkaasti kadottaa itsensä siihen toiveeseen ja paineisiin saada lapsi. Yhtäkkiä koko elämä pyöriikin sen ympärillä ja tuntuu siltä kuin olisi menettänyt järkensä. Painonpudotus on varmasti tärkeä asia asian kanssa, mutta miehen painonpudotus ja ruokavalio on myös yhtä tärkeitä lasta yritettäessä. Yritä jaksaa vielä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423