Miehen taposta syytetään kahta miestä. Lisäksi yhtä naista syytetään uhrin pahoinpitelystä.
Keski-ikäinen mies joutui henkirikoksen uhriksi Pihtiputaalla syys-lokakuun vaihteessa 2020.
Pihtiputaan henkirikosta kuljettamalla ruumiin kesämökille
6
4193
Vastaukset
- Anonyymi
Hämeenlinnan miehet muuttaneet pihtiputaalle
- Anonyymi
Johan tämän tekijän mielentila on tutkittu? Kauan kestää, eipä luulisi mitään ihme insinööriä tarvittavan huomaamaan että ei ole kaikki muumit kanootissa.
- Anonyymi
Nyt on tuomioita luettu. Pääpukari Reijo Pylkkänen todettiin vaaralliseksi hengelle ja terveydelle. On siinä pureksittavaa, 11v.10kk. päivästä päivään.
- Anonyymi
Onko pidätyksiä Pekka Tuukkasen katoamiseen liittyen? Samaa porukkaa ilmeisesti mukana.
- Anonyymi
Mitä ihmeen sairasta porukkaa taas, eikö nuo lopu suomesta koskaan, eikö intin pällitestit indikoi punaista lippua tällaisille, heti niuvaniemeen eikä yhteiskuntaan tollasia
- Anonyymi
Harmittavan usein tällaista, joku mättää lapsuudessa näillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046