Kun sitä ei vaan ole

Anonyymi

Mitä sitä pitää sitten alkaa tekemään kun parisuhteesta puuttuu täysin seksi? Vieraisiin en ole halukas ja alkaa kyllästyttämään jo tuo oman käden kautta onneen.
Olemme reilusti yli 50 vuotiaita,mutta minulla olisi naisena seksihaluja useamminkin kuin kerta vuoteen näin tiivistettynä. Miehelläni on seksi halut nollassa. Ei auta vikittelyt tai asiasta sanominen. Ja ennekuin joku sanoo,että olisikohan miehelläni toinen nainen....Voin 99 prosenttisesti todeta että ei ole. Aina kun menen nukkumaan....mietin,että mieheni kietoisi kätensä ympärilleni ja siitä alkaisi pieni esileikki,joka johtaisi ties mihin. Mutta EI. Hän nukahtaa 10 sekunnissa...ja se oli siinä. Hyvän yön pusut ja halit ja äijä on jo taju kankaalla. Toki onhan hänellä sairauksia,jotka tekee tämän uneliaisuuden ja ikäkin....Mutta edes kerran kuussa....Mitä ihmettä pitää tehdä,että toinen kiinnostuisi?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tossa ole montaa vaihtoehtoa, oikeesti. Ihanaa, että katsot pinkkien lasien läpi asiaa. Jos ei miestä kiinnosta seksi, on edessä: a.) itsesi runkkailu hautaan b.) suhteen ulkopuolinen seksikumppani jonka kanssa tyydytät tarpeesi c.) Ero
      Itse kannata b. vaihtoehtoa, elän samanlaisessa suhteessa ja 7v mennyt jo runkkailemalla (pari suhteen ulkopuolista suhdetta vuosien saatossa). Eli, täältä sinulle mukava ja luotettava seksipartneri, joka on varattu tahollaan.

      • Tuosta jäi nyt mahdolliset pariterapiat ja lääkinnälliset hoidot välistä vielä pois ennen sitä eroa tai ulkopuolista seksikumppania. Se ulkopuolinen seksikumpoani on varmaan alkuvaiheessa kätevin. Jos moraali tuntuu tökkivän vastaan, ole huoleti, se alkaa hyötymään siitä pikkuhiljaa. Seksi on niin tärkeä alue elämässä, että se pitää hoitaa kuntoon tavalla tai toisella. Meille opetetaan tietty käyttäytymismalli tuon suhteen ja se on osittain väärä. Sinulla on oikeus käydä tyydyttämässä itsesi kenen kanssa haluat, jos se vakikumppani ei sitä ole kyennyt vuosiin tekemään. Silti elämä voi olla kivaa ja ihanaa hänen kanssaan.

        Miehiä kyllä on, jotka homman hoitaa. Helppoa kivan löytäminen sopivalta matkalta ei välttämättä ole, mutta varmaan löytyy. S24 treffit palstalle suorasanainen ilmoitus ja valkkaamaan sopivaa koeajoon. (Juu en ole listalla)


      • No sitten joku toinen vaihtoehto. Minun mielestä olet kumminkin väärässä. Toki seulaa joutuu käyttämään varmasti.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        No sitten joku toinen vaihtoehto. Minun mielestä olet kumminkin väärässä. Toki seulaa joutuu käyttämään varmasti.

        Naurettavaa kun Keski ikäinen mummo taudista kärsivä itkee tänne puutettaan kuin mikäkin teini heh heh 😂 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa kun Keski ikäinen mummo taudista kärsivä itkee tänne puutettaan kuin mikäkin teini heh heh 😂 🤣

        Minkäs ikäisenä suunnittelet itse luopuvasi seksistä? Vai onkohan se kuulunut elämääsi koskaan.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tuosta jäi nyt mahdolliset pariterapiat ja lääkinnälliset hoidot välistä vielä pois ennen sitä eroa tai ulkopuolista seksikumppania. Se ulkopuolinen seksikumpoani on varmaan alkuvaiheessa kätevin. Jos moraali tuntuu tökkivän vastaan, ole huoleti, se alkaa hyötymään siitä pikkuhiljaa. Seksi on niin tärkeä alue elämässä, että se pitää hoitaa kuntoon tavalla tai toisella. Meille opetetaan tietty käyttäytymismalli tuon suhteen ja se on osittain väärä. Sinulla on oikeus käydä tyydyttämässä itsesi kenen kanssa haluat, jos se vakikumppani ei sitä ole kyennyt vuosiin tekemään. Silti elämä voi olla kivaa ja ihanaa hänen kanssaan.

        Miehiä kyllä on, jotka homman hoitaa. Helppoa kivan löytäminen sopivalta matkalta ei välttämättä ole, mutta varmaan löytyy. S24 treffit palstalle suorasanainen ilmoitus ja valkkaamaan sopivaa koeajoon. (Juu en ole listalla)

        Tänä korona aikana tarjolla molempia miehiä sekä naisia. Vuosia harrastetu kolmansia lähinnä miehiä joita tapailen yksin, mieheni intohimoinen aisuri saa nautinnon kun vieras rakastelee salaa kanssani, harvoin edes tapaa näitä miehiä kasvotusten. Naisena antaisin pienen neuvon naisille, älkää ihmeessä anna mitään sähkö tai puh. numeroita tai vastatko sellaisiin, meillä rumia kokemuksia sellaisista.Yleensä meilä mies sopii vieraan miehen kanssa mssä tapaan hänet, markettien, huotoasemien parkkipaikka turvallinen. Siloin tällöin tullut hylsy, silloin tiedänkyseesä pelkkä vedätys. Pari kertaa ilmestynyt mies joka lukenut anonyymi keskusteluja ja halnut nähdä miltä näytän. Pukeudun taaamiseen aika viettelevästi syystä että miehen jännitys häviää ja halut, himot helpottaa ensi tapaamista. T. Ella


    • Anonyymi

      Samassa tilanteessa oleva 45v mies täällä , hoidetaanko toisiamme niin voimme jatkaa muuten vanhaa elämää etiäppäin?

    • Moro!

      Täällä olis sulle hyvin varusteltu mies joka elää seksittömässä liitossa. Olen päättänyt että hankin salasuhteen. Ota rohkeasti yhteyttä niin päästään nauttimaan.
      [email protected]
      kik Sergei53

    • Anonyymi

      Minä ratkaisin samanlaisen ongelman laittamalla ilmoituksen Victoria Milaniin ja nyt on ollut n 6 kk aika na 6 eri miestä, ja paria niistä olen pannut useamman kerran. Toisaalta on Ihanan kiihottavaa ja jännittävää tavata aina uusi mies, ja vain parhaiden panojen kanssa otan uusinnat. Jotenkin pelkään tavata useammin. Pelkään kai että kiinnyin tai tulemme varomattomiksi ja jäämme kiinni. Enkä yhtään kärsi huonosta omastatunnosta koska päätin että seksi ja halutuksi tuleminen on mun oikeus. Ja mitä upeinta seksiä, vapaata kaikesta sovinnaisuuksien rajoista ja arjen huolista, täysillä nautintoon heittäytyvää, sitä minä saan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe