Murrosikä rintakipu

Anonyymi

Moikka! Olen 13v tyttö ja minulla on ollut n puol vuotta outoja kipuja vasemmalla puolella rinnassa harvoin oikealla. Kipu on välillä pistävä, välillä puristaa, välillä vihloo... ja kaikki sanoi että se on siitä kun rinnat kasvaa niiku varmaan onki mutta onks vinkkei mikä helpottais?:D ja tänää tuntu vihlonta kainalon alla vasemman rinnan alla. Ainahan sitä tulee mietittyy sydänkohtaus yms

5

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon myöhässä mutta mulla ihan sama juttu! Oikeesti pelkään et kuolen😹 toivon että tääon murrosikä eikä mikää sairaus🙈

• Anonyymi

No sama mulla ja vielä välillä on alkanut huimaamaan + enemmän mua sattuu oikeeseen rintaan

• Anonyymi

siis oikeesti itteeki sattuu toiseen rintaan.. pelottaa jos täs käy jotai vakavaa, mut toivon, että tää on vaa rintojen kasvua? oon 13v, täytän ens kuus 14v, rinnat kehittymässä ettei oo kylläkään isot (vielä) :D

mutta onko tää murrosiän kasvua? vai sydänkohtaus/sairaus tulevinaan?🥲

• Anonyymi

Mullakin on ollut noita kipuja ja oon kattonu kaiken maailman nettisivuilta et mistä se johtuu nii ei sieltä mitään löydy. Oon pelännyt ihan kauheesti et onko mulla joku sydänkohtaus tai joku mut se on todennäköisesti murrosikään liittyviä juttuja. En oo mikään sit ammattilainen. Oon 11 v tyttö

• Anonyymi

Moi, itellä ihan samanlaisia oireita mut saattaa myös johtua siitä jos esim selkä/lihakset on jumissa tai jos sulla on huono ryhti. Kannattaa vaikka jutella jonkun terkkarin kanssa asiasta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3114
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      45
      3003
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2331
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1980
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1749
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      11
      1408
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1237
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1156
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe