Uhkia ilmassa?

Anonyymi

Sukupuolineutraaliuden puolesta rummuttajat ovat oikeastaan vakavampi uhka Transvestiiteille, kuin heterot jotka eivät suostu hyväksymään yleensäkään seksuaalivähemmistöjä.

Mikäli tämä neutraalius etenee tähän tahtiin vaatetuksen, sekä pukeutumisen osalta, niin sehän vie pohjan pois koko Transvestiitti "populaatiolta"?

Kuinka usein muuten näette enää sellaisia heteronaisia, jotka käyttävät naisellista vaatetusta?

4

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukupuolivähemmistöt eivät ole seksuaalivähemmistöjä.

• Anonyymi

Olen ajatellut samaa vuosikaudet. Hassua on varsinkin se, kuinka jotkut transvestiitit itse rummuttavat sen puolesta, että kaikkien miesten pitäisi käyttää sukkahousuja. Mitä siinä sitten enää olisi, jos ne eivät olisikaan enää naiselliset?

Toinen asia mitä ihmettelen on ketkä hyötyvät siitä, että juridisen sukupuolen saa vaihtaa tuosta vaan. Sehän ei sitten sen jälkeen merkkaa kenellekään yhtään mitään ja huonosti blendaavat eivät voi enää todistaa sukupuoltaan passia vilauttamalla.

• Anonyymi

Näen päivittäin heteronaisia, jotka pukeutuvat naisellisesti verrattuna miehiin ja lesboihin, mutta en toki sillä tavalla naisellisesti miten joskus 100 vuotta sitten pukeuduttiin.

• Anonyymi

Olen kyllä miettinyt millaista olisi, jos kaikki pukeutuisivat samoin. Tuskin transvestiitit lakkaisivat olemasta vaan he tekisivät sitten jotain muuta vain naisille miellettyä. Ehkä he näyttäisivät sitten ainakin topattuja rintaliivejä ym. Mutta vaikeampaa heillä olisi, kyllä. Sitä olen pitkään miettinyt ja yrittänyt kysyä sp-neutraaliusfanaatikoilta ymmärtävätkö he sen seuraukset, että kaikesta tehdään neutraalia, koska sen jälkeen neutraaliutesi ei enää poikkea valtavirrasta vaan on valtavirtaa. Meitä binääriin kuuluviahan se ei liikauta, muunsukupuoliset siitä itse vain kärsivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe