Sukupuolineutraaliuden puolesta rummuttajat ovat oikeastaan vakavampi uhka Transvestiiteille, kuin heterot jotka eivät suostu hyväksymään yleensäkään seksuaalivähemmistöjä.
Mikäli tämä neutraalius etenee tähän tahtiin vaatetuksen, sekä pukeutumisen osalta, niin sehän vie pohjan pois koko Transvestiitti "populaatiolta"?
Kuinka usein muuten näette enää sellaisia heteronaisia, jotka käyttävät naisellista vaatetusta?
Uhkia ilmassa?
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
Sukupuolivähemmistöt eivät ole seksuaalivähemmistöjä.
- Anonyymi
Olen ajatellut samaa vuosikaudet. Hassua on varsinkin se, kuinka jotkut transvestiitit itse rummuttavat sen puolesta, että kaikkien miesten pitäisi käyttää sukkahousuja. Mitä siinä sitten enää olisi, jos ne eivät olisikaan enää naiselliset?
Toinen asia mitä ihmettelen on ketkä hyötyvät siitä, että juridisen sukupuolen saa vaihtaa tuosta vaan. Sehän ei sitten sen jälkeen merkkaa kenellekään yhtään mitään ja huonosti blendaavat eivät voi enää todistaa sukupuoltaan passia vilauttamalla. - Anonyymi
Näen päivittäin heteronaisia, jotka pukeutuvat naisellisesti verrattuna miehiin ja lesboihin, mutta en toki sillä tavalla naisellisesti miten joskus 100 vuotta sitten pukeuduttiin.
- Anonyymi
Olen kyllä miettinyt millaista olisi, jos kaikki pukeutuisivat samoin. Tuskin transvestiitit lakkaisivat olemasta vaan he tekisivät sitten jotain muuta vain naisille miellettyä. Ehkä he näyttäisivät sitten ainakin topattuja rintaliivejä ym. Mutta vaikeampaa heillä olisi, kyllä. Sitä olen pitkään miettinyt ja yrittänyt kysyä sp-neutraaliusfanaatikoilta ymmärtävätkö he sen seuraukset, että kaikesta tehdään neutraalia, koska sen jälkeen neutraaliutesi ei enää poikkea valtavirrasta vaan on valtavirtaa. Meitä binääriin kuuluviahan se ei liikauta, muunsukupuoliset siitä itse vain kärsivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399