Pitäisi vaihtaa Ka isompaan. Tarjolla olisi Mondeo STW 2.0 GT automaatti "kaikilla herkuilla". Hinta 109000 ja ajettu 60tkm. Tuntuu aika halvalta, kun kyseessä on vielä merkkiliike. Mihin kannattaa kiinnittää huomiota?
Ka:sta Mondeoon
17
1325
Vastaukset
- vm2000-Mondeo 2.0
...
- autonvaihtaja
vuosimalli on 1998
- vm2000-Mondeo 2.0
autonvaihtaja kirjoitti:
vuosimalli on 1998
Kyllähän nämä suht hyviä autoja ovat, penkkilämmittimien kanssa kuulemma on ollut jotain pientä häikkää. Tietysti jos näihin muihin on uskomista niin koneet poksahtavat joka toinen viikko jne toisaalta tiedän monta joilla on ollut enimmäkseen kyllä firmaautoja ja hyvin ovat toimineet. Jos varustetaso on hyvä ja auto siisti niin miksei.
- T
GT-kirjaimet ovat yhtä merkitsevät kuin jossain vanhassa ladassa. Tehoja vähemmän, kuin normaaliperheautoissa 2.0 koneella ja suorituskyky, mitä vähän nyt on niin myös aivan normaalitason alapuolella. TM:n aikanaan haukkuma malli.
- vm2000-Mondeo 2.0
Kyllähän 130hv nyt johonkin riittää, vaikka GT:ssä ei olekaan sen enempää tehoa kuin tavallisessa 2-litraisessa. 0-100km/h alle 10s joka tapauksessa manuaalilla. Automaattivaihteinen on tietysti hieman eri asia, mutta ei sekään nyt ihan paikalleen jää. Mulla oli itse aikoinaan 2-litrainen automaatti Sierra ja kyllä sekin oli ihan jees.
- autonvaihtaja
Tulihan se sieltä! Tiedän kyllä hyvin, että GT-merkillä varustettu Mondeo on normaali malli, jossa ei esim koneessa ole puhtia sen enempää kuin normaalissa 2-litraisessa. Taitaa olla hieman matalaprofiilisemmat renkaat ja jotain muuta hilavitkutinta. Mutta entäs sitten! Olen viimeiset kuusi vuotta ajanut 50tkm vuodessa parilla tykimmällä autolla. Ei ole enää tarvetta kaahaukseen, kun vaihdan toimenkuvaa. Tarvitsemme torikassin tilalle isomman auton. Mulle on ihan se ja sama onko kiihtyvyys 8.5 vai 12 s 0-100. Ei oo mihinkään kiirus!
- fjord
itse ostin keväällä samalla hintaa 40000 ajetun 2.5 v6:n vuosimallia 97 auto ei tosin ole kaikilla herkuilla eli esim automaattii tai ilmastointii ei ole, mutta esim. sähköpenkkiä ja muuta pikkukivaa löytyy. kannattaa katella.
- Pepper red
fjord kirjoitti:
itse ostin keväällä samalla hintaa 40000 ajetun 2.5 v6:n vuosimallia 97 auto ei tosin ole kaikilla herkuilla eli esim automaattii tai ilmastointii ei ole, mutta esim. sähköpenkkiä ja muuta pikkukivaa löytyy. kannattaa katella.
..on myös jäykempi kuin vakiossa.Talvella jos on kiharaa ni vähä turhan kova mut kesällä asiaa.
- tehoja tarvitaan
Onpa todella tehoton auto tämä 2l Mondeo. Uudessa Passatissakin on samankokoisessa myllyssä jopa 115 hv.
- todellako?
tehoja tarvitaan kirjoitti:
Onpa todella tehoton auto tämä 2l Mondeo. Uudessa Passatissakin on samankokoisessa myllyssä jopa 115 hv.
Mitä tarkoitat? Vanhassa Mondeossa on jotain 135 heppaa ja uudessa 145, siis kaksilitraisessa. Mielestäni kumpikin luku on suurempi kuin 115, tilastollisesti jopa lähes merkittävästi.
- vm2000-Mondeo 2.0
todellako? kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Vanhassa Mondeossa on jotain 135 heppaa ja uudessa 145, siis kaksilitraisessa. Mielestäni kumpikin luku on suurempi kuin 115, tilastollisesti jopa lähes merkittävästi.
93-96 136hv
97-00 130hv
No mutta enemmän joka tapauksessa :) - tehoja tarvitaan
todellako? kirjoitti:
Yritin olla sarkastinen, mutta unohdin hymiön.
- JK
tehoja tarvitaan kirjoitti:
Yritin olla sarkastinen, mutta unohdin hymiön.
No nyt jummarran. Pienestä se on kiinni.
- ford mimmi
jos en väärin muista niin eikö hän ollut ostamassa stw mondeota...se ei oo läheskään sama asia kuin gt...katso vanhoja tekniikan maailmoja siellä on testi tulokset...ainakin alustaltaan rata-auton luokkaa...tais voittaa testin silloin
- tietämätönkö
autonvaihtaja kirjoitti:
Tulihan se sieltä! Tiedän kyllä hyvin, että GT-merkillä varustettu Mondeo on normaali malli, jossa ei esim koneessa ole puhtia sen enempää kuin normaalissa 2-litraisessa. Taitaa olla hieman matalaprofiilisemmat renkaat ja jotain muuta hilavitkutinta. Mutta entäs sitten! Olen viimeiset kuusi vuotta ajanut 50tkm vuodessa parilla tykimmällä autolla. Ei ole enää tarvetta kaahaukseen, kun vaihdan toimenkuvaa. Tarvitsemme torikassin tilalle isomman auton. Mulle on ihan se ja sama onko kiihtyvyys 8.5 vai 12 s 0-100. Ei oo mihinkään kiirus!
vai onko?
- vm2000-Mondeo 2.0
tietämätönkö kirjoitti:
vai onko?
STW = farkku
GT = lisävarustetaso - tehoja tarvitaan
ford mimmi kirjoitti:
jos en väärin muista niin eikö hän ollut ostamassa stw mondeota...se ei oo läheskään sama asia kuin gt...katso vanhoja tekniikan maailmoja siellä on testi tulokset...ainakin alustaltaan rata-auton luokkaa...tais voittaa testin silloin
STW on korimalli ja GT on varustetaso. Ne voidaan myös yhdistää samaan autoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747