Ei oo helppoa kierrättää

Anonyymi

Neulemekko on sopiva, ajaton, vähän löytyy käyttöä, kerran käytetty. Jakkupuku voi olla vanhahtava, sillä tunnearvoa.
Kevät ja kesä lähestyy, vihdoin ois aika tehdä tilaa uudelle, tai väljentää muuten 🤔.
Pitäis kait muuttaa useammin. Ei oikein kirppari-ihmisiä, ostajana saati myyjänä..ainakaan vaatteiden suhteen..

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sulla on tyttäriä, he katsovat kohtapuolin, mitkä kannattaa heittää keräykseen, toisista sanovat ettei kelpaa sinnekään, vaikka on hyvää kangasta ja siisti.
      Näin meillä ja nauravat tikahtuakseen säilyttämilleni vaatteille, mutta sainpa annettua pitkän nenän. Ostin tyttärelle yo-päiväksi pellavajakkupuvun liivillä, tyylikkään, Sokoksen uutta kevätmallistoa siihen aikaan, 19 v. sitten. Olen säilyttänyt sitä kaapissa, koska se mahtui minullekin, käytin töissä aika monessa tilaisuudessa, kun tytär hylkäsi. On nyt työpaikassa, jossa neuvotteluja ja päivitteli, kun ei kehtaa villatakissa mennä. Minä heti ehdottamaan tätä jakkupukua. Nyt käyttää pleiseriä eikä eroa muista kokoustajista arkivaatteillaan.

• Anonyymi

Neulemekko ja jakkupuku olleet suurinta muotia koko syksyn ja talven, etkä ole niillä juhlistanut arkipäivääsi. ? Voihan niitä pimpata suurella rintaneulakorulla( sekin muotia) tai huivilla.
      Jakkupuvun takin kanssa voit käyttää vaikka farkkuja tai vaaleita housuja /hameita.
      Jos sulla on vaikka matkalaukku tyhjänä niin säästä ne kamppeet mitä et käytä sinne tulevaa syyskautta varten.
      Vinkkejä tämän vuoden trendeihin modette.se ja metromode.se sivustolla.
      Hytinäx1

• Anonyymi

Voisiko neulemekosta tehdä tunikan.
        Entä, jos pleiseriin vaihtaisi napit?
        Entä värjäys?
        Pitkiksistä voi tehdä kaprit.
        Beng
        Mä olen hitsin hyvä neuvomaan, kun pravuurini on suora ommel eli verhot.

• Anonyymi

Kyllä mulle ainakin on ollut helppoa, varsinkin nyt kun rytkyjen keräyskontit vietiin pois jo viime keväänä. Sekajätteet menee poltettavaksi niin sinne mukaan olen tuupannut kun tahot jotka saattaisivat ottaa vastaan (mmSPR) on kilometrien päässä enkä autottomana lähde sinne raahaamaan mitään . Kotoa eivät pieniä määriä hae eikä pienessä yksiössä ole tilaa varastoida kun ei ole häkkivarastoakaan niinkuin normaalissa kerrostalossa.

• Hyväkuntoiset vaatteeni vien Fidan keräyslaatikkoon ja huonokuntoiset sekajätteeseen, täällä kaupunkialueella ei ole siis vaikeaa laittaa vaatteita kiertoon. Minäkään en ole kirppari-ihmisiä, annan mieluummin ilmaiseksi pois sen mitä en itse enää tarvitse.

• Anonyymi

Kaupungissa asun mutta keräyslaatikot vietiin pois jo viime keväänä. Siksi sekajätteeseen poltettavaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungissa asun mutta keräyslaatikot vietiin pois jo viime keväänä. Siksi sekajätteeseen poltettavaksi

Muuten onko vielä H&M ja Kappahl liikkeessä mahdollisuutta jättää käytetty vaate kierrätykseen?
        Sinnehän on voinut jättää kassillisen ja saada lahjakortti liikkeeseen.

Hytinäx1

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten onko vielä H&M ja Kappahl liikkeessä mahdollisuutta jättää käytetty vaate kierrätykseen?
        Sinnehän on voinut jättää kassillisen ja saada lahjakortti liikkeeseen.

Hytinäx1

En osaa sanoa kun en noissa liikkeissä asioi.

• Anonyymi
        pal-51 kirjoitti:

En osaa sanoa kun en noissa liikkeissä asioi.

No entäs niissäå liikkeissä joissa asioit, onko niissä sellaista käytäntöä?
        Hytinäx1

• Anonyymi kirjoitti:

No entäs niissäå liikkeissä joissa asioit, onko niissä sellaista käytäntöä?
        Hytinäx1

En ole huomannut, mutta en ole niin katsellutkaan koska tuo Fidan keräyskontti on ostarin pihalla.

• Anonyymi

Pidän kuteet niin puhki, että enää lumpuiksi joutavat. Nyt täytyy jotain kuteita ostaa, kun kaikki alkavat olla mallia siivouskäyttö.

• Anonyymi

Jotkui kotirytkyt; käy samoin mulla 😃.
        Sitte toisaalta vähemmän käytössä olevia parempia kertyy, ootella kai uudelleen muotiintuloa niille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkui kotirytkyt; käy samoin mulla 😃.
        Sitte toisaalta vähemmän käytössä olevia parempia kertyy, ootella kai uudelleen muotiintuloa niille.

Minä laitan Uffille osan, esim. Jos vaate on kutistunut vaatehuoneessa.
        Joitakin vaatteita kulutan pois ja sekajätteisiin sitten.
        Beng
        Yleensä olen tammikuussa ostanut kesää odottavan vaatteen. Nyt en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe