Miten olisi kuules nainen.

Jos vaikka mentäisiin patikoimaan porukalla jokn kaunis viikonloppu ?
35183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 35

Vanhimmat

Jaa niin juu läppähän tämä vain 😎👍😂

Äänestä

Jos haluat

Äänestä

Mennään vaan. Miten isolla porukalla mennään?

Äänestä

Millä porukalla haluat patikoimaan..?

Äänestä

Mennää vaan! Mutta ilman sua. :)

Äänestä
  • Et haluisi noin ! :)

Äänestä

Enemmän tekoja, vähemmän puhetta!

Äänestä
  • Onko tekoja jo?

Äänestä

En halua mennä panikoimaan!

Äänestä

porukalla, kuinka iso jengi olisi tulossa mukaan??

erään miehen kanssa kyllä lähtisin mielelläni.

Äänestä
  • Porukkaa ei välttämättä tartte mut pienellä köörillä mikä jottei.

Äänestä

En lähtis millään porukalla. Jos mies ei uskalla mun kans kahdestaan lähteä, niin antaa olla.

Äänestä
  • Uskallusta vaaditaan jos nyt sun kanssa lähteä saisi... Tiedä vielä miten kävisi... 🙄

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Uskallusta vaaditaan jos nyt sun kanssa lähteä saisi... Tiedä vielä miten kävisi... 🙄

Todennäköisesti jättäisit mut käveleen jostain kaukaa, jos tulee erimielisyyksiä.

Äänestä

En tykkää vaimostasi. Sori vaan, ei pysty.

Äänestä
  • Ei aina voi tykätä, same same.

Äänestä

En tiedä onko hyvä idea.

Äänestä

Lähteekö vaimo mukaan? :D

Äänestä
  • No totakai ei kai ny muuten!!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No totakai ei kai ny muuten!!

No hyvä, otan uuden miesystäväni sitten mukaan. :D

Äänestä

Kuinka paljon ihmisiä tarvit vahtimaan itseäsi? Mitä oikein ajattelit tehdä 🤣

Äänestä
  • Kukkulan päällä meinasin kosia, hups eiku 😉

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kukkulan päällä meinasin kosia, hups eiku 😉

Ahaa, me tarvitaan siis todistajat valmiiksi. Siis että ne muistuttaa sua seuraavana päivänä mitä teit. Ja että vastaus oli kyllä.

Tunnen sut ja suhtaudun pienellä epäilyksellä. Kosit, työnnät kielekkeeltä tai jotain muuta. Kuka tietää! Mutta katsotaan...

Äänestä

Onko seurani noin pelottavaa, että tarvitset esiliinoja mukaan? ;)

Äänestä
  • Ajattelin ensin jos nuorimmainen kloppi lähtisi mukaan mutta ei kun kaasutinvehkeet vie voiton...

Äänestä

• "Mä olin päättänyt, että mä en sano kertaakaan,
    mut nyt on pakko sanoa: 'Ei huanoohh!'" ;) ;D ;D

Äänestä

Olisko se joku taustanaurajajengi, jolle sä järjestäsit viihdykettä?

Äänestä

Hänelle ajattelin ehdottaa laavukahveja ensitreffipaikaksi, jos joskus uskallan. Tykkäisi varmaan.

Äänestä
  • Toivottavasti joskus uskallat. Olisi mielissään varmasti kutsusta, itse olisin ja enemmänkin kuin mielissään.

Äänestä

Voidaan mennä vaikka viikonloppu ei olisi kovin kauniskaan. Meidän porukka vai porukalla?

Äänestä
  • Hänen koira ei muita porukassa

Äänestä

Ihan ajatus. Luonto lähellä sydäntä.

Äänestä

Joo mutta patikoimaan ei mene kuin sinä ja minä ja koira/koirat & Kissa/Kissat. Mitään kolmansia ihmispyöriä ei mukaan. Voidaan kyllä tuosta poiketa mutta sen täytyy olla jokju kiva tyyppi.

Äänestä

En kyllä tiedä uskallanko, ollaan viime aikoina oltu niin kuilun partaalla, että ei taidetta enää vastata tekemisistämme kukaan. Voi tapahtua vaikka mitä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka mentäisiin patikoimaan porukalla jokn kaunis viikonloppu ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu