Ikääntyessä iho kuivuu herkemmin kuin nuoren ihmisen iho,
suihkussa käytiä joka paivä ei enään suositella vanhalle ihmiselle,
jokut käyttää deodoranttia kainaloihin,
on myös vanhuksia jotka ei enään käytä suuressa määrin hygienia tuoteita,
kysymys kuuluukin :
kuinka naiset hoitaa rinnan-alustan hygienian,
suuri rintasilla rinnan alusta hikoilee herkästi,
haju on myös sen mukainen,
rintaliivitkää vanhana ei tunnu enään kovinkaan mukavalta,
ne puristaa ja rinnanalustat usein märkänä hiestä,
Keskustelua, ikääntyvän hygienia !
13
88
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret ovat haisuleita
https://www.is.fi/terveys/art-2000000509718.html Kaikenlainen teitä miehiä kiinnostaa kuin se, että miten naiset pitävät tissinsä alukset puhtaina. Vai onko itselläsikin alkanut rintaläskit roikkumaan.
Minäpä annan sinulle vinkin, että on olemassa kosteuspyyhkeitä, hyvänkin tuoksuisia.
Toinen keinohan on tietysti, jos et halua kokonaan suihkuun mennä niin siinä pesualtaan päällä kohotat sitä läskiäsi toisella kädellä ja toisella pesaiset.- Anonyymi
"Museosta löysin elämäni naisen, tuhatvuotiaan kaunokaisen
tissien alta hän hikoile ei, muumioilta se järjen vei" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Museosta löysin elämäni naisen, tuhatvuotiaan kaunokaisen
tissien alta hän hikoile ei, muumioilta se järjen vei"Olet varsinainen"Eino Leino".
- Anonyymi
tietenki kaikki naiset lääkäriin mennessään hoitaa hygienian kuntoon,
tilanne on kiusallinen potilaalle , samoin kuin tutkivalle hoitohenkilökunnalle,
kyllä tutkija suhtautuu vanhaanki ihmisen fysikkaan asiallisesti , asiaankuuluvasti,
tietenki nuoret potilaat on aina mieleisempiä tutkia,
vanhat haisee- Anonyymi
Muistakaa sirotella talkkia etenkin nivusiin ja pakaravakoon.
- Anonyymi
Mikä pakkomielle aloittajalla on ? Aloitus on ollut useamman kerran jo 80 plussassakin. Haistele vaan itseäs aloittaja !
- Anonyymi
Natusan vauvatalkki sopii mummoille ja papoillekin.
- Anonyymi
Vauvaöljy on hyvä intiimiin hölvättynä.
- Anonyymi
Mitenkä likaantuu kun ei enään hikoile.
- Anonyymi
Olisi varmaan viisasta leikata tissit kokonaan pois,
eipä rinta-syöpä iskis
eikä tissin alusta haisisi hielle,
muutenki tissi roikkuu ja painavat ihan liikaa,
iltasanomissa muuan aika sitten oli kuva kun nuori nainen oli leikkuuttanu tissinsä kokonaan poissa, syynä syöpä joka heidän perheessä oli perinnöllinen vaiva,,
- Anonyymi
Luoja mikä pervo käpy-ukko oikein kyselemässä ? Käytätkö ukko itse pallivoidetta ?
ÄLä kerro. Ei kukaan halua tietää. - Anonyymi
Olen vanhamies. Vaikka käyn joka lauantai saunassa, silti haisen. Olen siis olemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673