Moikka!
Haen opiskelupaikkaa sairaanhoitaja, kätilö ja terveydenhoitajalinjalta noviassa. Minulla on huono todistus niin haluan kunnolla lukea valintakokeeseen. Mitä siihen pitäisi lukea ja onko se todella vaikea?
AMK valintakoe 2021
1
2213
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsin syksyllä opiskelemaan valintakokeen kautta. Sehän on nykyisin kaikille sama, joissain aineissa jotain lisäsosioita oli, mutta en kyllä enää muista missä
Ja kuulin et nyt olisi ilmeisesti lisätty jokin yksi aihealue.. Mutta en ole 100% tästä..
No, asiaan, eli ne mitä periaatteessa pystyt kertaamaan on englanti ja matikka. Englannissa oli syksyllä ainakin sellaista kapulalakikieltä ja oikeasti vaativaa englannin ymmärrystä vaativa teksti, että itsellänikin teki osittain tiukkaa vaikka mielestäni englannin kielen taitoni ovat varsin hyvät.
Matikassa kehotan katsomaan Matikkapirkkoa Youtube sta! Ilmeisesti samalla tekijällä on myös jotain tilattavia aineistoja, itse harjoittelin ihan noiden youtube videoiden mukaan. Jos ne sujuu hyvin niin iso osa tehtävistä on ok
Yhtälöitä ja prosenttilasku ja itse harjoittelin eniten ja olikin hyödyllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764