Onko minut raiskattu?

Anonyymi

Voiko joku auttaa .Tossa pari viikkoa sitten olin aika isossa humalassa, kaverin luonani kemuissa. Menin omasta tahdosta yhen pojan kanssa huoneeseen ja teimme siellä jotain. En nyt tässä kerro, mutta olin kuitenkin alusvaatteisillani. Kesken tämän kaiken yksi poika sieltä asunnosta vain tulee huoneeseen sisään kysymättä. Tällä hetkellä toinen pojista koskettelee minua, ja huoneeseen tullut poika vain ottaa paidan pois ja alkaa nuolemaan kanssani. Minä en sitä mitenkään estänyt ja kun tätä oli jatkunut hetki niin se toinen huoneessa ollut poika lähti ja jäin yksin huoneeseen tulleen pojan kanssa. Siinä me teemme jotain mm. olemme alasti päällekkäin ja otan häneltä suihin. Sitten hän kertoi minulle kuinka haluaa laittaa sen sisääni ja olin kokoajan vain vastahakoisesti "ei vielä,ei vielä". Hän koitti tunkea sitä sisääni ja minuutin epäonnistumisen jälkeen hän kääntää minut allensa ja yrittää laittaa sitä sisääni. Sanon monta kertaa ei ja lopeta, mutta hän jatkaa. Koitan huutaa että joku tulisi auttamaan mutta hän peittää suuni kädellänsä ja painaa minua kovaa sänkyyn. Olin humalassa enkä päässyt hänen altaan pois vaikka yritin ja hän oli kuitenkin minua vahvempi. Sitten itken ja hän yrittää laittaa sitä sisääni n.5min mutta kiemurteluni takia hän ei onnistu. SITTEN TÄMÄN KAIKEN JÄLKEEN hän halaa minua, itken siinä ja koitan päästä pois mutta hän ei päästä minua lähtemään. Joudun itkemään siinä hetken enkä päässyt pois vaikka halusin. Onneksi joku siellä kemuissa huusi vitsillä että "Poliisit tulee" ja sain hyvän syyn pakottaa hänet päästämään minut . Otin vaatteeni ja lähdin vessaan itkemään ja toinen ystäväni tuli lohduttamaan minua ja vei minut kotiin. Tästä on n.pari viikkoa ja kaikki seksuaaliset kosketukset ahdistavat minua ja olen nähnyt tuosta painajaisia. Olen kuitenkin alaikäinen ja hän oli minua 2 vuotta vanhempi. Nyt haluan kysyä. Oliko tuo raiskaus vai seksuaalinen pahoinpitely? Se ei ollut sisälläni mutta sitä hän yritti. Auttakaa

11

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi neuvo. Olet alaikäinen, joten älä juo. Jos menet bileisiin, niin selvin päin. Äläkä ainakaan mene matujen kanssa.

    • Anonyymi

      Tee tutkintapyyntö. Onpahan miehen nimi ylhäällä poliisissa, kun seuraavan kerran rauskailee.

      • Anonyymi

        Saahan niistä rahastusyrityksistä tosiaan maineen.


    • Anonyymi

      Kannattaa myös varautua maksamaan isot korvaukset perättömästä ilmoituksesta. Jokainen tietää itse jos on raiskattu ja tekee ilmoituksen heti, oma vika ellei tee.

      • Anonyymi

        "Kannattaa myös varautua maksamaan isot korvaukset perättömästä ilmoituksesta. Jokainen tietää itse jos on raiskattu ja tekee ilmoituksen heti, oma vika ellei tee."

        Onkohan sinut joskus raiskattu? Ja vaikka olisitkin silloin ollut tietoinen raiskaamisestasi, ei se todella tarkoita, että JOKAINEN samassa tilanteessa olisi varma siitä, onko hänet raiskattu.

        Jaaa, että oikein vika? Tutkintapyyntö ei ole rikosilmoitus, joten siitä ei todellakaan synny perätöntä ilmoitusta.

        Taitaa olla sinulla vikaa asenteessa ja tiedoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kannattaa myös varautua maksamaan isot korvaukset perättömästä ilmoituksesta. Jokainen tietää itse jos on raiskattu ja tekee ilmoituksen heti, oma vika ellei tee."

        Onkohan sinut joskus raiskattu? Ja vaikka olisitkin silloin ollut tietoinen raiskaamisestasi, ei se todella tarkoita, että JOKAINEN samassa tilanteessa olisi varma siitä, onko hänet raiskattu.

        Jaaa, että oikein vika? Tutkintapyyntö ei ole rikosilmoitus, joten siitä ei todellakaan synny perätöntä ilmoitusta.

        Taitaa olla sinulla vikaa asenteessa ja tiedoissa?

        Perätön ilmoitus, tottakai siitä kuuluu tulla rangaistus, sehän leimaa henkilön heti vaikka todettaisiin syyttömäksi. Jos menisi oikeuteen asti, pitäisi ilmoittaja tuomita samaan mitä vaatii uhrille.

        Jos ei tiedä tulleensa raiskatuksi, silloin ei ole raiskattu, niin yksinkertaista se.


    • Anonyymi

      Oli aika huonosti rakenneltu runkkukertomus. Ei kiihottanut. Kuinka monesti sinä ehdit raiskauksen jälkeen kokea seksuaalista koskettelua kahden viikon aikana? ja kenen toimesta? Ei helevetti miten huono.

      • Anonyymi

        Vai että runkkukertomukseksi luulit ja ei kuitenkaan kiihotttanut? Voi voi...!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe