Olin vähän päälle parikymppinen. Asuin vuokratalossa kaksiossa, kun ei ollut yksiöitä tarjolla(työpaikka järjesti). Samassa talossa asui lapsiperhe, yksi lapsi vanhemmat. Soivimme että vaihdamme asuntoja. Minulla ei ollut muita huonekaluja, kuin sänky, pöytä ja neljä tuolia. Olin vuorotyössä ja olin antanut jo kämpän avaimen tulevan asukkaan rouvalle, että voi käydä verhoja mittailemassa, jos olen töissä tai jossain muualaa, kun hän tulee. Yhtenä aamuna heräsin noin seitsemän aikaan oven rapinaan ja tiesin, että nyt se on tulossa mittailemaan verhoja. Nukuin ilman vaatteita ja tiukka aamustondis päällä. Hetken mietin mitä tekisin; työnsin peiton syejään ja jän makaamaan selälleni kalu pystyssä. Muuten olisi ollut ihan ok. mutta hänellä oli pikkulikka mukana, ehkä n. 4 vuoden ikäinen. Äiti sanoi tytölle, että meneppä katsomaan onko tuolla olohuoneessa mitään kivaa ja tuli sen jälkeen sängyn reunalle istumaan niin, ettei ovelle heti näy, mitä on menossa. Käsihoito molemmin puolin siinä vaan tapahtui.
Nuorena miehenä
Anonyymi
2
8166
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsi vaan sitten heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa
- Anonyymi
Tällaisia vuokraajia tapaa toisinaan, nykyaikana on kaikki mahdollista. Tämäkin voisi olla totta muuten, mutta en usko että jäisi vain kättelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850