Olin vähän päälle parikymppinen. Asuin vuokratalossa kaksiossa, kun ei ollut yksiöitä tarjolla(työpaikka järjesti). Samassa talossa asui lapsiperhe, yksi lapsi vanhemmat. Soivimme että vaihdamme asuntoja. Minulla ei ollut muita huonekaluja, kuin sänky, pöytä ja neljä tuolia. Olin vuorotyössä ja olin antanut jo kämpän avaimen tulevan asukkaan rouvalle, että voi käydä verhoja mittailemassa, jos olen töissä tai jossain muualaa, kun hän tulee. Yhtenä aamuna heräsin noin seitsemän aikaan oven rapinaan ja tiesin, että nyt se on tulossa mittailemaan verhoja. Nukuin ilman vaatteita ja tiukka aamustondis päällä. Hetken mietin mitä tekisin; työnsin peiton syejään ja jän makaamaan selälleni kalu pystyssä. Muuten olisi ollut ihan ok. mutta hänellä oli pikkulikka mukana, ehkä n. 4 vuoden ikäinen. Äiti sanoi tytölle, että meneppä katsomaan onko tuolla olohuoneessa mitään kivaa ja tuli sen jälkeen sängyn reunalle istumaan niin, ettei ovelle heti näy, mitä on menossa. Käsihoito molemmin puolin siinä vaan tapahtui.
Nuorena miehenä
Anonyymi
2
8539
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsi vaan sitten heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa
- Anonyymi
Tällaisia vuokraajia tapaa toisinaan, nykyaikana on kaikki mahdollista. Tämäkin voisi olla totta muuten, mutta en usko että jäisi vain kättelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude16213844Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t8410005Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1019199Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218339Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk486827Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy436733Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1516216Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1025164Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri244055En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4051359