Kynäruiskumaaleista yleistä kyselyä

Anonyymi

Huomenia päiveniä. Sain tossa kynäruiskusetin, avaamaton paketti mutta kun rupesin testailemaan nin huomasin että maalit on kovettunu pohjaan kiinni.... luki et vesioheinteista ja laitoin vettä sekaan niin ei sanonu mitään, vesituli kaataessa vetenä pois eikä maali tarttunu mihkään.. Sit ajattelin et testaan jos se pitää liuottimella pehmentää, mut sekin jätti vaan ison kokkareen eikä maali imeytyny ei pätkääkään.
Joten yleinen kysely, mistä halpoja/hyviä maaleja?? (ok ennenkun tulee et kato vittu google) niin mitesmites?? Voinko käydä ostamas ihan vaam erinvärisie spray-maaliloita ja aina tarvittaes suihkutta/valuttaa kynäruiskupurkkiin niistä kun on tarvis?? tällä tavoinhan saisin hyvällä hintasuhteella aikasmäärän jonka voi sit laittaa hyllyyn ni se säilyy siellä...
ja tartteeko sitä sitten ohennella? kun mietin et se tulee spray suuttimenkin läpi nin eikös se luulis olevan sopiva viskositeetiltaan???

ja viellä loppuun... mitä means konsistenssi?? toki jos jaksaisi ni guugle varsin auttaisi, mut menen nyt rapsuttamaan noita maaleja irti noista purkeista, josko joku minua viisaampi ja asiastaan perillä olevampi osaisi jelppiä ni saisi uuden harrasteen näin korona-ajalle polokastua käyntiin....

kiitos ja päivänjatkoja

2

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en ossoo sannoo vuan luulis jotta jos sulla oes kilikali spraypulloja, niin yksintein niistä ruiskuttas mualin jo suoraan mallin pintaan?

• Anonyymi

Kirjoitappa siihen kuukeliin kynäruiskumaalit.. niin jopas alkaa löytymään, ekä siis mitään aerosoleja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Töistä lomautettu Jasmiina äimän käkenä Big Brother -voitosta - 30 000 euroa rikkaampana kotiin!

Hämmentynyt Jasmiina voitti kireässä kisassa Big Brother Suomi -realityn. Jasmiina sai äänistä 50,1% ja Aki 49,9%. Voittiko mielestäsi oikea kisaaja?
      Big Brother
      189
      7990
    2. Esko Eerikäinen tuo kolumbialaisen äitinsä tv:seen: Pieni Esko tuli vain 10-vuotiaana yksin Suomeen

Tiesitkö, että pieni Esko lähetettiin Kolumbian vaaroista yksin vain 10-vuotiaana Suomeen? Lähtiessään Kolumbiasta Esko sai äidiltään muistoksi yhden
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      6006
    3. Some liekeissä! Mikko Leppilampi jättää TTK:n - Kollegat ylistävät: "Huikea ja uniikki", "The best"

Mikko Leppilampi teki kyllä huikean uran Tanssii Tähtien Kanssa -juontajana, yhteensä 10 kautta. Mitä luulet, kuka mahtaa astua Leppilammen saappaisii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      3202
    4. Onnea Tanssii Tähtien Kanssa -kisan voitosta, Ernest Lawson!

TTK:n voitti pystymetsästä tanssiparketille tullut Ernest Lawson ja Anniina-ope. Valitsiko kansa oikein ja voittiko oikea pari, mitä mieltä olet? ht
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2130
    5. Onko Saramon Pekka Kiira Korven nyksä?

Eikös Saramo lopettanut, Kiirahan sanoi, että ei ole urheilija ENÄÄ, voi olla entinen!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      2031
    6. Pikkaraisen ulosanti instassa

Onko sillä kaikki kotona yläkerrassa... Miten lapsellisia kommentteja sillä on insta kuvissa. Laitan auringon nukkumaan. Mennään ostamaan kaunoluisti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1433
    7. Tässä täytyy olla jotakin erikoista

En voi ymmärtää muuten, miksi niin koukutat minua, ja minun kokemukseni on, että me kohtaamme jollakin syvällisemmällä tasolla. Eikä tunne muutu eikä
      Ikävä
      72
      1189
    8. Olen rakastunut suhun

Joten kerro miten mun pitää toimia, että saan sun tunteet selville ilman kiusaantunutta ilmapiiriä? 💘
      Ikävä
      63
      1169
    9. Kyllä noita sun silmiä

kattelis mielellään.
      Ikävä
      53
      1165
    10. En vain pääse sinusta irti

Alussa yritin, yritin tosissani, mutta se kesti vain n. kuukauden, ja palasi vanhoille uomilleen. Olen pahoillani nainen. Olet linnoittautunut sydämee
      Ikävä
      68
      1082
    Aihe