Paketti USAsta maateitse

kauanko kestää?

Onko kenellekään tullut pakettia MAITSE USAsta? Eli paketti tulee halvimmalla taksalla ilmeisesti rahtilaivalla. Kuinka kauan mahtaa mennä ennen kuin on perillä Suomessa?

8

2575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaaja

      meni mulla yhden paketin kanssa, joten se lentopostipaketin pieni lisähinta ei ole ihan turhasta. Paketin kulkuaika nimittäin lyhenee parhaimmillaan yhteen viikkoon.

    • säkkisika

      Laivalla tuli 8 viikossa. Laite hajosi ja lähetin takuukorjaukseen. Lähetys maksoi 35e.

    • MAATEITSE amerikasta

      Kuka dorka luulee, että on NY-HKI maayhteys olemassa? Samako dorka, joka luulee laitteen hajotessa että se Suomessa korjataan? Siinä on kiva olla 6kk ilman kameraa, kun se on huollossa. Idiootteja on monenlaisia.

      • T. Ollo

        Joskus joutuu valitsemaan alkuperäisen ostomaan korjauspaikaksi. Kuuntelin kerran yhdessä kaupassa, kun asiakas kyseli ulkomailta ostetun kameran huollosta. Liike otti 50€ pelkästä vastaanottamisesta. Huolto maahantuojan huollossa kulut 100-200 € työstä ja osaat päälle. Myyjä sanoi, ettei noin 200 euron kameraa ainakaan heidän kauttaan kannata yrittää korjata. Uusi tulisi halvemmaksi.

        Ostin kerran infrapunavärifilmiä. Vasta kolmas liike sai sen kehitettyä. (Helios Pohjois-Suomesta, Helsinkiläinen Helios palautti filmin ja sanoi ettei sitä voi kehittää) Laitoin filmin kesällä kehitykseen ja tammikuussa Helioksesta tuli viesti, että filmini on saapunut laivalla New Yorkiin kehitettäväksi. Helmikuussa sain sitten vihdoinkin kuvat.


      • Jenkki

        Take it easy.. Jenkeissäkin luulevat maayhteyden olevan.. Relax


      • Matkaaja4567
        Jenkki kirjoitti:

        Take it easy.. Jenkeissäkin luulevat maayhteyden olevan.. Relax

        Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

        www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

        Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.


      • Tony Meola
        Matkaaja4567 kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

        www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

        Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

        Tere ja kiitti ossasta, mut siitä tuli aika hintava lähetys. Tilasin pari akkua ja testasin et paljonko maksaa ni oli 45 taalaa ku myyjä lähetti sen paketin ni se maksoi 34 taalaa, en tie minä vuonna tulee tai tuleeko ollenkaan, mut maksukaveri (PayPal) vei kumminkin rahat :)

        Tony


      • Toinen tohelo

        ...86km:n vesimatka välillä. meinaan siellä Beringinsalmen puolella. Sitten vaan junalla Helsinkiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe