Paketti USAsta maateitse

kauanko kestää?

Onko kenellekään tullut pakettia MAITSE USAsta? Eli paketti tulee halvimmalla taksalla ilmeisesti rahtilaivalla. Kuinka kauan mahtaa mennä ennen kuin on perillä Suomessa?

8

2710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaaja

meni mulla yhden paketin kanssa, joten se lentopostipaketin pieni lisähinta ei ole ihan turhasta. Paketin kulkuaika nimittäin lyhenee parhaimmillaan yhteen viikkoon.

• säkkisika

Laivalla tuli 8 viikossa. Laite hajosi ja lähetin takuukorjaukseen. Lähetys maksoi 35e.

• MAATEITSE amerikasta

Kuka dorka luulee, että on NY-HKI maayhteys olemassa? Samako dorka, joka luulee laitteen hajotessa että se Suomessa korjataan? Siinä on kiva olla 6kk ilman kameraa, kun se on huollossa. Idiootteja on monenlaisia.

• T. Ollo

Joskus joutuu valitsemaan alkuperäisen ostomaan korjauspaikaksi. Kuuntelin kerran yhdessä kaupassa, kun asiakas kyseli ulkomailta ostetun kameran huollosta. Liike otti 50€ pelkästä vastaanottamisesta. Huolto maahantuojan huollossa kulut 100-200 € työstä ja osaat päälle. Myyjä sanoi, ettei noin 200 euron kameraa ainakaan heidän kauttaan kannata yrittää korjata. Uusi tulisi halvemmaksi.

Ostin kerran infrapunavärifilmiä. Vasta kolmas liike sai sen kehitettyä. (Helios Pohjois-Suomesta, Helsinkiläinen Helios palautti filmin ja sanoi ettei sitä voi kehittää) Laitoin filmin kesällä kehitykseen ja tammikuussa Helioksesta tuli viesti, että filmini on saapunut laivalla New Yorkiin kehitettäväksi. Helmikuussa sain sitten vihdoinkin kuvat.

• Jenkki

Take it easy.. Jenkeissäkin luulevat maayhteyden olevan.. Relax

• Matkaaja4567
        Jenkki kirjoitti:

Take it easy.. Jenkeissäkin luulevat maayhteyden olevan.. Relax

Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

• Tony Meola
        Matkaaja4567 kirjoitti:

Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

Tere ja kiitti ossasta, mut siitä tuli aika hintava lähetys. Tilasin pari akkua ja testasin et paljonko maksaa ni oli 45 taalaa ku myyjä lähetti sen paketin ni se maksoi 34 taalaa, en tie minä vuonna tulee tai tuleeko ollenkaan, mut maksukaveri (PayPal) vei kumminkin rahat :)

Tony

• Toinen tohelo

...86km:n vesimatka välillä. meinaan siellä Beringinsalmen puolella. Sitten vaan junalla Helsinkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6329
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1763
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1044
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      931
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      888
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      865
    Aihe