Onko kenellekään tullut pakettia MAITSE USAsta? Eli paketti tulee halvimmalla taksalla ilmeisesti rahtilaivalla. Kuinka kauan mahtaa mennä ennen kuin on perillä Suomessa?
Paketti USAsta maateitse
8
2710
Vastaukset
- Tilaaja
meni mulla yhden paketin kanssa, joten se lentopostipaketin pieni lisähinta ei ole ihan turhasta. Paketin kulkuaika nimittäin lyhenee parhaimmillaan yhteen viikkoon.
- säkkisika
Laivalla tuli 8 viikossa. Laite hajosi ja lähetin takuukorjaukseen. Lähetys maksoi 35e.
- MAATEITSE amerikasta
Kuka dorka luulee, että on NY-HKI maayhteys olemassa? Samako dorka, joka luulee laitteen hajotessa että se Suomessa korjataan? Siinä on kiva olla 6kk ilman kameraa, kun se on huollossa. Idiootteja on monenlaisia.
- T. Ollo
Joskus joutuu valitsemaan alkuperäisen ostomaan korjauspaikaksi. Kuuntelin kerran yhdessä kaupassa, kun asiakas kyseli ulkomailta ostetun kameran huollosta. Liike otti 50€ pelkästä vastaanottamisesta. Huolto maahantuojan huollossa kulut 100-200 € työstä ja osaat päälle. Myyjä sanoi, ettei noin 200 euron kameraa ainakaan heidän kauttaan kannata yrittää korjata. Uusi tulisi halvemmaksi.
Ostin kerran infrapunavärifilmiä. Vasta kolmas liike sai sen kehitettyä. (Helios Pohjois-Suomesta, Helsinkiläinen Helios palautti filmin ja sanoi ettei sitä voi kehittää) Laitoin filmin kesällä kehitykseen ja tammikuussa Helioksesta tuli viesti, että filmini on saapunut laivalla New Yorkiin kehitettäväksi. Helmikuussa sain sitten vihdoinkin kuvat. - Jenkki
Take it easy.. Jenkeissäkin luulevat maayhteyden olevan.. Relax
- Matkaaja4567
Jenkki kirjoitti:
Take it easy.. Jenkeissäkin luulevat maayhteyden olevan.. Relax
Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.
www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.
Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut. - Tony Meola
Matkaaja4567 kirjoitti:
Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.
www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.
Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.Tere ja kiitti ossasta, mut siitä tuli aika hintava lähetys. Tilasin pari akkua ja testasin et paljonko maksaa ni oli 45 taalaa ku myyjä lähetti sen paketin ni se maksoi 34 taalaa, en tie minä vuonna tulee tai tuleeko ollenkaan, mut maksukaveri (PayPal) vei kumminkin rahat :)
Tony - Toinen tohelo
...86km:n vesimatka välillä. meinaan siellä Beringinsalmen puolella. Sitten vaan junalla Helsinkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865