olen neulomassa toppia! ja siinä vaiheessa että pitäisi päätellä osaan kyllä mutta en tiedä pitääkö minun siirtää työ pois pyöräpuikoista vai voiko sen päätellä niillä? AUTTAKAA
miten pyöräpuioilla päätellään?
Anonyymi
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Otat toisen pyöröpuikon tai suoran neulepuikon, katso ettei jää kiristämään, oikeat oikein ja nurjat nurin.
- Anonyymi
Kyllä onnistuu PYÖRÖpuikoillakin päättely ihan samallalailla kuin tavallisillakin, ei tarvitse erillisiä puikkojakaan, aloitat vaan päättelyn siitä kohtaa mistä pitää päätellä. Muistat vaan tehdä tarpeeksi löysästi.
- Anonyymi
Juuri näin. Aloitat päättelyn siitä kohtaa, missä on kerroksen aloitus ja päättelet vain sitkeästi siihen asti, kunnes tulet kerroksen loppuun. Neuletta ei tarvitse siirtää mihinkään, päättelet vain ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2124050Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802