Epäreilua...

Anonyymi

Suokaa anteeksi. Harmittaa vaan olla aina yksin eli selibaatissa. Tuntuu, että miehillä on liikaa ennakkoluuloja minun suhteeni. "Ettei sulla ole hyvää liukasta vittua..." jne.. Tiedä sitten. Minulla on niin vähän kokemusta, että on mahdoton tietää, miten tyydyttäisin.. "

Harmittaa vaan kun tuntuu, että toisia naisia sitten kehutaan kyyneleet silmissä, että miten ihanan limainen vittu ja miten ihana kaulakoru, vaikka miehet itse ovat ostaneet näille seksilimat ja kaulakorut.

Tää on vähän asiatonta tekstiä tiedän. Mut miksi kaikki naiset eivät kelpaa edes sitä yhtä kertaa?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos oot seinäjoelta tai lähettyviltä niin ota yhteyttä kikissä :) kik: suihin22.
      Oon 25vuotias ja varmasti saan sinut tyydytettyä :)

    • Anonyymi

      No kerro itsestäsi enemmänkin

    • Anonyymi

      Kerro lisää miten yhteyttä jne

    • Tehdään asiaan poikkeus, mistä sut löytää

      • Anonyymi

        Sun hanurista


    • Anonyymi

      Lisään vielä.

      Voin kyllä katsoa elämää eteenpäin myös toisin, en niin apeana. Voin katsoa elämää eteenpäin luottaen siihen, että yksin tai yhdessä jonkun ihanan ihmisen kanssa minä saan elää naisen elämää.

      Tämä oli sinänsä huono aloitus, sillä olen naimisissa, mutta minulla ja miehelläni ei ole nyt seksisuhdetta.

      • Anonyymi

        Nautinnollinen salasuhde kiinnostaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nautinnollinen salasuhde kiinnostaisi?

        Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Aisin kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?

        Jaa kuka?


      • Anonyymi

        Ikävä tilanne. Seksisuhde jossa saisi elää naisen elämää ihanan miehen kanssa ilman aviotyyppistä liittoa tuntuisi minusta paremmalta vaihtoehdolta.


      • Anonyymi

        Kysyikö joku sulta jotain?


    • Mistä päin olet?

    • Anonyymi

      Mistäpäin aloittaja on ?

    • Anonyymi

      Mitä sä selität?

    • Anonyymi

      Nämä aloittajan tapaiset vuodatukset ovat säälittäviä. Normaalipainoiset kyllä saavat munaa niin paljon kuin haluavat.

      Sitten on näitä säälittäviä pizza/hampurilais/kebab/siireri läskejä. Jotka eivät tee asialle mitään jotta laihtuisivat. Ja on ihan turha tulla itkemään kuinka ylioaino johtuu aineenvaihdunnasta tai muusta paska puheesta.

      Jännä juttu kun joka toinen läski väittää syövän terveellisesti ja liikkuvansa. Vitut joko lopetatte surkuttelu tai teette asialle jotain Yksinkertsista

      • Anonyymi

        Näin kertoo itse säälittävä yksinkertsis.


      • Anonyymi

        Ja taas tätä samaa paskan jauhantaa...


    • Sitä sanottiin aikoinaan "Toiset pojat saa ja toiset ei" kaipa se pätee myös tyttöihin.
      Poikkeatko jotenkin valtavirrasta kun kirjoitat "ennakkoluuloja minun suhteeni"?

    • Anonyymi

      Sittenhän meidän pitää tutustua ja naida salaa...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe