Suokaa anteeksi. Harmittaa vaan olla aina yksin eli selibaatissa. Tuntuu, että miehillä on liikaa ennakkoluuloja minun suhteeni. "Ettei sulla ole hyvää liukasta vittua..." jne.. Tiedä sitten. Minulla on niin vähän kokemusta, että on mahdoton tietää, miten tyydyttäisin.. "
Harmittaa vaan kun tuntuu, että toisia naisia sitten kehutaan kyyneleet silmissä, että miten ihanan limainen vittu ja miten ihana kaulakoru, vaikka miehet itse ovat ostaneet näille seksilimat ja kaulakorut.
Tää on vähän asiatonta tekstiä tiedän. Mut miksi kaikki naiset eivät kelpaa edes sitä yhtä kertaa?
Epäreilua...
19
125
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oot seinäjoelta tai lähettyviltä niin ota yhteyttä kikissä :) kik: suihin22.
Oon 25vuotias ja varmasti saan sinut tyydytettyä :) - Anonyymi
No kerro itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Kerro lisää miten yhteyttä jne
Tehdään asiaan poikkeus, mistä sut löytää
- Anonyymi
Sun hanurista
- Anonyymi
Lisään vielä.
Voin kyllä katsoa elämää eteenpäin myös toisin, en niin apeana. Voin katsoa elämää eteenpäin luottaen siihen, että yksin tai yhdessä jonkun ihanan ihmisen kanssa minä saan elää naisen elämää.
Tämä oli sinänsä huono aloitus, sillä olen naimisissa, mutta minulla ja miehelläni ei ole nyt seksisuhdetta.- Anonyymi
Nautinnollinen salasuhde kiinnostaisi?
- Anonyymi
Aisin kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Jaa kuka?
- Anonyymi
Ikävä tilanne. Seksisuhde jossa saisi elää naisen elämää ihanan miehen kanssa ilman aviotyyppistä liittoa tuntuisi minusta paremmalta vaihtoehdolta.
- Anonyymi
Kysyikö joku sulta jotain?
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Mistäpäin aloittaja on ?
- Anonyymi
Mitä sä selität?
- Anonyymi
Nämä aloittajan tapaiset vuodatukset ovat säälittäviä. Normaalipainoiset kyllä saavat munaa niin paljon kuin haluavat.
Sitten on näitä säälittäviä pizza/hampurilais/kebab/siireri läskejä. Jotka eivät tee asialle mitään jotta laihtuisivat. Ja on ihan turha tulla itkemään kuinka ylioaino johtuu aineenvaihdunnasta tai muusta paska puheesta.
Jännä juttu kun joka toinen läski väittää syövän terveellisesti ja liikkuvansa. Vitut joko lopetatte surkuttelu tai teette asialle jotain Yksinkertsista- Anonyymi
Näin kertoo itse säälittävä yksinkertsis.
- Anonyymi
Ja taas tätä samaa paskan jauhantaa...
Sitä sanottiin aikoinaan "Toiset pojat saa ja toiset ei" kaipa se pätee myös tyttöihin.
Poikkeatko jotenkin valtavirrasta kun kirjoitat "ennakkoluuloja minun suhteeni"?- Anonyymi
Sittenhän meidän pitää tutustua ja naida salaa...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602