Onko kellään kokemusta diana trailscout Ilmakosta, oon ajatellu ostaa sellasen, mut siinä piippu on nostettu tukista ylöspäin ja vain takatähtäin tukemassa piippua. Pysyyköhän piippu miten helposti suunnassaan, luusisi helposti kääntyvän pienestäkin kolauksesta.
Kelluva piippu
10
307
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän piipun suunta muutu kolhaisusta, jos se on tuettu takatähtäimestä. Jos takatähtäin, piippu ja etutähtäin liikkuvat yhdessä, niin asella osuu siihen mihin tähdätään.
- Anonyymi
Mulla ei ole sellaista asetta vielä ollut jonka piippu olisi kiinni lukkorungossa takatähtäimen avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole sellaista asetta vielä ollut jonka piippu olisi kiinni lukkorungossa takatähtäimen avulla.
Tuossa ilmakossa piippu ei ole kiinni lukkorungossa takatähtäimen avulla, vaan piippu on kiinni lukkorungossa ja kulkee takatähtäimen jalan läpi.
- Anonyymi
Onkos se piippu puuta kun kelluu😂
- Anonyymi
Oletko jotenkin tyhmä vai yksinkertainen kun kysyt tuollaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jotenkin tyhmä vai yksinkertainen kun kysyt tuollaista?
Yksinkertaisesti hyvin viisas.
- Anonyymi
Piippu voi hyvin olla vain takaosastaan tuettuna, sillä silloin se pääsee laukauksen paineesta vapaasti värähtelemään. Jos piippu on etutukissa kiinni, ei värähtely ole vapaata ja tukin jännitykset vääntävät piippua. Muutoinkin etutukki on yleensä sen verran notkea, ettei se muutoinkaan tarjoaisi kunnon tukea.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, jos ne tietämättömyyttään kysytään. Typeriä vastailijoita ja trollaajia näyttää olevan sitäkin enemmän. - Anonyymi
Piippu on nostettu irti tulosta siksi ettei se ruostu! Piippu jos makaa kiinni tukissa niin sateella jää aina vettä tukin ja piipun väliin eikä pääse kuivumaan.
- Anonyymi
Jos piippu kelluu niin sen täytyy olla joko kuivaa puuta tai muuta joka pysyy veden pinnalla.
- Anonyymi
Lapset nukkumaan...pikkukakkonen on jo ajat sitten lopu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923934Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441702
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1081561- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317