Pohdintoja energiahoidoista

Anonyymi

Käytännössä ihminen koostuu atomeista, jotka taas koostuvat kvarkeista joita pienempiä alkeishiukkasia ei ole ainakaan toistaiseksi löydetty tieteellisillä metodeilla. Energiahoidoilla manipuloidaan tukkiutuneita energiavirtoja virtaamaan vapaammin.

Minulla on kehossani hermovaurio jolle olen itse antanut käsilläni energiahoitoa koska ns. länsimaisen lääketieteen keinot ovat vähissä kun hermot ovat vaurioituneet. Lähinnä pitäisi vain syödä kipulääkkeitä.

Olen pitänyt kättä hermovaurion päällä siinä toivossa että se muokkaisi hermovauriossa olevien vaurioituneiden hermosolujen atomeita vastaamaan terveen käden hermosolukkoa vastaavaksi.

Mielestäni itse-energiahoidon tulokset ovat olleet positiivisia ja oloni on kohentunut melko lyhyessä ajassa kun olen vain pitänyt kättä hermovaurion päällä, niin kauan kuin kipu on antanut vastaan.

Koska parempaakaan hoitoa ei ole saatavilla niin pitää kokeilla epävirallisempia hoitokeinoja, enkä usko että muutamasta akupunktiokerrastakaan olisi paljoakaan apua. Toisaalta sitäkin voisi kokeilla. Jos länsimainen lääketiede ei pysty parantamaan esim. hermovaurioita niin kyllä kannattaa kokeilla muitakin keinoja sillä keho koostuu atomeista jotka ovat energiasidoksessa toisiinsa.

Solut koostuvat myös atomeista ja solujen atomeita voi manipuloida energiahoidoilla.

Radioaktiivisesta säteilystä saadut sairaudet toimivat periaatteessa hieman samalla tavalla kuin energiahoidot. Voimakkaasti radioaktiivisesti säteilevä objekti manipuloi kehon solujen atomeja niin että sinne kehittyy syöpiä, palovammoja, yms.

Itselläni tavoite energiahoidossa on muokata vaurioituneiden solujen atomeita, terveiden solujen atomeiden avulla, niin että vaurioituneeseen kohtaan sekä aivoihin syntyisi uutta tervettä hermosolukkoa

7

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mietityttääkö koskaan mikä on tuon ”voiman” todellinen lähde...? Susi lampaan vaatteissa..

• Anonyymi

Hörhöuskovaiset elävät itsekin luonnon antamalla energialla. Mm. kristinusko on jarruttamassa ihmisten itsehoitoja.
        Vastikketon huijaaminen ja rahastaminen on rikollista, mutta kokeneet ihmiset osaavat erottaa ne aidoista hoitomuodoista.

• Anonyymi

Eikö se ole ihan luonto, mikä on energian alkulähde, mikä on sitten luonnon alkulähde niin se onkin sitten tuntematon mysteeri

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät, että sinulla itselläsi tai energiahoitajalla on kyky hallita atomeja juuri toivotulla tavalla? Vastaavastihan voisi käydä niin, että atomeissa tapahtuisikin jotain negatiivista, joka romuttaa terveyttä lisää.

• Anonyymi

"Solut koostuvat myös atomeista ja solujen atomeita voi manipuloida energiahoidoilla."

Ns. "energiahoidoissa" ei ole havaittu välittyvän minkäänlaista energiaa. Atomien manipulointiin sitä tarvittaisiin. "Energiahoidoilla" ei ole vaikutusta atomeihin.

"Radioaktiivisesta säteilystä saadut sairaudet toimivat periaatteessa hieman samalla tavalla kuin energiahoidot. Voimakkaasti radioaktiivisesti säteilevä objekti manipuloi kehon solujen atomeja niin että sinne kehittyy syöpiä, palovammoja, yms."

Radioaktiivinen säteily on energiaa ja se voi siis atomeihin vaikuttaa, kuten vaikuttaakin. "Energiahoidot" eivät toimi periaatteessakaan samoin koskapa eivät toimi ollenkaan.

• Anonyymi

Kyllä energiahoidot on mielestäni pakko olla totta, Mikael Rissanenkin niitä uskoo.

• Anonyymi

Minäkin harrastan energiahoitoa itselleni. Käyn myös energiahoitajalla. Olen huomannut, että myös itsehoidosta on apua, joskaan se ei minulla ainakaan vielä ole yhtä voimakasta kuin hoitajalla. Olen saanut apua unettomuuteen ja alaselän, lonkan ja polven kipuun. Tunnen hoidon voimakkaasti. Hoitajat kädet tuntuvat kuumilta ja lonkassa ja polvessa tuntuu liikettä, koko jalassa nykimistä, välillä alaselkä ja jalka on kuin tunnoton. Hoidon jälkeen mahtavan hyvä olo ja myös nukun hyvin pitkän aikaa. Nykyään tarvii käydä vain muutaman kerran vuodessa, aluksi kävin viikottain, sitten vähitellen harvensin. Ja tuo itsehoito alkoi toimia jo muutaman hoitokerran jälkeen ja on vähitellen voimistunut. Mukavaa, kun pystyy taas harrastamaan liikuntaa, eikä tarvi särkylääkkeitä ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      164
      6558
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1933
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1721
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      344
      1104
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      50
      1055
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      1000
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      930
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      907
    Aihe