Pakko sanoa etten voi mitenkään arvostaa persua ihmisenä, enkä eläimenä.
Persu? En arvosta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään vajakkeja arvosta .
- Anonyymi
Itseasiassa arvostan eläimiä enemmän, kun suurintaosaa ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa arvostan eläimiä enemmän, kun suurintaosaa ihmisistä.
Autismille tai aspergerin syndroomalle on tyypillistä että arvostaa eläimiä enemmän kuin ihmisiä
Anonyymi kirjoitti:
Autismille tai aspergerin syndroomalle on tyypillistä että arvostaa eläimiä enemmän kuin ihmisiä
Naisten asperger poikkeaa hyvin miesten aspergerista. Sitäpaitsi, se on tainnut kadota jo diagnooseista. Tilalle on tullut kattotermi "autismikirjonhäiriö."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä kauniita ihmisiäkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä kauniita ihmisiäkin .
tai fiksuja
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tämä ei mikään "aspergerpalsta" olekaan niin, eläimiä he arvostavat sen tähden, että eläimillä ei ole turhia rutiineja, vaan ne ilmoittavat asiat suoraan. Ne eivät vihjaile. Niillä ei myöskään ole koskaan halua puhua jostain, mistä itse ei ole perillä. Eläimet eivät hyljeksi sinua, vain koska olet erilainen.
Vastaavanlaisia ihmisiä on vaikea löytää.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Vaikka tämä ei mikään "aspergerpalsta" olekaan niin, eläimiä he arvostavat sen tähden, että eläimillä ei ole turhia rutiineja, vaan ne ilmoittavat asiat suoraan. Ne eivät vihjaile. Niillä ei myöskään ole koskaan halua puhua jostain, mistä itse ei ole perillä. Eläimet eivät hyljeksi sinua, vain koska olet erilainen.
Vastaavanlaisia ihmisiä on vaikea löytää.Itse ajattelisin että se johtuu siitä että eläinten kanssa ei joudu kamppailemaan vallasta. Missä kaksi ihmistä kohtaavat, olivat he sitten miehiä, naisia tai mitä vaan, niin alkaa heti valtataistelu ja sosiaalisen hierarkian selvittäminen
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelisin että se johtuu siitä että eläinten kanssa ei joudu kamppailemaan vallasta. Missä kaksi ihmistä kohtaavat, olivat he sitten miehiä, naisia tai mitä vaan, niin alkaa heti valtataistelu ja sosiaalisen hierarkian selvittäminen
Tiedän itse etteivät assit yritä ottaa valtaa sosiaalisissa tilanteissa.
1. He kuulostavat toisinaan ehkä epäkohteliailta, mutta se johtuu siitä, että he ovat rehellisiä ja odottavat samaa muilta.
2. He ovat hiljaa, koska eivät osaa jauhaa tyhjää tai sitten pitävät monologisia puheita asioista, joista tuntuvat tietävän kaiken.
3. Koska ihmiset haluavat kuulla kohteliaisuuksia heitä lähestyessä ja turhaa papatusta on kaveeraus vaikeaa. Assin mielestä on tyhmää sanoa sellaista mitä ei tarkoita.
- Anonyymi
Hei, älä pahoita mieltäsi siitä asiasta. En minäkään arvosta sua.
- Anonyymi
Hei, kukaan ei kaipaa sun arvostusta. Sä et ole yhtään mitään
Ei se mitään, emme edes tunne toisiamme.
Olen ennemminkin erakko, enkä kaipaa huomiota. : )- Anonyymi
Aloittaja on katkera häviäjä. Persut on Suomen suosituin puolue. Hyvä persut, Suomen kansa dikkaa teidän päämäärää.
- Anonyymi
Ainakin sitä yhtä nakkimuki kädessä kutsuttiin possuksi, ei tosin millään pahalla possuille ne ovat söpöjä eläimiä?
- Anonyymi
En ole katkera, enkä häviäjä, en vaan pysty mitenkään arvostamaan persua. Esim jos persu olisi jossain hädässä ja tarvitsisi apua, en pystyisi auttamaan , en millään.
Anonyymi kirjoitti:
En ole katkera, enkä häviäjä, en vaan pysty mitenkään arvostamaan persua. Esim jos persu olisi jossain hädässä ja tarvitsisi apua, en pystyisi auttamaan , en millään.
Silloin mielesi on aika sadistinen.
- Anonyymi
Mutta jos persu on yläpuolellasi niin arvostat, eli elämäntyylisi ylimmällä portaalla johon tähtäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003745378- 182319
- 1982181
- 1071516
- 841470
- 741032
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.127908Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796