Yllätys privaattishowssa

Anonyymi

Ajoin kaverin pakulla hakemaan uutta käytettyä pyörää, jonka koeajosta oli sovittu edellisenä iltana, kun puhelin alkoi soida. Myyjän nimi vilkkui näytöllä.

- Haloo?
- Tuotaa... Sellainen asia, että vaimo soitti justiinsa mulle tänne töihin, että pyöränostaja olikin tullut aikaisemmin kuin sovittiin, ja löi koeajamatta rahat kouraan ja vei pyörän. Ja sitten hän sanoi ostajan nimen, ja minä hätkähdin että ostaja et ollutkaan sinä.
- No perhana. En se ollut minä tosiaankaan. Tästä taisi tulla hukkareissu.
- Joo, ostaja tuli soittamaan ovikelloa, katsoi pyörää ja sanoi ostavansa. Vaimo oli tehnyt sitten omistajanvaihdoksen netissä. Oon pahoillani, kun sinun kanssa sovittiin tästä jo aiemmin, mutta pääsi se toinen ostaja iskemään väliin.
- Eipä sille sitten mahda mitään, minun pitää etsiä toinen pyörä.
- Toivotan sulle onnea pyörän etsimiseen ja pahoittelut vielä kerran, kun sulle tuli turhaa ajelua. En tosiaan osannut neuvoa vaimoa tämmöisen varalle.
Puhelu päättyi ja mietin mitä tekisin. Ei sillä hinnalla toista sellaista pyörää löydy. Ajaessani hoksasin huoltamon ja kurvasin sinne kahville ja etsimään apua kännykästä. Nettimotossa ei näkynyt sopivia pyöriä tällä alueella, joten päätin vitutusta hoitaakseni mennä huoriin. Kävin vessassa syömässä potenssilääkkeen ja join hanasta vettä päälle. Ensin keskustaan, auto parkkiin ja korona-ajan suojanaamari kasvoille, sitten aurinkolasit ja lerppahattu päähän paisteelta suojaamaan. Käväisin marketissa varmuuden vuoksi ostamassa kondomeja ja jatkoin hierontapaikan suuntaan.
Thaikkulan lähellä koitin soittaa, mutta kun puhelinnumero ei vastannut, niin kävelin ennestään tutun privaattishowta tarjoavan paikan luo. Etuovi oli auki, joten astuin sisään. Kassan luona myyjä kertoi, että nyt on tanssimassa nuori ja oikein seksikäs blondi. Maksoin kolmesta vartista ja nainen huikkaa esiintyjälle että tuli asiakas.
Takahuoneen ovi aukeaa ja sieltä astuu tutun näköinen tyttö: pikkusiskon tytär! En ollut nähnyt Veeraa livenä yli kuuteen vuoteen, mutta nyt hän on siinä ja tervehtii, toivottaa minut astumaan peremmälle. Edellisen kerran nähdessämme hän täytti juuri kaksitoista vuotta ja piti kotonaan synttärijuhlat. Hänellä oli jo silloin suht isot rinnat ja tiimalasivartalo, kun murrosikänsä oli alkanut jo kymmenvuotiaana. Tyttö, joka tykkäsi piirtämisestä ja voimistelusta, oli näköjään päätynyt taiteellis-liikunnalliselle uralle, tai toivottavasti tämä olisi vain kesätyö, johon hän ei enää palaisi. ”Onneksi on maski ja aurinkolasit, jospa hän ei minua tunnista.” Nyt oli parta pois ja hiukset oli saaneet kasvaa jonkin verran, kun silloin kuusi vuotta sitten olin parrakas, kalju ja painoin 20 kg enemmän, joten ulkoinen olemukseni oli aika lailla muuttunut sitten edellisen näkemisen.
- Aloitanko stripteasetanssilla?
- Joo, se sopii hyvin, mutisin naamarin takaa.
Takahuoneessa oli sen verran hämärää, joten riisuin aurinkolasit pois ja pistin ne ja hatun pöydälle ja istuin sohvalle , kun Veera pisti cd:n soimaan. Hän katsoi minua hymyillen, käveli keskemmälle lavaa ja alkoi tanssimaan vartalo musiikin tahtiin keinuen. Vihjailevat liikkeet houkuttelivat minua mukaansa. Kohta hän pyörähti selkä minuun päin, pyöreät pakarat heiluivat kivasti hänen tverkatessaan.
aatteet vähenivät kiusoitellen, Veeran katse flirttaili kanssani. ”Flirttailisiko hän noin jos tuntisi minut?” Veera tanssi ja hyväili vartaloaan käsillään, hieroi ja puristeli pakaroitaan, nosti kädet hitaasti lantiolle ja edelleen vatsalle ja rinnoille. Hame ja toppi olivat jo pois, kädet puristelivat läpikuultavien pitsiliivien peittämiä – vai sanoisinko korostamia – rintoja, ja peukalot ja etusormet venyttivät selvästi kovettuneita nännejä.
”Ai saakeli kun hän on hyvännäköinen.” Sildenafiilin yllyttämä erektiokin antoi selviä merkkejä itsestään. Sohvalla olikin talouspaperia, tanssia seuraten otin siitä muutaman palasen valmiiksi kun voinut enää kieltää himoani. Nousin seisomaan, potkin sandaalit jaloistani ja riisuin shortsini ja alushousuni. Kaluni ponnahti vapauteen kiimatippa terskan silmässä kiiltäen. Istuin takaisin sohvalle housujeni viereen ja tartuin kyrpääni. Vetelin hiljaa käteen Veeran tanssiessa. Kohta liivit lensivät nurkkaan, ja hyväilevät kädet liikkuivat pitkin vartaloa. Tyttö tanssi, tosin se näytti melkein masturboinnilta, kun sormet hieroivat pikkuhousujen peittämää häpyä ja silmät sulkeutuivat, suu huokaisi, sitten hymy levisi ja nauravat silmät katsoivat minuun. ”Onko hän noin hyvä näyttelijä vai oikeasti kiihoittunut?” Runkkasin jo vähän nopeammin, kun hän riisui pikkarinsa, piti niitä häpynsä edessä ja näytti kainolta, ja sitten heitti pöksyt minulle. Nappasin ne käteeni ja katsoin, kun hän levitteli sormilla pillunhuulia puristellen toisella kädellä rintaansa. Katsoen häntä silmiin nostin pikkarit kasvoilleni, mutta maskin takia en saanut haisteltua niitä.
- Aikaa on vielä, saisiko olla muuta? Esimerkiksi sauvashown tai hierontaa?

4

3071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - Mitä muuta on tarjolla?
      - Sauvashow viiskymppiä, seitsemänkymppiä jos haluat kosketella, runkkaan sinut loppuun asti kahdeksallakympillä, suihinotto kumilla satasen...
      - Suikkari kumilla, saako siinä kosketella?
      - Pari kymppiä lisää koskettelusta, ei sormia pilluun.
      - Se tekee siis satakaksikymmentä.
      Mieleeni ei tullut tingata. Otin sortsien taskusta lompakon ja kaivoin sieltä pyydetyt setelit. Veera vei rahat käsilaukulleen ja palasi sieltä kortsun kanssa. Hän tuli polvilleen sohvalle viereeni ja rullasi kumin tottuneesti paikoilleen. Sitten hän tarttui kullin varteen ja alkoi nuoleskella ja näykkiä terskaa.
      Vaalea tukka nousi ja laski sylissäni, käteni hyväili hänen selkäänsä ja pakaroitaan. ”Ei helvetti, en olisi koskaan uskonut että eräänä päivänä siskontytär ottaa minulta suihin,” ajattelin. Sitten kokeilin hänen mukavankokoisia luomurintojaan. Nännit olivat kovat, ne ihan raapivat sormieni ihoa.
      Välillä suu pumppasi kullia ylösalas, sitten taas kieli hyväili terskaa joka puolelta. Miten se saattoikaan tuntua niin hyvältä! ”Voi vittu jos tätä saisi panna!” tuli mieleeni.
      - Saat kaksisataa lisää, jos saan panna sinua.
      - Ei käy, sori vaan.
      - Kolmesataa?
      Hän puisteli päätänsä samalla suullaan kullinnuppia hyväillen
      - Viisisataa?
      Hän nosti päätään ja sanoi:
      - Tuhatviisisataa, niin sitten.
      Pää painui taas syliini ja hän nappasi kullinpään suuhunsa.
      - Okei, se on diili.
      Pää nousi:
      - Onko sulla tosiaan tuhatviisisataa euroa mukana?
      Sieppasin lompakon shortsien päältä ja vedin sieltä pyörän ostoon tarkoitetun rahanipun.
      - On. Yksi, kaksi, kolme,... , ja tuhatviisisataa.
      Ojensin rahat. Hän oli hieman hämmentyneen näköinen, mutta kietaisi sohvalla olleet pikkarinsa setelinipun ympärille, heitti nipun käsilaukkunsa luokse ja asettui viereeni selälleen peppu sohvan reunalla: ”Tässä asennossa pääset hyvin sisään.” Menin polvilleni hänen jalkojensa väliin ja tähtäsin kullini ihanan näköiseen rakoon. Aloin upottamaan lihamäntääni sylinteriin.
      Pillunsuu aukesi terskan edetessä ja paksu kullini upposi sisään. Tunsin etten ole koskaan ollut ihanammassa pillussa kuin silloin. Se oli märkä ja tiukka ja myötäsi ihanasti kullin tunkeutuessa syvenpään. Aloitin varovaisella tahdilla vetäen kullin lähestulkoon ulos asti ja sitten työntyen takaisin. Nylkytin siinä hekumoiden naiseutensa kauneutta, katsoin miten kiinteät rinnat heiluivat ja kuinka sileä ja vaalea ihonsa oli. Kiihdytin hieman tahtia, ja Veeran silmät painuivat kiinni ja hänen kielensä lipoi huulia. Halusin suudella häntä, mutta en ollut varma, kuuluiko sekin hintaan. Ja maskikin oli tiellä. Kuitenkin kumarruin eteenpäin ottaen käsillä tukea sohvasta ja oikaisin polveni niin, että painoni oli päkiöiden ja käsien varassa. Kasvomme olivat kohdakkain, nenämme melkein koskettivat. Suutelin häntä maskin läpi ja hän suuteli takaisin.
      Hänen lantionsa painautui minua vasten, kun himokkaana työntelin kaikin voimin, ja tuo ihana pillu puristeli kulliani vaatien sitä laukeamaan sisäänsä. Tutut väreet alkoivat tuntua vartalossani, ja äristen ja täristen painoin viimeiset työnnöt syvälle pilluun, ja naisen jalat ja kädet kietoutuivat ympärilleni niin kuin en ikinä saisi lähteä pois sylistään, ja en kyllä olisi halunnutkaan. Liikuin vielä hetken hitaasti hänen sisässään. Makoilimme minuutin, pari siinä sohvalla sylityksin, suutelimme uudestaan, sitten hän pyysi minua nousemaan. Nousin ja otin aiemmin varaamani talouspaperit käteen. Vedin kullin päältä kortsun pois, solmin sen ja kuivasin kullini. Käärin kortsun sitten papereiden sisään ja huomasin Veeran katsovan minua epäilevän näköisenä ja kysyy sitten.
      - Ei kai me tunneta toisiamme?
      - Ehkä muistutan jotain toista maskinaamaista kaveria? En minä ainakaan tunne sinua, vaikka oletkin jotenkin tutun oloinen. Serkkutytöissä on samaa näköä kuin sinussa.
      - No en tarkoittanut serkkua. Jotenkin vaan muistutat erästä tuttua.
      - Niitä kaksoisolentoja on meillä itse kullakin, olen itsekin kuulema ollut televisiossa ja toisessa kaupungissa kattohommissa tuttujen mielestä. Itse kuitenkin tiedän etten ole ollut.
      - No, kiitos kuitenkin. Olet hyvä pano! Toivottavasti vielä nähdään!
      - Toivottavasti! Vaikka minulla ei taida usein olla varaa maksaa näin paljon, mutta tämä kerta oli todellakin hintansa arvoinen.
      Veera kääntyi, meni poimimaan vaatteensa ja livahti tavaroineen vessaan:
      - Vaihda maskisi ennen kuin lähdet, siinä on huulipunaa! Moi!
      Puin hiljaisena vaatteet, aurinkolasit ja hatun päälleni, ja kätkin paperiin käärityn kortsun maskin kanssa taskuuni. Kävelin ulos miettien, että tänä kesänä ei taida kannata mennä pikkusiskon luo käymään, kun sieltä voisi siskontytär tunnistaa enonsa. Mutta kuitenkin tunsin olevani voiton puolella, sillä vaikka en tällä reissulla saanutkaan moottoripyörää, niin sainpahan panna harvinaisen hyvää pillua!

    • Anonyymi

      Olipas "ajankohtainen" novelli tämä maskihomma huomioiden! Hyvä!

      • Anonyymi

        Joku hönö se taas jaksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku hönö se taas jaksaa

        Joo danoppa muuta, sinä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe