kesäkissan tai kollin astumaan puutarhaanne tai kotiinne. Jos otatte, muistakaa ruokinta, muuten ei karva kiillä ;))
miau kalle---------p
Aiotteko ottaa
12
790
Vastaukset
- TipuJuu
...luulin varanneeni kollikisan jo kesäksi..Sullon lyhyt mjuisti..Hik..kaava Tipujuu..
Nou hätiä mitiä, laitan uuden ilmoituksen paikallislehteen..Kjallen paikka auki! Otetaan kesäkotiin kollikissa. Leikkaamaton..*naur*- kalle-p
minua ei pääse rapsuttamaan muut kuin sinä ;)
Ole huoleti... kehrään vain sulle :D
rauhoitettu kolli kalle-p - Tipujuu
kalle-p kirjoitti:
minua ei pääse rapsuttamaan muut kuin sinä ;)
Ole huoleti... kehrään vain sulle :D
rauhoitettu kolli kalle-pJa siemaisen sille..Ja silitän. *jää kuuntelkemaan kehräystäsi*???
- (.)Y(.)
asumaan, eikä astumaan.. :DDD
Ruokkia pitää, sitä kesäkissaakin.. ;))
Kissaa en huoli, nurkkiini k*********n.. :DDD
Koira on, mun suosikki...- kalle-p
sanonta ole jotenkin näin...
Talo ilman aitanpolulla astuvaa kesäkollia on kuin talo jossa emäntä on kuin seipään niellyt.... - (.)Y(.)
kalle-p kirjoitti:
sanonta ole jotenkin näin...
Talo ilman aitanpolulla astuvaa kesäkollia on kuin talo jossa emäntä on kuin seipään niellyt....sun kanssasi.. :DDD
..*nauran kippurassa*... - kalle-p
(.)Y(.) kirjoitti:
sun kanssasi.. :DDD
..*nauran kippurassa*...pena-leidi pöksyihin :DDD
Jos sulle on....
siis pena-leidejä tai housuja :DDD *huokaa* - (.)Y(.)
kalle-p kirjoitti:
pena-leidi pöksyihin :DDD
Jos sulle on....
siis pena-leidejä tai housuja :DDD *huokaa*ne housut.. :DDD
Vai, unohtukohan ne?...
Kalle, se on tena- leidi.. :DDD
Jos nauratat lisää, niin niitäkin kohta tarvitaan.. :DDD
ruoja, holotnaa lykkäsit.
Täss muas o liikoo pentuloitte lykkääjii
ja se kylän kolli - ei perskule - nyt ruvvettii
terottaa nipsauslaitteita ja piästetää kolli
kutinast erroo.- PalNia
Aikeissa olen ottaa kolmen kuukauden pestin kissan hoitajattarena.;)) Kissa että minä saamme vaihtelua toisistamme ja syksyllä *pikkunarttu* pääsee talvikotiinsa broidini luo. Onneksi kisuli on sisäkissa, joten se saa tottua oleilemaan lasitetulla parvekkeella.;))
Sinunlaista kollia on mahdoton saada pysymään uskollisena edes kesäaikaan, vaikka minkälaista herkkua olisi tarjolla.;))))))) aina silloin tällöin hyvää ruokaa; ja muutenkin hyvää hoitoa ;))
- bag_gie
ympärivuotisia on jo usiampi kappale joten eipä taida meille enää mahtua ;DD
Totta kait ruokonta pitää muistaa samoin kuin rapsuttelu ja hyvänä pito. Ei muuten karva kiillä eikä rukki kehrää.
Muistutuksena vielä kaikille:
Elä ota kesäkissaa, Suomessa on kylmä talvi :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966