Aiotteko ottaa

kalle-p

kesäkissan tai kollin astumaan puutarhaanne tai kotiinne. Jos otatte, muistakaa ruokinta, muuten ei karva kiillä ;))

miau kalle---------p

12

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TipuJuu

      ...luulin varanneeni kollikisan jo kesäksi..Sullon lyhyt mjuisti..Hik..kaava Tipujuu..

      Nou hätiä mitiä, laitan uuden ilmoituksen paikallislehteen..Kjallen paikka auki! Otetaan kesäkotiin kollikissa. Leikkaamaton..*naur*

      • kalle-p

        minua ei pääse rapsuttamaan muut kuin sinä ;)
        Ole huoleti... kehrään vain sulle :D

        rauhoitettu kolli kalle-p


      • Tipujuu
        kalle-p kirjoitti:

        minua ei pääse rapsuttamaan muut kuin sinä ;)
        Ole huoleti... kehrään vain sulle :D

        rauhoitettu kolli kalle-p

        Ja siemaisen sille..Ja silitän. *jää kuuntelkemaan kehräystäsi*???


    • (.)Y(.)

      asumaan, eikä astumaan.. :DDD
      Ruokkia pitää, sitä kesäkissaakin.. ;))

      Kissaa en huoli, nurkkiini k*********n.. :DDD
      Koira on, mun suosikki...

      • kalle-p

        sanonta ole jotenkin näin...
        Talo ilman aitanpolulla astuvaa kesäkollia on kuin talo jossa emäntä on kuin seipään niellyt....


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        sanonta ole jotenkin näin...
        Talo ilman aitanpolulla astuvaa kesäkollia on kuin talo jossa emäntä on kuin seipään niellyt....

        sun kanssasi.. :DDD
        ..*nauran kippurassa*...


      • kalle-p
        (.)Y(.) kirjoitti:

        sun kanssasi.. :DDD
        ..*nauran kippurassa*...

        pena-leidi pöksyihin :DDD

        Jos sulle on....


        siis pena-leidejä tai housuja :DDD *huokaa*


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        pena-leidi pöksyihin :DDD

        Jos sulle on....


        siis pena-leidejä tai housuja :DDD *huokaa*

        ne housut.. :DDD

        Vai, unohtukohan ne?...

        Kalle, se on tena- leidi.. :DDD
        Jos nauratat lisää, niin niitäkin kohta tarvitaan.. :DDD


    • ruoja, holotnaa lykkäsit.
      Täss muas o liikoo pentuloitte lykkääjii
      ja se kylän kolli - ei perskule - nyt ruvvettii
      terottaa nipsauslaitteita ja piästetää kolli
      kutinast erroo.

    • PalNia

      Aikeissa olen ottaa kolmen kuukauden pestin kissan hoitajattarena.;)) Kissa että minä saamme vaihtelua toisistamme ja syksyllä *pikkunarttu* pääsee talvikotiinsa broidini luo. Onneksi kisuli on sisäkissa, joten se saa tottua oleilemaan lasitetulla parvekkeella.;))
      Sinunlaista kollia on mahdoton saada pysymään uskollisena edes kesäaikaan, vaikka minkälaista herkkua olisi tarjolla.;)))))))

    • aina silloin tällöin hyvää ruokaa; ja muutenkin hyvää hoitoa ;))

    • bag_gie

      ympärivuotisia on jo usiampi kappale joten eipä taida meille enää mahtua ;DD

      Totta kait ruokonta pitää muistaa samoin kuin rapsuttelu ja hyvänä pito. Ei muuten karva kiillä eikä rukki kehrää.

      Muistutuksena vielä kaikille:

      Elä ota kesäkissaa, Suomessa on kylmä talvi :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe