Vaimon vallan alla

Anonyymi

Löytyykö täältä muita pareja, joilla vaimo dominoi ja mies on saanut orjan roolin...? Haluaisimme tutustua ja kenties tavata kaiken "kivun" merkeissä.. T. Orjamies

23

9524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasemmistoliiton feministi nainen on alistanut minut orjaksi.
      Valtiatar käskee, piiskaa, panee, nöyryyttää ja alistaa minua orjaansa.
      meillä on Valtiatar – orja –sopimus.
      Vasemmistonaisen orjana tottelen käskyjä ja palvelen Valtiatarta.
      olen orja-raimo.

    • Anonyymi

      Orjalle saapui uusi sisäkön asu ja Kauko-ohjattava anustappi. Uutena rangaistus muotona orja joutuu nuolemaan spermansa jos valtiatar suostuu tyhjentämään orjan pallit...

      • Anonyymi

        Buuaahaa mikä hupiukko


    • Anonyymi

      Tänään jos kestän 100 iskua pajuvitsalla niin huomenna palkintona pillun nuolentaa...

    • Anonyymi

      Kun aloituksessa kysyttiin, niin ajattelin minäkin tuoda korteni kekoon.

      Olen feminisoinut mieheni

      Olen melko varma siitä, että miehenikin lukee kommenttejani täällä, sillä se oli juuri hän, joka minulle alunperin näytti tien kaikkiin ihaniin kokemuksiin ja novelleihin täällä Suomi24.fi sivuilla. Olen nauttinut suunnattomasti lukiessani niin miesten, kuin naistenkin kokemuksia hyvin erikoisilla aloilla ja tavoilla. Mieheni on ollut hyvinkin alistuva koko avioliittomme ajan. Jo avioliittoni alusta alkaen olen feminisoinut häntä monin eri tavoin. Joskus tuntuu, että hän ei edes ole huomannut kaikkea millä tavalla olen johdatellut häntä omiin tarkoitusperiini sopivaksi. Luulen että tämäkin kommentti täällä osuu hänen silmiinsä ennemmin tai myöhemmin.
      Olen syöttänyt hänelle E-pillereitä hänen ruokansa mukana jo lähes vuoden ajan. Myös erästä toista estrogeenivalmistetta. Hän ei ole enää pitkään aikaan saanut pienen pientä penistä spontaanisti kovettumaan, vaan sitä pitää vatkata pitkään ennekuin se kovettuu ja silloinkin vaan puolittain. Näissä yhteyksissä olen sallinut hänelle orgasmin siemensyöksyineen. Hänelle on myös kehittyny mukavat pienet tissit ja olen saanut hänet hieromaan niitä useampia kertoja päivässä. Idean sain eräältä ulkolaiselta sivulta. Hän hieroo niitä kainaloiden alta samallan osten ylöspäin ja näin hänen rintansa täyttävät erittäin hyvin A-kupin ja toivon, että jo ensivuonna ne ovat sopivia B-kuppikoolle.
      Jo hääyönämme sain hänet pukeutumaan pikkuhousuihin ja rintaliiveihin hommaa motivoin sillä että miehillä seisoo pitempään ja kovempaa jos he pukeutuvat naisten alusasuihin. Nykyisin hänellä on vain naisten alusasut myös töissä ja joka päivä. Asiaa ei tiedä muuta kuin äitini ja sisareni, jotka ihastuksissaan ostavat hänelle usein monenlaista naisellista ihanuutta synttäreille ja joululahjaksi. Kun äitini ja sisareni ovat kylässä hän on täysin pukeutunut naiseksi seuraamme ja suorittaa luonnollisesti kaikki askareet keittiössä meitä palvellen.
      Ei minulla ole mitään huonoja fiiliksiä siitä, että hän ei saa seisokkia, tai edes siitä, että hänen rintansa ovat hyvinkin näkyviä paidan alta ja kuinka rintaliivit piirtyvät kalsojan silmiin, kun olemme ulkona kesäisinä päivinä. Siispä kultaseni, jos tämä juttu osuu silmiisi, niin nyt varmaan ymmärrät että suurenneet rintasi eivät johdu pelkästään siitä, että painosi on hiukan kohonnut…
      Ymmärrä kyllä, että saatat kokea pientä stressiä työmaallasi, mutta sinulla on vain muutama ihana naistyökaveri jotka ymmärtävät tilanteesi varmasti hyvin. Yleensä ottaen minusta tuntuu, että olet tilanteeseen tyytyväinen ja onnellinenkin, niin, että jatkamme kai samaa rataa edelleenkin. Vai kuinka kultaseni?

      • Anonyymi

        Meillä joudun olemaan myös siveysvyössä 24/7. Olen siis vaimoni orja, toimitan vessapaperin virkaa, siivoan,pyykkään etc. Pukeudun naisten vaatteisiin silloin kun vaimoni niin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä joudun olemaan myös siveysvyössä 24/7. Olen siis vaimoni orja, toimitan vessapaperin virkaa, siivoan,pyykkään etc. Pukeudun naisten vaatteisiin silloin kun vaimoni niin haluaa.

        Heh heh mistä näitä sirkus pellejä oikein sikiää


      • Anonyymi

        Minulle alkoi kehittymään rinnat erään lääkken sivuvaikutuksena. Ei niin suuret, mutta selvät kuitenkin. Kerran vaimoni ehdotti, että kokeilisin hänen rintaliivejään ja niin tein. Tykästyin niihin ja nyt vuosien kuluttua käytän ainoastaan naisten alusasuja, myös harrastaessamme seksi Olen muuten huomannut, että kaluni ei edes seiso, jo minulla ei ole seksikkäitä naisten alusasuja ylläni. Anoppikin sai asiasta tietää ja anopin jpoululahja minulle oli kolme paria pikkareita. Ihan iohana anoppi... Nautin valtavasti tästä roolistani. En kuitenkaan haluaisi lä'hteä mihinkään sukupuolenvahdosleikkaukseen, vaan nauttia tilanteesta näin. Vaimoni sai minut myös yhteen erään miespuolisen työkaverinsa kanssa mökillämme. Mies on transsu ja vaimoni nautiskeli vieressä kun me tyttöpojan naiskenteltiin. Ihanaa, kerrassaan ihanaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle alkoi kehittymään rinnat erään lääkken sivuvaikutuksena. Ei niin suuret, mutta selvät kuitenkin. Kerran vaimoni ehdotti, että kokeilisin hänen rintaliivejään ja niin tein. Tykästyin niihin ja nyt vuosien kuluttua käytän ainoastaan naisten alusasuja, myös harrastaessamme seksi Olen muuten huomannut, että kaluni ei edes seiso, jo minulla ei ole seksikkäitä naisten alusasuja ylläni. Anoppikin sai asiasta tietää ja anopin jpoululahja minulle oli kolme paria pikkareita. Ihan iohana anoppi... Nautin valtavasti tästä roolistani. En kuitenkaan haluaisi lä'hteä mihinkään sukupuolenvahdosleikkaukseen, vaan nauttia tilanteesta näin. Vaimoni sai minut myös yhteen erään miespuolisen työkaverinsa kanssa mökillämme. Mies on transsu ja vaimoni nautiskeli vieressä kun me tyttöpojan naiskenteltiin. Ihanaa, kerrassaan ihanaa...

        Minullekin on kasvanut rinnat vuosien aikana ja vaimoni oikeastaan tuntuu pitävän niistä Ostaa minulle ihana hepeneitä lahjaksi aika usein. Lääkäri kyseli, että haluaisinko leikkaukseen pienentämään tissejäni, niin kerroin, että minä ja vaimoni oikeastaan pidämme niistä, siis miksi leikkelemään niitä. Se naiskirurgi tuntui ymmärtävän hyvin asian. Alusvaatteina minulla on aina naisten asut ja minä nautin tilanteesta paljon.


    • Anonyymi

      Siis kysymyshän oli, että löytyikö esim. Sub-miestä yhteisiin leikkeihin vaimoni ja minun kanssa eli vaimolleni 2 orjaa.. 😉

    • Anonyymi

      ei kipua mutta vaimo tuo baarista aina pari nuorta jotka nussii mun peppua vuorotellen koko yön

      • Anonyymi

        Ihanan nöyryyttävää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan nöyryyttävää...

        nyt oli tilannut 2 jättisauvaa peppuni oli lujilla toisessa niin voimakas vibra mutta ihanat orkut sen jälkeen vaimolle nuollen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt oli tilannut 2 jättisauvaa peppuni oli lujilla toisessa niin voimakas vibra mutta ihanat orkut sen jälkeen vaimolle nuollen

        Muakin on nyt nussittu 2 iltana kunnolla perseeseen. Vaimo vain totesi, että nyt saattaa vähän sattua...eilen vielä vaimo laittoi minut ristille ja kortsun siveysvyön päälle ja vibrasi wandilla häkin päältä, kun olin tullut pullautti vaimoni kortsun suuhuni. Mitään ei saa ilmaiseksi😧


    • Anonyymi

      minä teen seksin osalta kaiken mitä vaimo keksii pitänyt jopa päivän kauko-ohjattavaa tappia pepussa illalla vaimo nussinut straponilla niin kauan että tulen hän nauttii minä myös

    • Anonyymi

      meillä vaimo dominoi vain niin että silloin tällöin olen hänen nussima reikänsä koko yön on dildoo sitomista jätti straponia loputtomasti vielä aamulla pitkät panot joskus jättää sidottuna sänkyyn kun lähtee töihin kun tulee jatkaa

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvälle...meillä orja, minä nukun ensi yön kopissa vaippaan puettuna...


    • Anonyymi

      Kaksi päivää ollut täynnä kipua ja nöyryytystä...pyllyni on harjattu teräsharjalla, nussittu isoilla dildoilla, pissattu suoraan suuhun. Valtiattaren on myös polttomerkinny minut sekä tupakalla, että polttoraudalla. Rakastan orjuuttaa ja valtiatartani.

    • Anonyymi

      en ole orja mutta vaimo nussii straponilla aina kun haluaa tykkää panna mua

      • Anonyymi

        Ihanan irstaan ja riettaan Naisen oletkin sitten vaimoksesi löytänyt ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan irstaan ja riettaan Naisen oletkin sitten vaimoksesi löytänyt ;)

        Kyllä olen 😃...tehtäväni lisääntyi sillä, että kerran viikossa saan nuolla Valtiattaren töissä käyttämät kengät puhtaaksi. Se päivä oli eilen, nuolin kahdet likaiset saappaat pohjista varteen ja samalla valtiatar piiskasi minua. Kaiken kruunasi pinkki pörröinen anustappi pyllyssäni..


    • Anonyymi

      Orja sai uuden tehtävän Valtiattaren jalkojen nuolenta ja hieronta joka päivä😃

    • Anonyymi

      Valtiattaren sopi, että huomenna treenataan tappi housujen käyttöä, mitkä on jäänyt lelulaatikon pohjalle. Mikäli orja onnistuu niin orja saa viedä Valtiattaren shoppailemaan anustappi pyllyssäni, jos epäonnistuu niin rangaistus on varmaankin kivulias🤔😔

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      4120
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      171
      2533
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2329
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      155
      2315
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      429
      1604
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      152
      1408
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1307
    8. 79
      1271
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1268
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      58
      1195
    Aihe