Kärkkäinen !

Anonyymi

nyt jäi MAKIA pois kärkkäiseltä ! Ethän sinäkään kanna eurojasi kauppaan joka edustaa antisemitismiä,natsismiä,pseudotieteitä ja muuta kuonaa ! Koska jos asioit niin juha kärkkäinen sijoittaa sinun rahasi saastaan !

197

4058

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juurikin tänään kävin ja käyn jatkossakin

• Anonyymi

Eli mitä kannatat natseja,antisemitismiä vai huu haata ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mitä kannatat natseja,antisemitismiä vai huu haata ?

Kannatan ja kannan rahani Kärkkäiselle.

• Anonyymi

Miksi YLE on ottanut maalituksen kohteeksi tavaratalo Kärkkäisen?

Syy on se että Kärkkäinen myy tuotteita rokottamattomille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäisellä ei tarvitse koronapassia

Maksu käy myös käteisellä

• Anonyymi

Missä niitä liikkeitä on, jotta voisi käydä ostoksilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan ja kannan rahani Kärkkäiselle.

Minä lopetin sieltä ostamisen n. kolme vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäisellä ei rajoituksia eikä hygieniasta huolehdita. Myyjillä ei maskeja ja marjoja myydään sisällä oven edessä. Ne kuuluisi myydä ulkona!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lopetin sieltä ostamisen n. kolme vuotta sitten.

Kärkkäisen tuotteet on ihan alaarvoisia.
        Tilasin viimeksi tinkaa. Kuvassa näytti ihan ok.
        Näytti monitaskuselta. Monta vetoketjua sivuilla, mutta niiä ei ollut erillistä taskua, vaan kaikki avautuun yhteen ja samaan rinkkatilaan
        Olin todella pettynyt Kuva huijasi kostajaa.
        En tilaa mitään Kärkkäisellä. Täysin alaarvoisia tuotteita, joissa on esim. Hyvän rinkan hinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarttuuko rokottamattoman suolikaasut ?

• Anonyymi

Päinvastoin. Huuhaaporukka sai sen aikaiseksi, että ajan ostamaan seuraavan tarpeeni 450 € tällä kertaa Kärkkäiseltä. Mukavia myyjiä ja homma toimii.

Hyvä kun kiinnittävät huomiota, että ostokset kannattaa tehdä Kärkkäisellä ihan periaatteessa.

• Anonyymi

Siis mitä sinä kannatat natseja ,antisemitismiä vai pseudotieteitä vai kaikkia ? Oletko sairas ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä sinä kannatat natseja ,antisemitismiä vai pseudotieteitä vai kaikkia ? Oletko sairas ?

Taidat itse olla kun olet muita nälvimässä.

• Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11942036

Macron: Terveydenhoitoalan työntekijöille pakolliset koronarokotukset

Ranskan presidentti Emmanuel Macron ilmoitti maanantaina televisioidussa puheessaan koronarokotuksen tulevan pakolliseksi kaikille terveydenhoitoalan työntekijöille.

Presidentin mukaan syyskuun alusta lähtien hoitohenkilökunta ja vanhustenhuollon työntekijät tulee olla rokotettuna.

Macron toi puheessaan esille, että jossain vaiheessa Ranskassa täytyy käydä keskustelua siitä, määrätäänkö koronarokotus pakolliseksi kaikille.

Kreikka: koronarokotus pakollinen kaikille terveydenhoitoalalla

Kreikka on määrännyt koronarokotuksen pakolliseksi kaikille terveydenhoitoalan työntekijöille. Määräys koskee myös vanhainkodeissa työskenteleviä, maan pääministeri Kyriakos Mitsotakis ilmoitti maanantaina.

• Anonyymi

Eiköhän jokainen asioi siellä missä itse haluaa. Suomi on toistaiseksi vapaa maa, vaikka viherpunaterrorin alla ei aina siltä tunnu.

• Anonyymi

Just niin minä en ala kyseleen muilta missä käyn kaupassa johan on markkinat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mut jätkät! Oon Outokummusta enkä tunne täältä bileistä ketään. Enkä oo ikinä käyny ees täällä. Silti oon täällä ja toi jätkä ei särkee huomannu ku työnsin kahdesti oman käteni sen perstaskuun ja ajattelin että Ottasin salaa sen kännykän sieltä! Enkä kertos kellekkään ikinä että uskalsin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mut jätkät! Oon Outokummusta enkä tunne täältä bileistä ketään. Enkä oo ikinä käyny ees täällä. Silti oon täällä ja toi jätkä ei särkee huomannu ku työnsin kahdesti oman käteni sen perstaskuun ja ajattelin että Ottasin salaa sen kännykän sieltä! Enkä kertos kellekkään ikinä että uskalsin

Kyllä oli huumoria siinä tytössä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuulut kouluttamattomiin juntteihin jotka eivät ymmärrä mihin paskaan rahasi menee ?! Miten nukut yösi ?

• Anonyymi

Asialla ei ole mitään tekemistä minkään viherpunikkien kanssa vaan kärkkäisen sairaista puhasteluista ! Älä ole junttiälvänä vaan ole vastuussa siitä mitä tuet !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuulut kouluttamattomiin juntteihin jotka eivät ymmärrä mihin paskaan rahasi menee ?! Miten nukut yösi ?

varmasti hyvin..... kun Kärkkäiseltä löytyy hyvää tavaraa, niin toki sieltä ostan..

• Anonyymi

Kärkkäiseltä ostetaan ihan viherpunikkien kiusallakin. Hyvää tavaraa, ei mikään halpahalli. Jussi on järkiukko.

• Anonyymi

Aivan sama kunhan kauppa käy

• Anonyymi

😊😊😊

• Anonyymi

Ei ole viherpunikkien vaan meidän kaikkien vastuulla että tämmöistä kuppaista liikettä ei tueta ! Minä boikotoin myös viherpunikkeja !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole viherpunikkien vaan meidän kaikkien vastuulla että tämmöistä kuppaista liikettä ei tueta ! Minä boikotoin myös viherpunikkeja !

onnnex teitä on vaan pieni vähemmistö, niin se ei paljoo vaikuta Kärkkäseen.
        Kärkkäsellä on vaan parantunu myynti viimevuosina kun turhat viherpiiperötyypit on lähteny pois tavaratalon valikoimasta

• Anonyymi

Kyllä käytän. Jos jatkatte kaupan vainoamista, niin sitä enemmän. Ärsyttää tuo sairas touhu. Toivottavasti saamme kaupan tännekin päin

• Anonyymi

just niin....ite tilaan verkkokaupasta, niin pystyy paremmin tukemaan Kärkkästä.

• Anonyymi

En ole yhtäkään euroa kantanut kärkkäiselle enkä taatusti ikinä kanna ! Boikotoinnut jo vuosia ja ihan aiheesta !

• Anonyymi

Asiallinen kauppa ja asiallinen omistaja. Käyn viikoittain Kärkkäisellä.

• Anonyymi

Minäkin alan asioida yhä enemmän Kärkkäisellä.

Viherpunikit , antifat, varisverkostot rasmuksineen ja muine kommunistianarkisteineen vaahtoavat ideologioineen jos joku ei ajattele heidän kommunistiaatteidensa mukaisesti .

Tuon stalinistiaatteen jäljet pelottavat : Minkään muun aatteen jäljiltä ei maailmassa ole tullut niin paljon ruumiita kuin juuri kommunisti-ideologian.

• Anonyymi

Viherpunikit asioikoot Tradekassa tofunsa ja itunsa ostamassa.

• Anonyymi

Olen niin kaukana kun voi ikinä olla vas- kom viher saastasta ! Ja taatusti olen vastaan kärkkäisen levittämää propagandaa joka on läpeensä sairasta ja iljettävää !

• Anonyymi

Juu, näiden punaviherhörhöjen suvaitsevaisuus loppuu kuin seinään, jos erehdyt olemann asioista eri mieltä.

• Anonyymi

Kärkkäisellä näyttää kyllä joskus olevan hyviä tarjouksia, en ole muistaakseni ikinä käynyt tuossa kaupassa, jossain niin kaukana keskustasta, Palokan suunnalla vai missä onkaan ;)

Joskus tuli käytyä vaateostoksilla Löytexissä Seppälässä, oli hyviä juttuja, kauluspaitoja ostamassa, eri värisiä eri tilanteisiin muovipaketeissa olevia paitoja.
      Tuokin lopetti sitten.

• Anonyymi

Juutalaiset myykööt kiiltomuniaan vaikka Prismassa. Suomalainen käy Kärkkäisellä.

• Anonyymi

Jyväskylän foorumilla on kyllä todella paljon rasismia.

• Kukkii koko 24:ssa niin kuin kaikenlainen muukin haukkuminen ja ilkeämielisyys.

• Anonyymi

Se olis varmaan konkurssissa Tampereen puolella se Kärkkäinen.

• Anonyymi

Asion kyllä mutta en osta Turkissa valmistettuja Makia tuotantoa .

• Anonyymi

Makia - yksi pesu ja autorätiksi.

• Näkyy olevan nuorten suosiossa mitä nyt olen nähnyt joskus (Makia t-paitoja, kasseja jne).

• Anonyymi

Olen aina niiden puolella , jotka eniten kuraa saavat niskaansa.
      Eli nykyisin ihan vaan meidän Suomalaisten.
      Mamutkin ovat ihan ok , jos eivät ole haitaksi .
      Joskus olin kiihkeä vihreiden kannattaja , mutta nykyisin heidän ajamansa asiat ovat ristiriitaisia . Esim . kuinka hallitsematon maahanmuutto vähentää kulutusta ja liikenteen sähköistäminen pelastaa ilmastoa ?
      Eivät taida kaikki tietää ja tajuta , kuinka ne sähköautot valmistetaan noin niinkuin alun alkaen . Samoin niiden käyttöön tarvittavat latauspisteet ja lisääntyvä sähköntarve . Ok , kyllä se työllisyyttä ja talouskasvua nostaa hetkeksi . Mutta kun työläiset ovat sitä enemmän orjuutettuja , mitä enemmän talous kasvaa .
      Siitä ovat ihmisoikeudet ja luonnonsuojelu kaukana .
      Todella kaukana.

• Anonyymi

Aloittaja kertoi Kärkkäiselle tulevien rahojen menevän saastaan .
      Saisiko tarkennusta ?
      Korkeintaan ne menevät saastan vastustamiseen .
      Siksikö pelokas aloitus ?

• Anonyymi

Oletko tosissasi ? Siis tuet natseja ja antisemitismiä ja huu haa kuonaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punavihreitten pieni joukko pitää täälläkin suurimman öyhötyksen .
        Natseja näkevät joka paikassa , mutta ovat suurista asioista täysin pihalla .
        Miksi me suomalaiset emme itse saisi elää maassamme kuten tahdomme , kun te itse ajatte asiaa , että kaiken maailman elintasopakolaisetkin saavat pitää tapansa , ja vielä meidän kustannuksella ???
        Kärkkäinen on niin iso veronmaksaja , että niillä rahoilla elätetään korttelin verran roskasakkia Itä-Hesassa ja Turun Varissuolla.
        Laki ja kuri on saatava tähän maahan ja kyllä se vielä tuleekin .
        Hyppikää ja sylkekää ylisuvaitsevaiset silmille vielä hetki lailla mustain koronalevitteliäin.
        Ette hypi kauaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi me suomalaiset emme itse saisi elää maassamme kuten tahdomme , kun te itse ajatte asiaa , että kaiken maailman elintasopakolaisetkin saavat pitää tapansa , ja vielä meidän kustannuksella ???
        Kärkkäinen on niin iso veronmaksaja , että niillä rahoilla elätetään korttelin verran roskasakkia Itä-Hesassa ja Turun Varissuolla.
        Hyppikää ja sylkekää ylisuvaitsevaiset silmille vielä hetki lailla mustain koronalevitteliäin.
        Ette hypi kauaa .

😊😊😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuen, ja tulen aina tukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette hypi kauaa .

juuri noin

• Anonyymi

Toki asioin liikkeessä . Mutta en osta Makia tuotantoa Turkista .

• Anonyymi

On yksi lysti jos jotkut herkkähipiäiset vetää tuotteensa pois Kärkkäiseltä.
      Eiköhän noita tuotteiden tarjoajia riitä ja mun mielestäni Kärkkäisen myymäläketju on eri asia kuin itse henkilö Kärkkäinen. Minua ei liikuta mitä hän tekee, sanoo tai kannattaa, pääasia että saan sen tuotteen mitä menen ostamaan ja sillä siisti.

• Anonyymi

Jokaisen euron jonka viet kärkkäiselle hän muuntaa tueksi natseille ,kkk: lle,antisemitismiin ja muuhun kuonaan ! Jätitkö koulut käymättä ja elät imbesillinä pimeydessä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisen euron jonka viet kärkkäiselle hän muuntaa tueksi natseille ,kkk: lle,antisemitismiin ja muuhun kuonaan ! Jätitkö koulut käymättä ja elät imbesillinä pimeydessä ?

Mitä pahaa on natseissa, kkk:ssa tai antisemitismissä?
        Selitä.

• Anonyymi

Upeaa mainosta Kärkkäiselle. Pakko mennä käymään vaikka ei olisi ihmeempää ostamistakaan. Omistaja tuntuu olevan järkimies.

• Anonyymi

Vasemmistoliitto sponsoroi Kärkkäisen Sikapäiviä taloudellisesti.

• Anonyymi

Sehän on periaatteessa niin, että normaali Suomalainen ostaa kummempia funtsimata sieltä , mistä halvemmalla saa , siinä ei taustoja mietitä, jos tarvii jotain ja huomaa , et joku myy saman halvemmalla , niin avot ! se on siinä. Niin teen minäkin. Omassa taloudessa on yleensä oma ja perheen asiat etusijalla. Näin se menee .

• Anonyymi

No siinähän olet sitten ilmiselvästi Persu koska oma etu pääasia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites suhtautuvat omaan etuunsa somput sun muut elintasopakolaiset ?
        Tekevät sen vielä meidän veroeuroilla .
        Ja mikkä on kunnioitus ? Se on sitä luokkaa , että vääräuskoisen saa raiskata ja tappaa . Omatkin Naiset saa silpoa jo lapsena .
        Sitä ei punavihreät huomaa tai tajua .
        Tai olemmehan huomanneet jo , että punavihereät on tajunneet virheensä , ja nyt täällä vielä pieni promilleosa heitä häpeissään huutelee natsisyytöksiä kantaväestön niskaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minkähän takia keskusta haluaa 16 täyttäneille ääni oikeuden

• Anonyymi

KKK-ärkkäinen

• Anonyymi

Tuollaiset natsi-puheet on nykyajan herkkähipiäosten ksuhistelyita. Nykymaailmassa on kaikkea muutakin. Pedofiilejä ja raiskaaja. Ihan turhaa panikointia jostain natsijutuista
      Kyllä itsekin ihailen Saksan sodanajan armeijaa ja sitä kuria minä vallitsi SS-joukoissa...ja pelkät SS-joukot nyt ei liity oikein itsekään natsismiin.

• Anonyymi

Eikös ss joukot ollut just natsien ykkösporukka ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ss joukot ollut just natsien ykkösporukka ?

SS-Waffen ei ollut mikään natsijuttu.
        Pahimmat natsit oli enimmäkseen sivilivaateissa ja näillä ympärillään joukko sotilaita.

• Anonyymi

Kyllä Kannattaa Käydä Kärkkäisellä. Hyvä aseosasto ja aurinkoiset myyjät.

• Anonyymi

Tuolle eräälle sanoisin , tietämättäni olen sit perus-s , mut ei vaikuta siihen mistä ostan , ja en missään nimessä mee äänestämään enää, vaik olisin mitä puoluettani, olen sen hömpötyksen nähnyt tarpeettomaksi.

• Anonyymi

SS eli Schutzstaffel oli natsi-Saksan kansallis sosialistisen puolueen puolisotilaallinen yksikkö josta tuli myöhemmin Adolfin henkivartijakaarti.

Lähde: Wikipedia

• Anonyymi

Mä oon ihan hurmiossa natseihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon ihan hurmiossa natseihin.

Tontut kiertelee joulun aikoihin kyttäilemässä ihmisiä ja raportoi joulupukille missä kilttejä sinne lahjoja tuhmat saa pelkkiä risuja.

• Anonyymi

Kantasuomalaiset voivat tehdä rikoksia kotimaassaan, se suotakoon. Ulkomaalaisten Suomessa tehdyt rikokset sen sijaan ovat erityisen tuomittavia. Menkööt synnyinmaahansa rötöstelemään.

• Anonyymi

Kirjoitat asiaa

• Anonyymi

Niin tai Suomalaisten tekemät rikokset ulkomailla, tulkoot Suomen tekemään me rikoksensa!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tämä juuri olikin hyvä esimerkki siitä , kuinka suvakkimedia loihtii otsikoita.
        Kannattaa lukea tuo juttu loppuun asti , vaikka pitkä onkin.
        Löytyy sieltä muutakin huolenaihetta. Ja ilman sitä ei olisi otsikossa hehkutettua porukkaakaan.
        Mutta noin näin se on vaan kerrottava suomessa nykyään , kun totuuksien kertominen on laitonta.

• Anonyymi

Kiinassa tehtyjä vaatteita ("lapsitehtaat"?), missä yhteiskunta vastuullisuus ja arvot?

• Anonyymi

Suurin uhka äärioikeistosta maassamme on se että ne heittävät tikkaa ministereiden pahvikuviin. Äärivasemmisto taas on totaalinen uhka toimivalle yhteiskunnalle.

• Anonyymi

Äärioikeisto on pahempi vaara kuin maahanmuuttajien äärilaita.

• Anonyymi

Kyllä tulee tippa silmään . . .kun miettii miten hukassa te kouluttamaton roskaväki olette . . . Asia on niin yksinkertainen että jos viette rahanne kärkkäiselle olette mukana tukemassa natseja ja muuta kuonaa ! Ette voi olla niin imbesillejä 😭

• Anonyymi

Et sinäkään tiedä mitä esim muiden markettien johtoportaassa tapahtuu.

• Anonyymi

Ei vaikuta punavihreän roskaväen boikotit.
        Asioin Kärkkäisellä kuten ennenkin.

• Anonyymi

Ennemmin Kärkkäiselle kuin työntekijöitään sortavalle osuuskaupalle. Kärkkäinen on laatumyymälä kuten tuotteensakin. Lisää samanlaisia, niin sosialismi pikku hiljaa katoaa maastamme.

• Anonyymi

Äärivasemmisto on yhteiskunnan syöpä. Se ja sen lieveilmiö viherrys on hävitettävä Suomesta.

• Anonyymi

Niinhän sinä natsi luulet

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Minulle rakkaita kauppoja Kärkkäinen ja LIDL

• Anonyymi

Israel ja Saksa ovat myös lempimaitani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israel ja Saksa ovat myös lempimaitani.

Minun lempimaa on kotoinen Suomi!

• Anonyymi

Kadonneen pillukarvan metsästys alkoi juuri kärkkäiseltä..

• Anonyymi

Kaksi isoisäni veljeä olivat jääkärikoulutuksessa Saksassa aikoinaan. Komeita miehiä ja univormuja. Isoisäni olisi lähtenyt SS- joukkoihin, mutta ikä tuli vastaan muutamalla vuodella. Natseja olen aina ihaillut, upeaa se kurinalaisuus, tehokas toiminta ja huoli liikakansoittumisesta. On hienoa että Kärkkäisen omistajakin arvostaa samoja asioita.

• Anonyymi

Sinun isoisäsi karkasi Ruotsiin aikoinaan sotaa pakoon, joten suosittelen sinua asioimaan Ikeassa jatkossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun isoisäsi karkasi Ruotsiin aikoinaan sotaa pakoon, joten suosittelen sinua asioimaan Ikeassa jatkossa..

Suora hermoko se siellä taas oikkuilee, heheee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suora hermoko se siellä taas oikkuilee, heheee?

Suoris on rankka hemmo . Se kirjoittaa romaania .
        Tulee varmaan bestseller saman tien .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoris on rankka hemmo . Se kirjoittaa romaania .
        Tulee varmaan bestseller saman tien .

Tais osua suoraan hermoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Makian rättejä en ottais vaikka ilmaiseks saisin kun tietää miten teetetty ja missä . Nyt onkin hyvä aika lisätä Kärkkäisellä käyntejä kun moinen sontafirma on sieltä rytkynsä poistanut.

• Anonyymi

Aloittaja ei tiiä kyllä asioista mitään mutta hyvähän se valtamedian valheitten mukana on mennä. Onnea itsensä valehtelemisen !

• Anonyymi

Joo eivät muutkaan poikottituotteet ole loppuneet Kärkkäiseltä !!

• Anonyymi

Kikikihihihi

• Anonyymi

Kärkkäiseltä viikonloppuna makiaa suun täydeltä -20%!

• Anonyymi

Mistä noita MAKIA:n lapsilla teettämiä vanteenpuhdistusrättejä saa jatkossa? Ei viitsi Kärkkäiseltä hankittuja laatuvaatteita käyttää moiseen.

• Anonyymi

Jyväskylä on suomen Ateena ? Ei uskoisi kun katsoo mitä juntit täällä kirjoittaa . . .ei kukaan voi olla niin älvänä että ei ymmärrä miksi kärkkäistä kuuluu boikotoida . . .

• Anonyymi

Stalin , Lenin , Kim Jong Sung , Pol Pott , Napoleon , Mao Tse Tung ; Tsingis Ghan , Idi Amin jne ..
      Hitler oli pikkutekijä , mutta jotain pitää keksiä , koska noista edellä mainituista on suurin osa punaisia hirmuhallitsijoita.
      Häpeää pitää koittaa peitellä vaikka valhein .

• Anonyymi

Mistä näitä Turkissa valmistettuja Makia halpatuotteita voi nyt ostaa ?

• Anonyymi

Ja sensuuri on poistanut viestin , jossa kyseltiin sen perään , että onko suotavaa haukkua julkisuuden henkilöä natsiksi tällä palstalla ?

• Anonyymi

No ei todellakaan. Jos tarkkoja ollaan niin kyllä kai tuollaisesta voisi herjaussyytteen nostaa.

• Anonyymi

Puhutko Kärkkäisestä? Milloin totuuden kertomisesta on tullut haukkumista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko Kärkkäisestä? Milloin totuuden kertomisesta on tullut haukkumista?

Silloin kun se osuu vaikkapa elintasopakolaisiin ja punavihreisiin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan. Jos tarkkoja ollaan niin kyllä kai tuollaisesta voisi herjaussyytteen nostaa.

Jos on natisi niin eikö ole oikein kertoa siitä?

• Anonyymi

Suklaamunat hankitaan tänä vuonna Lidlin sijaan Kärkkäiseltä.

• Anonyymi

Punavihreät ajvat samaa suomalaisille ja ylipäätään valkoisille , mitä aikoinaan KKK Usassa mustille .
        Eikö ne tajua , mitä lastensilpojat heille itselleen tulevat tekemään , jos tulevaisuus on heidän ?

• Anonyymi

Kannattaa syödä ihan normaaleja kananmunia, hakekaa sit vaikka ns. luomutiloilta tai ihan mistä vain , ne kyllä 1 vrk. kuluttua muuntuvat " suklaan " värisiksi ja ovat ravitsevia, nälkäkin lähtee. Kunhan Suomesta ostaa tääl asuessa, ei tuu hitlerit ,staalinit, eikä etes kekkoset mieleen vaan KANANMUNAT.

• Anonyymi

Jos nämä natsiyhteys-huhut pitää paikkaansa niin ihmettelen sitä että eikös kyseinen henkilö ole jonkun sortin uskovainen?

• Anonyymi

KKK

• Anonyymi

Kylläpä Kaveri Keksii .

• Anonyymi

Ostan sieltä mistä halvimmalla saa.Useimmiten Kärkkäiseltä.

• Anonyymi

Käytiin vaihtelun vuoksi Ylivieskan Kärkkäisellä tänään. Olisi ollut kiva tavata Jussikin, mutta mies oli kuulemma kirkossa.

• Anonyymi

Tuli käytyä ihan mielenkiinnosta eka kertaa eilen .
      Kauppa näytti kaikinpuolin hyvältä .
      Keroin myyjälle , että tulin ihan siksi , kun on kova parjaus jonkun ylisuvakin taholta käynnissä heitä vastaan .
      Myyjä tärähti nauramaan ja tuumi , että "et ole ensimmäinen samasta syystä "
      Käyn muuten toistekkin , koska valikoima oli hyvä ja palveluakin sai , mikä harvinaista nykyisin .

• Anonyymi

Palvelu johtuu siitä että Kärkkäisen henkilökunta on erittäin hyvin palkattua väkeä. Neljä tonnia kuukaudessa irtoaa helposti. Siihen saa liiterin kassa tehdä kolme kuukautta töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palvelu johtuu siitä että Kärkkäisen henkilökunta on erittäin hyvin palkattua väkeä. Neljä tonnia kuukaudessa irtoaa helposti. Siihen saa liiterin kassa tehdä kolme kuukautta töitä.

Johan pomppasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan pomppasi.

Kateus on karsasta kantaa, vai mitä?

• Anonyymi

Pitäisi ostaa perämoottori mutta en osta ainakaan Kärkkäiseltä!
      Kärkkäinen lopulliseen boikottiin. On niitä muitakin kauppoja.

• Anonyymi

Näin hienosti tämä ABC .n juutalaisjehovalainen kampanja toimii .
      (suurimmat osakkeenomistajathan ovat niiltä suunnilta )
      Olisiko kohta jo Supolla asiaa tarkastella asiaa ?

• Anonyymi

Perän ostin Bauhausista, mutta moottorin hankin varmasti Kärkkäiseltä.

• Anonyymi

Minä tilasin akkukäyttöiset airot Kärkkäiseltä. Siellä on yksinmyyntioikeus Suomessa. Ostin ne vihernatsien kiusallakin, kobolttia täynnä vehkeet.

• Anonyymi

Helppo se on hölmöjä huijata vaikka akkukäyttöisillä airoilla🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo se on hölmöjä huijata vaikka akkukäyttöisillä airoilla🤣

Tajusitko olevasi ensimmäinen ja ainoa huiputetuksi" tullut ?
        Ehkä et .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajusitko olevasi ensimmäinen ja ainoa huiputetuksi" tullut ?
        Ehkä et .

En koska minua ei huiputeta akkukäyttöisillä airoilla kuten sinua🤣

• Anonyymi

Olen käynyt ja käyn vaikka en perusta koko ukon mielipide maailmasta. Kauppaa osaa tehdä ja työtä tarjoaa monelle. Se että jos mielipiteet on mitä on niin se ei hetkauta. Toiset saattaa uskoa vaikka 200 litran öljytynnyriin se on minulle yksi ja sama siihen en voi vaikuttaa. Eri ihmiset osaavat eri asioita ja toiset ei mitään, jonkun mielipiteet on hyviä ja toisten ei mistään. Näin se vaan menee ja siitä saa valita ketä uskoo tai on uskomatta.
      Kuitenkin TOSI USKO ei ole joka miehen tai henkilön ja siitäkin saa kuulla.

• Anonyymi

Tiesittekö muuten , että Kärkkäinen on lahjoittanut Suomen Somaliyhdistykselle Itä-Helsingin toimintaan 10.000 euroa v. 2017.
      Punavihreät eivät ole lahjoitelleet kuin valtion kassasta .
      Mutta kovimpia öykkääjiä täällä , kuten yllä näkyy jälleen yli 50 viestin voimin .
      Kova urakka kahdelta pintaöyhöltä . Ja parasta siinä on , että mitä suurempi isänmaanpilkka , sen kovemmat kannatuslvut ..Tiedätte kyllä missä : ) : ) : )

• Anonyymi

Kävin JYväskylän Maalaiskunnassa, Vaajavirralla testaamassa akkukäyttöisiä airoja, näytepari. Kyllä oli jouhevaa vedellä vastavirtaan.
      Laatuairoja Kärkkäiseltä!

• Anonyymi

Kai muistit ladata vihreällä eko-sähköllä kiinalaiset eko-akut ?
        Ohisalo kannattaa muuten näitä sähköairoja , koska ne poistavat orjuutta maailmasta .
        Kaleeriorjat saavat vapaata ja pääsevät nauttimaan suomen antimista .

• Anonyymi

Minä en kannata äärioikeistoa lainkaan siksi en käy Kärkkäisellä.

• Anonyymi

Minä edustan vihreitä , ja tankkaan tästedes vain Shellillä ja ST 1 asemilla .
      Koska vihreiden P.Haaviston ja sittemmin Ohisalon luottoavustaja on siirtynyt ko. jakeluyhtiön palvelukseen .
      Hra?.Hulkkonen ei itse kommentoi asiaa millään tavalla.
      Hienoa , että tämä vihreä siirtymä on noussut trendiksi maassamme .

• Anonyymi

Hutiladon puoliso on kyseisessä oilifirmassa jonkinlainen ravattiroope.

• Anonyymi

Mihinkäs lahkoon tämä kauppias kuuluu?

• Anonyymi

mitä lahko tähän liittyy,

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juuri noihan pitääkin toimia

Antaa mielisairaiden hysteerikkojen ostaa maskeja,
        kauppa käy ja rahaa tulee Kärkkäisen tilille silloinkin kun hysteerikko ostaa käsidesiä

• Anonyymi

Kauppias myy ja ostajat ostaa. Se on jo hyvin vanha käytäntö. Valtiokin myy viinaa vaikka se on liuotinmyrkky. Lisäksi valtio varoittelee viinan kiroista ja myy lisää viinaa.
      Osuuskauppa myy alkoholia ja tupakkaa, vaikka ne vievät monen terveyden, jopa elämän.

• Anonyymi

Niinhän se menee mutta normaalit, fiksut kauppiaat eivät kannata natsijärjestöä.
        Jos äärioikeisto sitsit tekee iskun johonkin, mikä voi olla hyvinkin mahdollista Suomessakin niin siinä voi kuolla vaikkapa juuri sinun lapsi, vaimo tai joku sukulainen tai tuttava joten ei ole nuo natsit mitenkään leikin asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se menee mutta normaalit, fiksut kauppiaat eivät kannata natsijärjestöä.
        Jos äärioikeisto sitsit tekee iskun johonkin, mikä voi olla hyvinkin mahdollista Suomessakin niin siinä voi kuolla vaikkapa juuri sinun lapsi, vaimo tai joku sukulainen tai tuttava joten ei ole nuo natsit mitenkään leikin asia.

Kaikki kuolevat joskus, niin se menee. Eniten huvittaa tuo natsipanikointisi joka kumpuaa varmaankin syvästä vasemmistolaisuudesta tai huumausaineista. Natseja en itse ole koskaan tavannut, nk. uusnatseja tunnenkin muutaman, ovat erilaisuutta hakevia nuoria jotka nukkuvat pehmonalle vieressään. Ei niitä tarvitse alkaa pelätä, punavihreät huumehörhöt ovat paljon pahempi uhka yhteiskunnalle. Ne tekevät mitä tahansa saadakseen annoksensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs luulet , mikähän lahko se onkaan kun sen ensimmäisen terrori-iskun täällä suomessakin toteuttaa ?
        Jos toteuttaa.
        Tai on jo toteuttanut , mutta yksittäistapaushan se tietysti , kuten lehdet asian ilmaisivat .
        Miksi et ota esille Turun banaanipojan virnuiluja ?

• Anonyymi

Suhteellisuudentaju on näille punaviherteineille vaikeaa .
      Sitten kun ikää tulee ja joku pääsee jopa päättämään , niin lävisteniitit lähtee ja aate myydään hyvään rahaan .
      Kuten nykyään näemme hallituksen toimista.

• Anonyymi

Kärkkäinenhän on laittamassa Jyväskylän kävelykadulle siihen kompassin risteykseen pienmyymälän, saa hakea tavaraa lähempää keskustalaiset ,ei tartte autoakaan välttämättä ,hieno juttu teille, taitaa olla entinen Anttilan ym tilat. Mahtavaa.

• Anonyymi

Kärkkäinen ostaa kaikki R- kioskit.

• Anonyymi

Kannattaa katsoa saatko rahasta oikein vastaan!!! Ammattilainen asialla.

• Anonyymi

Minä en myöskään kannata vihervasemmistoa . Sairasta toisten siivellä elävää porukkaa.

• Anonyymi

Mies kävin ostamassa Kärkkäiseltä perämoottorin, hyvä palvelu.

• Anonyymi

Asioin vain Kärkkäisellä sillä en politikoi ostoksillani . Jokaisella on oikeus elämään eri aloilla , vaikka vihervasemmisto ei sitä ole ansainnut .

• Anonyymi

Kärkkäinen on numero 1.Aatteet velvoittaa ja se on hienoa se.

• Anonyymi

Mistä saisi hakaristilipun?

• Anonyymi

Kärkkäiseltä kun saisi vielä muun lisäksi päivittäiset elintarvikkeet niin ei tarttis muualla käydäkään!

• Anonyymi

Siellä on kohta myynnissä vaan ihan omia merkkivaatteita ja kenkiä, natsimerkkejä Saksasta ja Itävallasta

• Anonyymi

Kärkkäisellä on ystävällinen henkilökunta, olen asioinut siellä useasti, ei mitään huonoa sanottavaa.

• Anonyymi

Kaikki eivät ole natseja?

• Anonyymi

Annan kyllä eurot sinnekin,jos jotain ,mitä tarviin on hyvä trjous, tai muualta ei löydy. Ihan luonnollistahan se on , eipä juuri tuu kaikenlaiset seminolookit ,tookit,juupit nistit mieleen ??? Kun elän omaa elämääni ,miksi pitäisi.

• Anonyymi

Minua oikein oksetuttaa aina kuin menen kärkkäisen ohi ! Koska tiedän mitä kaikkiea saastaa kärkkäinen on levittänyt ja sponsoroinnut ! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

No hei, tuohon sun pahaan oloon on olemassa lääke, senkun muutat sellaiselle paikkakunnalle ja pysyttelet siellä missä sinun ei tarvitse Kärkkäisen ohi mennä koskaan. Näin saat olosi rauhoittumaan ja pääset jatkamaan seesteistä elämää.

• Anonyymi

Jokainen sentti on kärkkäiselle liikaa ,hän on aina sijoittanut rahansa antisemitismiin,uusnatseihin ja huu haahan jotka kaikki mädättää aivot !

• Anonyymi

Tiedätkö kuka on kärkkäisen aatteen takana ! David duke ! Googlaa ja mieti hetki kannatatko moista saastaa ! Ps.tietääkö kukaan miten miten kärkkäisen työntekijät perustelee itselleen miksi on töissä moisesssa saastatehtaassa ?

• Anonyymi

Hep ! Vieläkö on kärkkäisellä myynnissä david duken kirjoja ? Vai hävisikö valikoimasta kun siirtyi peitetylmin puuhaaman saastan tukemista ?

• Anonyymi

Nyt kärkkäinen leikkii henkilökuntansa ja heidän läheisten terveydellä ! Omilla sairailla kuvitelmilla koronarokotteista ! Jos olet siellä töissä tai asiakkaana olet myös tukemassa tätä saastaa ! Pyytää henkilökuntaansa ettei ota rokoitetta ja ei ole " maskipakkoa " jolla turvaisi asiakkaiden turvallisuutta ! ! ! Voisiko jokin järjestö tai vastaava taho nyt järjestää mielenilmaisun tai suuren boikotin jolla saataisiin tämä saasta loppumaan ? Nyt !

• Anonyymi

Kärkkäisellä on hieno aseosasto. Täytyy taas käydä hakemassa ammuksia syksyksi, jotta pääsee ampumaan eläimiä pakastimen täytteeksi.

• Anonyymi

Rakkaat jyväskyläiset ! Olemme suomen ateena ja kouluttetuina ja valistuneina kuluttajina emme asioi kärkkäisellä joka edustaa natseja ja muuta kuonaa vain asioimemme asiallisissa kaupoisssa ! Kärkkäinen tämän päivän ulostulolla tofiataa että ei välitä työntekijöistään eikä asiakkaistaan !

• Anonyymi

Emme ole sinun rakkaitasi, lepakko. Jyväskylän ympäristöstäkin ajellaan linja-autolasteittain Kärkkäiselle laatuostoksille. Ruikutuksesi lisää vain asiakasmäärää.

• Anonyymi

Minkä lain mukaan kärkkäinen saa jatkaa tätä saastan levitystä ? Sananvapaus ei saisi tarkoittaa sitä että huu haalla vaarantaa toisten terveyden ja mahdollisesti aiheuttaa kuolemaan !

• Anonyymi

Putosiko sinulta tuttipullo kotitynnyrisi pohjalle, vai mikä se kiukuttaa? Ihan turhaan täällä ruikutat, Kärkkäisen ovi käy entistä tiheämpään asiakasvirran kasvaessa.
        Minäkin käyn illemmalla ostamassa patruunoita, että pääsen sorsia tappamaan haulikolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putosiko sinulta tuttipullo kotitynnyrisi pohjalle, vai mikä se kiukuttaa? Ihan turhaan täällä ruikutat, Kärkkäisen ovi käy entistä tiheämpään asiakasvirran kasvaessa.
        Minäkin käyn illemmalla ostamassa patruunoita, että pääsen sorsia tappamaan haulikolla.

Ei käy, koska ihmiset eivät halua tukea natsismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käy, koska ihmiset eivät halua tukea natsismia.

Parkkipaikka on iso,mutta saisi olla vielä isompi,ettei ostosaikaa tuhraannu parkkipaikan etsintään.

• Anonyymi

Hei ! Onko missään listaa näistä vastuullista yrityksistä jotka eivät tee kauppaa kärkkäisen saastatehtaan kanssa ? Tietäisivät valistuneet ihmiset että mitä yrityksiä suosia !

• Anonyymi

Joo,lista olisi hyvä.Tietäisinpähän boikotoida niitä.

• Anonyymi

Loppujen lopuksi millään ei ole mitään väliä.

• Anonyymi

Eikö vieläkään ole kärkkäisen henkilökuntaan kuuluva ole kertonut että millä he perustelevat itsellensä että miten he voivat olla töissä jossain noin sairaassa kaupassa ?

• Anonyymi

Kärkkäiseen, Kärkkäiseen, kaikki joukoin Kärkkäiseen. Itsekin lähetän työpaikkahakemuksen Kärkkäiselle, vaikka en ole varma ottavatko tällaista ihan tavallista tradenomia myyjäksi. Tuntuu olevan niin fiksua väkeä siellä töissä.

• Anonyymi

Osaatko vempauttaa oiekaa kättä etuoikeaan? Sen on Kärkkäisen työntekijöiden ainoa pätevyysvaatimus.

Joulujuhlissakin henkilökunta laulaa: Natsijoukko alle sillan sammuun.

• Anonyymi

Kärkkäinen on totaalisen sairas ja jos kannat euroja hänen saastaputikkiin niin olet yhtä sairas ja sponsoroit hänen edustamia kauheuksia !

• Anonyymi

Enpä tuota tiedä...ostin kesällä uuden Tohatsu perämoottorin Kärkkäiseltä. Nopeasti tuli Matkahuollon kautta.

• Anonyymi

Kärkkäisen oppi isä on david duke entinen ku klux klanin johtaja joka on koko elämänsä levittänyt valkoista ylivalta aateetta ! ! ! Käymällä kärkkäisellä sijoitat eurosi siihen saastaan ! 😡😡😡😡😡😡😡😡

• Anonyymi

Sielläpähän kiukuttelet ja myrkytät itsesi kiukulla. Minusta paras kauppa ostaa eri tuotteita on Kärkkäisen tavaratalo. Ei hetkauta tuollaisen pienen ihmisen kiukuttelu kaupan toimintaa.

• Anonyymi

Kärkkäisellä saa 20% alennusta, kun tempaiseen kasalla oikean käden etusojoon.

• Anonyymi

Joutilaiden, pikku-radikalistien juttuja!

• Anonyymi

Menepäs kokeileen niin korkeintaan vartija heittää sut ulos.

• Anonyymi

Mitäs vikaa KKK:ssa on. Kerro ihmeessä.

• Anonyymi

Onko tämä huumoria ? En kuule kenenkään nauravan . . .ja jos olet tosissasi niin olet sairas ja tarvitset heti hoitoa ! Mikä diagnoosi ? Mikä lääkitys ?

• Anonyymi

Meille tulee kaikki tavara aseista autonrenkaisiin kärkkäiseltä.koska omistaja on yksi suomen suurista miehistä ,ei pelkää eikä kumartele ketään.koronapelleksikään ei ruvennut kuten muut vellihousut.kärkkäinen ei tarvitse makiaa mutta makia olisi tarvinnut kärkkäistä.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      70
      3129
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2487
    3. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2126
    4. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      55
      1942
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      94
      1892
    6. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      42
      1574
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      40
      1540
    8. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      14
      1243
    9. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      139
      1158
    10. Vuodetvierii

E siitä tulee nyt 50 vuotta oivoi
      Ähtäri
      6
      1073
    Aihe