Täällä Kiteellä ainakin saa maksaa aivan tarpeeksi sähköstä ja etenkin sen siirrosta, meillä omakotitalon sähkölasku Helmikuulta 455€,eipä työtöntä paljon naurata kun puolet Liitonpäivärahasta menee PKS:lle. Pitää varmaan ruveta Romaaniksi niin saa kaiken mitä tarvitsee ilman työn tekemistä! %
Sähkönsiirto ja sen hinta
9
160
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan aloittajalla muitakin murheita?
- Anonyymi
Etkö muuta keksi, kuin ilkkua jokaista aloitusta.
Siirrolle ei mitään voi, mutta sähkö ainakin kannattaa kilpailuttaa. Kilpailuttamalla tuosta leikkasi 50-100 euroa.
- Anonyymi
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
okaro kirjoitti:
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
Esimerkiksi helmikuun lasku minulla oli 15,85 €. Perushinnalla se olisi 22,09 €. Ei tämä maailmoja kaada, mutta säästöä sekin on.
- Anonyymi
Sekin säästö hupenee tänne Suomi24:lle kirjoitellessasi !
- Anonyymi
Millä lailla?
- Anonyymi
Sähkönsiirtomaksut pitää laittaa helsinkiläisten maksettaviksi ihan vaan siksi kun en itte viitti niitä maksaa. Persut ovat samaa mieltä näin kunnallisvaalien alla jotta saavat kaapattua Kepulandian äänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816