Täällä Kiteellä ainakin saa maksaa aivan tarpeeksi sähköstä ja etenkin sen siirrosta, meillä omakotitalon sähkölasku Helmikuulta 455€,eipä työtöntä paljon naurata kun puolet Liitonpäivärahasta menee PKS:lle. Pitää varmaan ruveta Romaaniksi niin saa kaiken mitä tarvitsee ilman työn tekemistä! %
Vastaukset 9
- Anonyymi
Onkohan aloittajalla muitakin murheita?
- Anonyymi
Etkö muuta keksi, kuin ilkkua jokaista aloitusta.
Siirrolle ei mitään voi, mutta sähkö ainakin kannattaa kilpailuttaa. Kilpailuttamalla tuosta leikkasi 50-100 euroa.
- Anonyymi
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedä aloittajan energian hinnan? Ne hinnat ovat niin tasaisia ettei niillä paljon säästä. Siirtohintaahan ei voi kilpailuttaa.
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
okaro kirjoitti:
On kahdenlaisia ihmisiä. Toiset valittavat että ei voi säästää koska siirtomaksut. Toiset vaihtavat sopimusta ja säästävät. Esimerkiksi Helenillä perushinta on 6,99 c/kWh ja 3,84 €/kk. Minä otin vuoden määräaikaisen ilman perusmaksua hintaan 4,38 c/kWh. Siis jokaiselta kilowattitunnilta säästää 2,61 senttiä tai n. 20%. Pienellä koulutuksella säästö suhteellisesti on vielä suurempi.
Esimerkiksi helmikuun lasku minulla oli 15,85 €. Perushinnalla se olisi 22,09 €. Ei tämä maailmoja kaada, mutta säästöä sekin on.
- Anonyymi
Sekin säästö hupenee tänne Suomi24:lle kirjoitellessasi !
- Anonyymi
Millä lailla?
- Anonyymi
Sähkönsiirtomaksut pitää laittaa helsinkiläisten maksettaviksi ihan vaan siksi kun en itte viitti niitä maksaa. Persut ovat samaa mieltä näin kunnallisvaalien alla jotta saavat kaapattua Kepulandian äänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7033153Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721013- 41900
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59612Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43603- 44508
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k28507Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.86495