Kannattaako muiden talouksien ikääntyminen pitää päällä?

Anonyymi

Tilanne on se et oon tällä hetkellä omassa pelissä siinä tilanteessa, että mulla olis seuraavan sukupolven muutto pois. Kannattaako muiden talouksien ikääntyminen automaattisesti pitää päällä?
esim. Pelaamassani taloudessa on taapero ja aikuisia (pelaan sillä hetkellä toista taloutta samassa maailmassa). Taapero toisesta taloudesta ikääntyy, niin enhän mä voi valita sen piirteitä vai oonko käsittäny koko idan väärin?

1

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot käsittänyt "idan" ihan oikein,
      MUTTA kerro mikä estää sua editoimasta sen tenavan piirteitä siinä vaiheessa kun taas alat pelata sillä taloudella missä se kulloinkin on?

Sims 3:ssa pelaamattomilla talouksilla tapahtuu sitä sun tätä pöljää tarinankerronnan takia. Kakkosessa pelaamattomat taloudet on "jäissä", ei tapahdu käytännöllisesti katsoen mitään ellei pelaaja käy asioita järjestelemässä, nelosessa simit tönöttää kotona tai tapittaa talon edessä ja lähinnä vain vanhenee ellei niille pelaaja tai pelatut simit tee jotain - ja niin edelleen.

JOS pelaat legacyja tai haasteita, niin niiden säännöt saattavat rajoittaa (tai kieltää) piirteiden muuttamista kesken pelin. Sama silloin, jos olet asettanut itsellesi jotain sääntöjä.
      Muissa tapauksissa on aika lailla makuasia miten hoidat simien ikääntymisen; tapauskohtaisesti erilaisilla huijauksilla, yksityiskohtaisesti TAI ryhmäkohtaisesti modeilla ja niin edelleen. Huijaukset ja modit valitset tietenkin peliversion päivityksen mukaan - mikäli nyt yleensä edes käytät huijauksia tai modeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe