Tilanne on se et oon tällä hetkellä omassa pelissä siinä tilanteessa, että mulla olis seuraavan sukupolven muutto pois. Kannattaako muiden talouksien ikääntyminen automaattisesti pitää päällä?
esim. Pelaamassani taloudessa on taapero ja aikuisia (pelaan sillä hetkellä toista taloutta samassa maailmassa). Taapero toisesta taloudesta ikääntyy, niin enhän mä voi valita sen piirteitä vai oonko käsittäny koko idan väärin?
Kannattaako muiden talouksien ikääntyminen pitää päällä?
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Oot käsittänyt "idan" ihan oikein,
MUTTA kerro mikä estää sua editoimasta sen tenavan piirteitä siinä vaiheessa kun taas alat pelata sillä taloudella missä se kulloinkin on?
Sims 3:ssa pelaamattomilla talouksilla tapahtuu sitä sun tätä pöljää tarinankerronnan takia. Kakkosessa pelaamattomat taloudet on "jäissä", ei tapahdu käytännöllisesti katsoen mitään ellei pelaaja käy asioita järjestelemässä, nelosessa simit tönöttää kotona tai tapittaa talon edessä ja lähinnä vain vanhenee ellei niille pelaaja tai pelatut simit tee jotain - ja niin edelleen.
JOS pelaat legacyja tai haasteita, niin niiden säännöt saattavat rajoittaa (tai kieltää) piirteiden muuttamista kesken pelin. Sama silloin, jos olet asettanut itsellesi jotain sääntöjä.
Muissa tapauksissa on aika lailla makuasia miten hoidat simien ikääntymisen; tapauskohtaisesti erilaisilla huijauksilla, yksityiskohtaisesti TAI ryhmäkohtaisesti modeilla ja niin edelleen. Huijaukset ja modit valitset tietenkin peliversion päivityksen mukaan - mikäli nyt yleensä edes käytät huijauksia tai modeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048