oon urheilullinen ja terveellisesti syövä mopoikäinen poika jolla ei oo mitään perussairauksia. Nyt tänään minulla oli koko elämäni pisin erektio. Kullini sojotti ilman mitään syytä yli kolme tuntia ja sen jälkeen kun mikään muu ei auttanut menin kylmään suihkuun ja kun sillä suihkutin penistä niin pikkuhiljaa jäykkyys poistui. Olin jo tuolloin aivan paniikissa ja varma ettei tämäkään toimi. Nyt en uskalla ajatella mitään kiihottavaa tai varsinkaan vetää käteen koska pelkään että jos niin teen niin erektio ei enää lähde vaan penis menee kuolioon.
Onko minulla priapismi?!
6
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Ajanmittaan usein esiintyvä pidentynyt erektio alkaa kehittyä haitalliseksi ja seuraukset voivat olla vakavia. Jos asia toistuu usein, niin lienee paras hakeutua lääkärin puheille.
- Anonyymi
Kyl kuulostaa vahvasti priapismilta.
- Anonyymi
Mulla seisoo lähes aina koko yön. Eikä mitään haittaa ole.
- Anonyymi
Voisitko pyytää jotakuta antamaan suuhoitoa erektion aikana? Itse en miehenä varmaksi mee sanomaan mutta nainen saattais tykätä siitä että saa imeä ja helliä niin kauan kuin haluaa kun ei kalu laske :D oma vaimo ainakin sanoo että häntä välillä ärsyttää minun nopea laukeeminen
- Anonyymi
Varmaan löytyis jostain baarista tms :) aloittajan ikä kuitenkin estää tän ja mistään nuorisokahvilasta tuskin tyttöä tuohon hommaan helpolla löytyy😆 mut toivottavasti hän on päässyt tästä ongelmasta eroon ihan itse👍
- Anonyymi
Jos runkkaaminen ei auta ja yhä seisoo tuntikaupalla, niin sitten kiireesti lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1766733Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1113195Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676- 191649
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381516Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151293- 641253
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751143