oon urheilullinen ja terveellisesti syövä mopoikäinen poika jolla ei oo mitään perussairauksia. Nyt tänään minulla oli koko elämäni pisin erektio. Kullini sojotti ilman mitään syytä yli kolme tuntia ja sen jälkeen kun mikään muu ei auttanut menin kylmään suihkuun ja kun sillä suihkutin penistä niin pikkuhiljaa jäykkyys poistui. Olin jo tuolloin aivan paniikissa ja varma ettei tämäkään toimi. Nyt en uskalla ajatella mitään kiihottavaa tai varsinkaan vetää käteen koska pelkään että jos niin teen niin erektio ei enää lähde vaan penis menee kuolioon.
Onko minulla priapismi?!
6
1246
Vastaukset
- Anonyymi
Ajanmittaan usein esiintyvä pidentynyt erektio alkaa kehittyä haitalliseksi ja seuraukset voivat olla vakavia. Jos asia toistuu usein, niin lienee paras hakeutua lääkärin puheille.
- Anonyymi
Kyl kuulostaa vahvasti priapismilta.
- Anonyymi
Mulla seisoo lähes aina koko yön. Eikä mitään haittaa ole.
- Anonyymi
Voisitko pyytää jotakuta antamaan suuhoitoa erektion aikana? Itse en miehenä varmaksi mee sanomaan mutta nainen saattais tykätä siitä että saa imeä ja helliä niin kauan kuin haluaa kun ei kalu laske :D oma vaimo ainakin sanoo että häntä välillä ärsyttää minun nopea laukeeminen
- Anonyymi
Varmaan löytyis jostain baarista tms :) aloittajan ikä kuitenkin estää tän ja mistään nuorisokahvilasta tuskin tyttöä tuohon hommaan helpolla löytyy😆 mut toivottavasti hän on päässyt tästä ongelmasta eroon ihan itse👍
- Anonyymi
Jos runkkaaminen ei auta ja yhä seisoo tuntikaupalla, niin sitten kiireesti lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899