oon urheilullinen ja terveellisesti syövä mopoikäinen poika jolla ei oo mitään perussairauksia. Nyt tänään minulla oli koko elämäni pisin erektio. Kullini sojotti ilman mitään syytä yli kolme tuntia ja sen jälkeen kun mikään muu ei auttanut menin kylmään suihkuun ja kun sillä suihkutin penistä niin pikkuhiljaa jäykkyys poistui. Olin jo tuolloin aivan paniikissa ja varma ettei tämäkään toimi. Nyt en uskalla ajatella mitään kiihottavaa tai varsinkaan vetää käteen koska pelkään että jos niin teen niin erektio ei enää lähde vaan penis menee kuolioon.
Onko minulla priapismi?!
6
1099
Vastaukset
- Anonyymi
Ajanmittaan usein esiintyvä pidentynyt erektio alkaa kehittyä haitalliseksi ja seuraukset voivat olla vakavia. Jos asia toistuu usein, niin lienee paras hakeutua lääkärin puheille.
- Anonyymi
Kyl kuulostaa vahvasti priapismilta.
- Anonyymi
Mulla seisoo lähes aina koko yön. Eikä mitään haittaa ole.
- Anonyymi
Voisitko pyytää jotakuta antamaan suuhoitoa erektion aikana? Itse en miehenä varmaksi mee sanomaan mutta nainen saattais tykätä siitä että saa imeä ja helliä niin kauan kuin haluaa kun ei kalu laske :D oma vaimo ainakin sanoo että häntä välillä ärsyttää minun nopea laukeeminen
- Anonyymi
Varmaan löytyis jostain baarista tms :) aloittajan ikä kuitenkin estää tän ja mistään nuorisokahvilasta tuskin tyttöä tuohon hommaan helpolla löytyy😆 mut toivottavasti hän on päässyt tästä ongelmasta eroon ihan itse👍
- Anonyymi
Jos runkkaaminen ei auta ja yhä seisoo tuntikaupalla, niin sitten kiireesti lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755