Onko minulla priapismi?!

Anonyymi

oon urheilullinen ja terveellisesti syövä mopoikäinen poika jolla ei oo mitään perussairauksia. Nyt tänään minulla oli koko elämäni pisin erektio. Kullini sojotti ilman mitään syytä yli kolme tuntia ja sen jälkeen kun mikään muu ei auttanut menin kylmään suihkuun ja kun sillä suihkutin penistä niin pikkuhiljaa jäykkyys poistui. Olin jo tuolloin aivan paniikissa ja varma ettei tämäkään toimi. Nyt en uskalla ajatella mitään kiihottavaa tai varsinkaan vetää käteen koska pelkään että jos niin teen niin erektio ei enää lähde vaan penis menee kuolioon.

6

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajanmittaan usein esiintyvä pidentynyt erektio alkaa kehittyä haitalliseksi ja seuraukset voivat olla vakavia. Jos asia toistuu usein, niin lienee paras hakeutua lääkärin puheille.

• Anonyymi

Kyl kuulostaa vahvasti priapismilta.

• Anonyymi

Mulla seisoo lähes aina koko yön. Eikä mitään haittaa ole.

• Anonyymi

Voisitko pyytää jotakuta antamaan suuhoitoa erektion aikana? Itse en miehenä varmaksi mee sanomaan mutta nainen saattais tykätä siitä että saa imeä ja helliä niin kauan kuin haluaa kun ei kalu laske :D oma vaimo ainakin sanoo että häntä välillä ärsyttää minun nopea laukeeminen

• Anonyymi

Varmaan löytyis jostain baarista tms :) aloittajan ikä kuitenkin estää tän ja mistään nuorisokahvilasta tuskin tyttöä tuohon hommaan helpolla löytyy😆 mut toivottavasti hän on päässyt tästä ongelmasta eroon ihan itse👍

• Anonyymi

Jos runkkaaminen ei auta ja yhä seisoo tuntikaupalla, niin sitten kiireesti lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe