Kuka on tämä Atob? Mistä tämä nimi tulee ja kauanko hän on tehnyt graffiteja?
Atob Jyväskylä
28
13823
Vastaukset
- Anonyymi
helvetti että äsyttää ku kaikki pitää töhriä, on siinä jollain harrastus..
- Anonyymi
Ne mitään graffiteja ole. Töhryjä ympäri kaupunkia. Tyyppi kiinni ja siivoamaan joka nurkka!
- Anonyymi
koitappa saada organisaatio sitte kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koitappa saada organisaatio sitte kiinni
Teinin sintti ei ole organisaatio vaan yksittäinen henkilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinin sintti ei ole organisaatio vaan yksittäinen henkilö
Mistäs sitä tietää kuinka monta henkilöä nimeä töhrii ympäriinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinin sintti ei ole organisaatio vaan yksittäinen henkilö
Hyvähän sulla on huudella jos et edes skenestä tiiä monet graffaajat on paljon vanhempia ku teinit eikä graffitit töhryjä ole ymmärrän että teillä ei aivot ole kehittyny siihe malliin että ymmärtäisitte :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän sulla on huudella jos et edes skenestä tiiä monet graffaajat on paljon vanhempia ku teinit eikä graffitit töhryjä ole ymmärrän että teillä ei aivot ole kehittyny siihe malliin että ymmärtäisitte :)
Jep täysin samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän sulla on huudella jos et edes skenestä tiiä monet graffaajat on paljon vanhempia ku teinit eikä graffitit töhryjä ole ymmärrän että teillä ei aivot ole kehittyny siihe malliin että ymmärtäisitte :)
Kyllähän sen näkee, että et sinäkään kovin vanha ole ainakaan aivoiltas.
- Anonyymi
Ympäri suomea löytyy ja junista kanssa😍
- Anonyymi
ATOB - https://atob.fi/
- Anonyymi
Töhrijä ilkivallan tekijä tämä Atobbi ja Wake uppi on, on se kumma kun näitä ei kiini ja pieksää kunnolla.
- Anonyymi
Atob on yksi henkilö ja wake up on ryhmä vandaaleja
Ja atob oli jäänyt kiinni 2021 ja sai joku 4 vuotta linnaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atob on yksi henkilö ja wake up on ryhmä vandaaleja
Ja atob oli jäänyt kiinni 2021 ja sai joku 4 vuotta linnaa..Mistä tieto ATOBIN tuomiosta on peräisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atob on yksi henkilö ja wake up on ryhmä vandaaleja
Ja atob oli jäänyt kiinni 2021 ja sai joku 4 vuotta linnaa..Mutta eikös ATOB maalaa nyt FOKEM nimellä eli ei pitäisi olla linnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tieto ATOBIN tuomiosta on peräisin.
tuo oli joku vanha mitä frendi seliti ja uskoin mutta nyt kun jätkän itsekkin tunnen nii vaihto vaan nimeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo oli joku vanha mitä frendi seliti ja uskoin mutta nyt kun jätkän itsekkin tunnen nii vaihto vaan nimeä
Paljo sil jätkäl menee kuukaudes rahaa maaleihin ku maalaa nii vitusti :D
- Anonyymi
kunnon selkäsauna kyllä auttaisi kurittomuuteen.
- Anonyymi
Graffiti on harrastus siinä missä muutkin, ja se tuo enemmän väriä kaupunkiin. Ymmärrän että noöeet tägit ja töhryt ei ole hienoja mutta isot ja ajatuksella tehdyt kuvat on taidetta ja hienoa.
- Anonyymi
atob on yks räppäri ;)
- Anonyymi
Arvasin. Eli mennään musiikillisestikin sieltä mistä aita on matalin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin. Eli mennään musiikillisestikin sieltä mistä aita on matalin
Oot kyllä melko vieraantunut hip hop kulttuurista ja todellisuudestakin
- Anonyymi
Entinen ATOB nykyinen FOKEM on tohtori getto
- Anonyymi
Hahah no vittu ei kyllä todellakaan ole :-DD kannattaa hoitaa faktat kuntoon ennen ku huutlee mitään netissä
- Anonyymi
GRAFFITI ON HIENOA TAIDETTA!!!
- Anonyymi00033
Ympäristön sotkemista se on eikä mitään taidetta...
- Anonyymi
Onhan se fokem jyväskylän koristelia samoin leksa
- Anonyymi00032
Nyt on joku töhrijä-ääliö mennyt maalaamaan graffitin maailmanperitökohteeksi ehdotetun, Alvar Aallon suunnitteleman rakennuksen kylkeen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483