Atob Jyväskylä

Anonyymi

Kuka on tämä Atob? Mistä tämä nimi tulee ja kauanko hän on tehnyt graffiteja?

28

13823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      helvetti että äsyttää ku kaikki pitää töhriä, on siinä jollain harrastus..

    • Anonyymi

      Ne mitään graffiteja ole. Töhryjä ympäri kaupunkia. Tyyppi kiinni ja siivoamaan joka nurkka!

      • Anonyymi

        koitappa saada organisaatio sitte kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koitappa saada organisaatio sitte kiinni

        Teinin sintti ei ole organisaatio vaan yksittäinen henkilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinin sintti ei ole organisaatio vaan yksittäinen henkilö

        Mistäs sitä tietää kuinka monta henkilöä nimeä töhrii ympäriinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinin sintti ei ole organisaatio vaan yksittäinen henkilö

        Hyvähän sulla on huudella jos et edes skenestä tiiä monet graffaajat on paljon vanhempia ku teinit eikä graffitit töhryjä ole ymmärrän että teillä ei aivot ole kehittyny siihe malliin että ymmärtäisitte :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän sulla on huudella jos et edes skenestä tiiä monet graffaajat on paljon vanhempia ku teinit eikä graffitit töhryjä ole ymmärrän että teillä ei aivot ole kehittyny siihe malliin että ymmärtäisitte :)

        Jep täysin samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän sulla on huudella jos et edes skenestä tiiä monet graffaajat on paljon vanhempia ku teinit eikä graffitit töhryjä ole ymmärrän että teillä ei aivot ole kehittyny siihe malliin että ymmärtäisitte :)

        Kyllähän sen näkee, että et sinäkään kovin vanha ole ainakaan aivoiltas.


    • Anonyymi

      Ympäri suomea löytyy ja junista kanssa😍

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Töhrijä ilkivallan tekijä tämä Atobbi ja Wake uppi on, on se kumma kun näitä ei kiini ja pieksää kunnolla.

      • Anonyymi

        Atob on yksi henkilö ja wake up on ryhmä vandaaleja
        Ja atob oli jäänyt kiinni 2021 ja sai joku 4 vuotta linnaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atob on yksi henkilö ja wake up on ryhmä vandaaleja
        Ja atob oli jäänyt kiinni 2021 ja sai joku 4 vuotta linnaa..

        Mistä tieto ATOBIN tuomiosta on peräisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atob on yksi henkilö ja wake up on ryhmä vandaaleja
        Ja atob oli jäänyt kiinni 2021 ja sai joku 4 vuotta linnaa..

        Mutta eikös ATOB maalaa nyt FOKEM nimellä eli ei pitäisi olla linnassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tieto ATOBIN tuomiosta on peräisin.

        tuo oli joku vanha mitä frendi seliti ja uskoin mutta nyt kun jätkän itsekkin tunnen nii vaihto vaan nimeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo oli joku vanha mitä frendi seliti ja uskoin mutta nyt kun jätkän itsekkin tunnen nii vaihto vaan nimeä

        Paljo sil jätkäl menee kuukaudes rahaa maaleihin ku maalaa nii vitusti :D


      • Anonyymi

        kunnon selkäsauna kyllä auttaisi kurittomuuteen.


    • Anonyymi

      Graffiti on harrastus siinä missä muutkin, ja se tuo enemmän väriä kaupunkiin. Ymmärrän että noöeet tägit ja töhryt ei ole hienoja mutta isot ja ajatuksella tehdyt kuvat on taidetta ja hienoa.

    • Anonyymi

      atob on yks räppäri ;)

      • Anonyymi

        Arvasin. Eli mennään musiikillisestikin sieltä mistä aita on matalin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin. Eli mennään musiikillisestikin sieltä mistä aita on matalin

        Oot kyllä melko vieraantunut hip hop kulttuurista ja todellisuudestakin


    • Anonyymi

      Entinen ATOB nykyinen FOKEM on tohtori getto

      • Anonyymi

        Hahah no vittu ei kyllä todellakaan ole :-DD kannattaa hoitaa faktat kuntoon ennen ku huutlee mitään netissä


    • Anonyymi

      GRAFFITI ON HIENOA TAIDETTA!!!

      • Anonyymi00033

        Ympäristön sotkemista se on eikä mitään taidetta...


    • Anonyymi

      Onhan se fokem jyväskylän koristelia samoin leksa

      • Anonyymi00032

        Nyt on joku töhrijä-ääliö mennyt maalaamaan graffitin maailmanperitökohteeksi ehdotetun, Alvar Aallon suunnitteleman rakennuksen kylkeen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe