Miehen eksä määrää

Anonyymi

meidän pehre elämästä lähes kaiken. Suunnittlee kaikenlaista ja luulee että me tehdään niinkuin hän sanoo. Lapset on hankalia eivät tottele mua eikä puhu mulle, kunäitinsä on sanonut ettei mulle saa puhua eikä ne kerro mitä kotona tapahtuu, ei äitinsä asioitakaan sano, ovat ihan outoja.
Minä olen sanonu ettei meidän asioita juoruta mutta niin vaan juoruu, mutta mä en tiedä heidstä mitään.
Olen ottanut lomaa töisä että voin vahtia ja opetttaa näitä lapsia mutta eivät ole koskaan paikalla kun olen yksin kotona. Outoa.
Mies sanoo ettei voi asialle mitään, että äitipuoli ei saa puuttua lasten asioihin. Outoa sekin.
Olen ihana ihminen ja haluan vain parasta mutta kun ei voi tehdä mitään. Naikkonen kiusaa mua ja tuntuu että olen ilmaa. En koskaan hauku sitä naikkosta ja puhu pahaa eikä mua silti kunnioiteta ja uskota. Olisi kiva kun eivät tulisi niin usein hankaloittaa vaan ja kiristää ilmapiiriä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiseni Exä määrää meidän perhe elämästä lähes kaiken. Suunnittlee kaikenlaista ja luulee ,että me tehdään niinkuin hän sanoo. Lapset on hankalia eivät tottele mua eikä puhu mulle, kun isänsä on sanonut ettei mulle saa puhua eikä ne kerro mitä kotona tapahtuu, ei isänsä asioitakaan sano, ovat ihan outoja.
      Minä olen sanonu ettei meidän asioita juoruta mutta niin vaan juoruu, mutta mä en tiedä heidän isästä mitään.
      Olen ottanut lomaa töisä ,että voin vahtia ja opetttaa näitä lapsia mutta eivät ole koskaan paikalla kun olen yksin kotona. Outoa .Naisenikin sanoo ettei voi asialle mitään, että isäpuoli ei saa puuttua hänen lasten asioihin. Outoa sekin.
      Olen ihana ja komea ihminen ja haluan vain parasta ,mutta kun ei voi tehdä mitään. Miekkonen kiusaa mua ja tuntuu että olen ilmaa. En koskaan hauku sitä miekkosta ja puhu pahaa eikä mua silti kunnioiteta ja uskota. Olisi kiva, kun eivät asuisi ollenkaan täällä se hankaloittaa vaan ja kiristää ilmapiiriä.

      • Anonyymi

        Onneks on muitakin keitä exä ja hänen lapset ärsyttää ja häiritsee. Niitä on paljon jokta haluaa vaan kiusaa uutta perhettä ja häiritä isänsä uutta naisystävää, aika raukkamaista kiusata, eihän se uusi äitikään niitä lapsia ja exää kiusaa, vaan sanelee totuutta ja neuvoo käyttäytymään oikein. Se on ihan eri asia.
        Mies voisisanoa entiselle perheelleen säännöt ja komentaa kunnioittamaan uutta naistaan eikä solvata mennen tullen, sillä ei se uusikko ole mitään pahaa heille tehnyt vaan tullut pehreeseen lasten tähden hetiä kasvattamaan ja exää auttaamaan lasten hoidossa ja jokapäiväisissä asioissa, ihan tullut vaan ystävällisesti.
        Katkerana exä huutelee kun uusikko sisutaa ja auttaa ja pitää huolta kaieksta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks on muitakin keitä exä ja hänen lapset ärsyttää ja häiritsee. Niitä on paljon jokta haluaa vaan kiusaa uutta perhettä ja häiritä isänsä uutta naisystävää, aika raukkamaista kiusata, eihän se uusi äitikään niitä lapsia ja exää kiusaa, vaan sanelee totuutta ja neuvoo käyttäytymään oikein. Se on ihan eri asia.
        Mies voisisanoa entiselle perheelleen säännöt ja komentaa kunnioittamaan uutta naistaan eikä solvata mennen tullen, sillä ei se uusikko ole mitään pahaa heille tehnyt vaan tullut pehreeseen lasten tähden hetiä kasvattamaan ja exää auttaamaan lasten hoidossa ja jokapäiväisissä asioissa, ihan tullut vaan ystävällisesti.
        Katkerana exä huutelee kun uusikko sisutaa ja auttaa ja pitää huolta kaieksta.

        Onneks on muitakin keitä exät ja heidän lapset ärsyttää ja häiritsee. Niitä on paljon jokta haluaa vaan kiusaa uutta perhettä ja häiritä äitinsä uutta miesystävää , aika raukkamaista kiusata, eihän se uusi isäpuolikaan niitä lapsia ja exää kiusaa, vaan sanelee totuutta ja neuvoo käyttäytymään oikein. Se on ihan eri asia.
        Nainen vois sanoa entiselle miehelleen säännöt ja komentaa kunnioittamaan uutta miestään eikä solvata mennen tullen, sillä ei se uusi mies ole mitään pahaa heille tehnyt vaan tullut pehreeseen naisensa ja lasten tähden heitä kasvattamaan ja kin auttaamaan lasten hoidossa ja jokapäiväisissä asioissa, ihan tullut vaan ystävällisesti.
        Katkerana exät huutelee kun uusi mies korjaa ja remontoi ja auttaa ja pitämään huolta Kaikesta.


    • Anonyymi

      Niiinpä aatelkaa miten on vaikeeta kun erootte. Aina ne sutturat tulee ja kiusaa ja haukkuu. En ymmärrä, ajatelkaa lapsia miten ne kärsii kun sutturat haukkuu heitä ja viakeuttaa elämää, ei ihme että nuoret voivat pahoin, eikä kukaan estä sutturoiden tekosia. Onneksi meillä on koko oieka perhe koossa, ei tavi pelätä mitään kun mis sanookin että uyksikään suttura ei häntä saa, vaikka on hyvän näköinen ja mahtava mies, niin meitä ei jätä eikä lapia. Sutturoilel nauretaan kun ehtiä nähdään tuolla iskemässä miehiä. Mies on ihan kauhuissaan että on tommosia akkoja olemassa.

      • Anonyymi

        Niiinpä aatelkaa miten on vaikeeta kun erootte. Aina ne häntäheikit tulee ja kiusaa ja haukkuu. En ymmärrä, ajatelkaa lapsia miten ne kärsii kun häntäheikit haukkuu heitä ja viakeuttaa elämää, ei ihme että nuoret voivat pahoin, eikä kukaan estä häntäheikkien tekosia. Onneksi meillä on koko perhe koossa, ei tavi pelätä mitään kun naine sanookin että uyksikään häntäheikki ei häntä saa, vaikka on hyvän näköinen ja kaunis nainen , niin meitä ei jätä eikä lapia. häntähessuille nauretaan kun ehtiä nähdään tuolla iskemässä naisia . Nainen on ihan kauhuissaan että on tommosia ukkoja olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe