Suositelkaa kodinkone huoltoliikettä Vantaalla. Aeg pyykinpesukone. Pesukoneen ulkokannen toinen sarana rikki. Pesukone noin seitsemänvuotta vanha. Kannattaako korjata?
Aeg huolto?
Anonyymi
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt ostamassa varaosia Tammistossa olevasta kodinkoneliikkeestä, en vaan muista nimeä, olisko Muuntotie tms. paikka.
Jos tulevat paikanpäälle niin ainakin 150€ menee siihen ja jos tekevät jotain niin 70-90€ tunti se varaosa.
Itse en lähtisi korjauttamaan noin vanhaa konetta. Jos itse osaat vaihtaa saranan niin katso minkähintanen sarana on. Jos on kotivakuutus niin siinäkin on ikävähennys omavastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854