Nainen, haluatko olla paras

Anonyymi

ihailluin ja osaavin?

23

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En, minun on vain riittävä omana itsenäni rakkalleni. Jos en riitä, ei voi mitään. Tällainen kuitenkin olen.

    • Anonyymi

      No muuten kyllä kiitos, mutta olen kuullut, että olen erittäin erinomainen jo valmiiksi ainakin omasta mielestäni, että jaa ne nopat jollekin osattomammalle.

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä liiankin hyvin etten missään suhteessa ole edes kovin hyvä. Joskus harvoin on hyviä hetkiä, varmaan jumalan käsi tai jokin muu vastaava avittaa.

    • Anonyymi

      Minua ei muiden mielipiteet omista taidoistani kiinnosta.
      Olen kyllä taitava monissakin asioissa ja se riittää minulle.

    • Anonyymi

      Kyllä haluan

    • Anonyymi

      Miksi haluaisin? Ihan outo kysymys.

    • Anonyymi

      En halua. Haluan että kukaan muu ei näe eikä kuule mua kuin hän. Enkä halua enää oppia muuta kuin hänet.

    • Anonyymi

      Haluan. Haluan että muutkin huomaa miten täydellinen olen. S

      • Anonyymi

        Sari vai Satu vai Suvi?


      • Anonyymi

        Riittävästi kaikkea saanut. Huomiota liikaakin myös pahassa( suotta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari vai Satu vai Suvi?

        Ei mikään noista, vaan trollaus.


    • Anonyymi

      En kaipaa ihailua enkä huomiota.

    • Anonyymi

      Haluan olla minä. Riittävä ja osaava. Sellainen joka pitää itsestään ja muista epätäydellisyydestä huolimatta. Olen jotenkin liian vanha pingottamaan ikävä kyllä joskus pipo alkaa kiristää ja sitä tulee luotua turhia paineita.

    • Anonyymi

      En. Haluan olla vain rakastettu ja pysyvästi.

      • Anonyymi

        Haluan tehdä osani, joka on tarkoitettu, en muuta.

        Ei nyt oo kauhiaa elämännälkää, ei tämä tilanne niin herkku oo.

        Onhan nämä jutut jo kerrottu. Huomenna kehitellään jotain kivaa.

        Kaivetaan se kauneus

        Eihän kukaan halua olla taakaksi


    • Anonyymi

      Rakkaimpieni arvostus riittää

    • Anonyymi

      En, haluasin olla kaunis

      • Anonyymi

        Millanen ihminen siellä kommentoi? 😅oojoi


    • Anonyymi

      Mitä mä saisin siitä?

      Kilpailuhenkiset on usein jatkuvassa loputtomassa kisassa, kun aina löytyy joku joka parempi jossain.
      Elämä on suorittamista.

      Täälläkin ihmettelin joulun alla kun joku tuli haukkuun mut ilmoittaen etten oikeesti osaa mitään, kunhan luulen, kun kerroin kuin joulumieli oli muhun tarttunu ja olin siivoillu, koristellu, tehnyt torttuja ja pipareita. Laittanu joulukuusen. Joka puolella oli tunnelmallista ja mulla oli hyvä mieli.

      Itse teen asioita oman mielihyvän tähden en kisaillakseni muiden kans että kuka on suomen paras joulukuusen koristelija, joulusiivouksen ja joululeivonnaisten laittaja..

      Mielestäni kisaajat ei nauti elämästään. He vaan suorittaa ja vertailee suorituksiaan loputtomasti muiden kanssa.

      itseäni ihan oikeesti kunnolla ihmetytti jo kerran aikaisemmin täällä kun kirjoitin et olin kokeillu uutta reseptii jolla tein itse kebabrullaa niin joku
      tuli heti siihenkin kisaileen mun kans.

      Jollekin asia jonka pitäis olla hyvää mieltä itselleen tuova on kilpailusuoritus. Syöminen ja ruoanlaittamisen ei pitäis olla SM mittelö.

      Jotenkin masentava maailmankatsomus jos elämä ei oo rentoa ja mielihyvää tuovaa tekemistä täynnä vaan suorittamista kilpailumielessä muita vastaan ja mistään mitä tekee ei nauti vaan niitä tekee koska haluaa olla parempi kuin joku toinen.

    • Anonyymi

      Ei, en ole kunnianhimoinen luonne. Olen mikä olen enkä jaksa yrittää enempää. Ota tai jätä.

    • en, ole koskaan missää asiassa sitä ollut. huono ja hylkiö jos hieman kuorta kasvattaa se helposti tulkitaan muuten ylpeydeksi.

    • Anonyymi

      En. Riittää jo. Teen sen minkä osaan, jos enemmän vaaditaan menee jo äärilaitaan. Silloinkin teen sen minkä osaan. Ei kukaties kannata keneltäkään vaatia ylimääräistä. Sontia kannattaa ojanpohjalle.

    • Anonyymi

      En, mutta yritän olla paras mahdollinen versio omasta itsestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe